افسری که انتحاری را در آغوش گرفت (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۹    ۱۳۹۶/۸/۲۷ کد خبر: 141720 منبع: پرینت

سید بسام پاچا یک افسر پولیس است. او دو لیسانس دارد یک لیسانس اش در رشته علوم سیاسی بوده است.

او در حادثه لب جر خیرخانه(مراسم گرامیداشت از والی بلخ) فرد انتحاری را در آغوش گرفت تا جان مردم بسیاری را نجات دهد، او احساس داشت، از مرگ نترسید و جان اش را از دست داد تا بار دیگر ثابت سازد که در این سرزمین قهرمانانی هستند که بی باکانه برای هر خطری سپر می شوند.

بسام پاچا یک پولیس متعهد بود. او فرزند رهبران متمول جاه طلب نبود. نازدانه سرمایه داران بی درد و اعضای خانواده قوماندانان فرصت طلب هم نبود. او یک قهرمانان بی بدیلی بود که با خون خود جلو مرگبارترین حادثه را گرفت.


بسام پاچا انتحاری همایش والی بلخ کابل



ثاقب

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بسام پاچا
انتحاری کابل
نظرات بینندگان:

>>>   ایف جوانی های این مردم خبر ندارند که همگی دست امریکاه و متحدین انها دولت کونونی است بیجا جوان ها کشته میوند

>>>   البته. برادر خوانده اش بود که در بغل ګرفت. و همرایش احوال پرسی میکرد.

>>>   سلام و درود بر روح پاک این قهرمان💐

>>>   روح اش شاد باشد انسانهای وطن دوست عمر کوتاه دارند چرا که ظالمان در این سرزمین حکم فرما اند
فضلی

>>>   بهشت جایش باد!!!

>>>   خداوند غرق رحمت کند مرحوم را وبرای خانواده وی اجر عظیم وصبر جمیل می خواهیم.
ولی متاسفانه که برای خاطر لندغرای عطا خود را قربانی کرد، میماند که مردم از چنګ چند لند غر وتیکداران تنظیمی وجهادی خلاص میشدند.
زیرا هرجای مردم غریب میمیرند نه اولاد قومندان ها.

>>>   جاویدانه باد روحش شاد ویادش گرامی
بلی این سرزمین در آغوش خود چنین فرزندان فرزانه را پرورانده است/// زنده مادری که چنین قهرمان را بدنیا آورده است//// غوربندی )

>>>   آفرین

>>>   یک تعداد انسانهای بیخبر که بدون شناخت از وضعیت سیاسی و نظامی افغانستان و بدون در نظر داشت آن که از وقایع پشت پرده ادامه جنگ ها در افغانستان آگاه باشند، تحت تاثیر تبلیغات مسؤلین تبلیغی ارگان های امنیتی قرار گرفته و بنام دفاع از وطن و ناموس و خاک در مقابل بیگانه گان قرار گرفته و جانهای خود را فدا میکنند. در حقیقت سؤ استفاده از بیخبری این اشخاص و افراد است که توسط رهبران آنها صورت میگیرد.
از هر طرفی که باشد. چه ازین طرف و چه از آن طرف.
آن کسی که خود را انتحار کرد، هم بنام دفاع از دین و اسلام و وطن و ناموس وطن و این کسی که انتحاری را بغل گرفته مانع ورود آن به تالار شد، هم به نام دفاع از مردم و وطن و ناموس و شرف و عزت وطن، جان خود را فدا کرد.
و آن رهبرانی که اینها را مورد قربانی قرار میدهند، با آرامی و راحت زندگی خویش را به پیش میبرند و هر روز افراد داوطلب دیگری را که یا از روی مشکلات اقتصادی و یا هم از روی تحت تاثیر قرار گرفتن تبلیغات، شکار آنها میگردند و با خون آنها معامله میکنند.
این رهبران اشخاصی هستند که با نشان دادن خویش منحیث معتقد به دین و مردم و وطن و ناموس و دفاع از میهن و مردم، باعث فریب دیگران شده و آنها را به جوخه مرگ میفرستند.
اینها کسانی هستند که به واقعیت جهان مادی پی پرده اند و میدانند که هیچ خالقی در کار نیست و اگر میبود، این افرادی که با فرمان آنها میلیون ها انسان در جنگ ها نابود شدند و هنوز هم میشوند، یا قبل ازین که دست به این عمل بزنند، جلو شان از طرف خالق گرفته میشد و یا اقلأ بعد از قتل میلیون ها انسان، هرچه زودتر به جزا شان میرسیدند.
در حالی که چنین نیست.
شاید یک تعداد معدود شان زودتر و یا دیرتر به قتل رسیده باشند، اما تعداد اکثریت آنها بعد از سپری نمودن عمر راحت، به مرگ طبیعی خویش مردند.
بنأ بازهم برایتان نصیحت میکنم، چشم های تان را باز کنید و جهان طبیعی را به چشم طبیعی ببینید، نه چشم خلقت. در غیر آنصورت مورد سؤ استفاده قرار میگیرید.
این بدان معنی نیست که شما کار های غیر قانونی انجام دهید. زیرا هرکشور قانون دارد و شما وظایف و مسؤلیت های تان را بشناید و از حقوق و امتیازات خویش برخوردار شده از آن استفاده کنید و اگر در جایی متوجه میشوید که قانون گذاران، در قانون گذاری خویش در مقابل شما از بی عدالتی کار میگیرد، صدای خود را بلند کرده در مقابل آنها اعتراض کنید و از راه مدنی پیش بروید و اگر مورد مقاومت نیرو های امنیتی قرار میگیرید، آنها را نیز متوجه بی عدالتی در مقابل خود شان بسازید، تا آنها نیزبی عدالتی را در مقابل خویش
درک کرده با شما همسو شوند و بی عدالتی را از بین ببرید. اما هیچ وقت نباید خود را مورد سؤ استفاده دیگران قرار دهید.

>>>   این قهرمان است قهرمان است قهرمان است خدای متعال بهشت برین را جایش سازد ما باتو افتخارداریم .
قدرشناس

>>>   این افسر قهرمان وزنده جاوید است
او باعث افتخار مردم وفامیلش هست این بارچندم است که پولیس قهرمان چنین عمل میکنند امابرعکس پرسونل امنیت ناملی که امتیازاتی بیشتر از پولیس دارند مصروف دزدی بالباس زنانه هستند مثالش درهرات
تعدادی از صاحب نظران میگویند نیرذوهای امنیتی انگیزه ندارند!درکام کشور پولیسش چنین رشادت وقهرمانی بزرگی را انجام میدهد که بدست واختیار وانتخاب خودش جانش رابرای حفاظت دیگران فداکند
ر

>>>   روحش شاد و مقامش جنت فردوس باد!

>>>   پاچاجان این کار شمارجرات و شهامت نمیگند خود را برای مزدوران اجیر سیپر قرار دادی حالابرای زن بچه خیلی درد آور است هیچ قهرمان هم نمیگن فقط یک دو روز سرخط روزنامه ها میشوید بعدبه طور همیش فراموش میشوید بهترین شهامت در این وطن این است که یک لقمه نان حلال برای زن و فرزندانت می باشد از لحاظ شرعت هم بهترین عبادت است روحت شادیادت گرامی باد درجوار همان هایکه درجنت الفردوس سطر میکنند خداوند قرار بدهد

>>>   " بسام" کلمه عربی و" پاچا" کلمه هندی . اما عسکر اردوی ملی افغانستان ؟؟؟؟؟؟ چه می دانم والله

>>>   من به تو سرباز وطن افتخارمیکنم.
صابری ازقم.

>>>   روحش شاد ویادش گرامی باد
از بارگاه ایزدمتعال برای جنت برین و به بازمانده گانش صبرجمیل استدعا داریم

>>>   روحش شاد یادش ِگرامی باد

>>>   روحش شاد و جا بانتحاری های ارگ وگلبدین در جهنم

>>>   واقعاء قابل ستايش است وزارت أمور داخله مكلف وموظف است كه به پاس خدمات شايسته كه أفسر موصوف انجام داده است دو رتبه فوق العاده الجانب وزارت أمور داخله وألقاب قهرمان جمهوري افغانستان از جانب رياست جمهوري افغانستان برايش إعطاء گردد من منحيث فرزند ناچار وناتوان برأى أفسر شهيد سيد بسام پاچا كه سينه خود را بخاطر نجات هموطننان خود سپر نموده از خداوند متعال برايش بهشت برين و به باز مانده گانش صبر جميل استدعا ميدارم

>>>   او افسر واو پولیس که در این وطن به خاطر ع وغ خود و فا میل خود رابیهوه می کند جزای وی از این بد تر زیرا باید همه جو انان خود را زنده نگاه دارد این وطن فرو خته شده غرب است اگر نباشد چرا اولاد های این رهبران در این کشور زند گی نمی کنند

>>>   بنازم مارد را که چنین فرزندان فرزانه را زاده ومی پروراند ( لعنت به کار خاینان وافسوس به شهیدان گلگون کفن ما)

>>>   قهرمان قهرمانان است الله شهادت اش را قبول نماید.
قادری

>>>   روحش شاد ویادش گرامی باد

>>>   نظر دهنده دوم فاشیست اوغولی است.

>>>   دروغ است اگر انتحاری را میشناخت بسویش فیر میکرد بوس و بغل چرا ؟

>>>   اولتر از همه به فامیل این جوان رشید صبر میخواهم خداوند شهادت اش را قبول کند حیف این جوان که قربانی مفیای های کشور شد کاش میگذاشت که معفیا از بین میرفت .
حالا کسی مرد شود از از خانواده این شهید وارسی کند خداوند روحش را شاد داشته باشد .
کافر اند بت پرست اند اهل ایمان نیستند .
خود را مسلمان میگوید ولی مسلمان نیستند .
ررررر از کارته نو ..

>>>   این جوان برومند فقط بخاطر کشور و مردم اش خوداش را فدا کرد نه بخاطر رهبر اش همین حالا هم میلیون ها وطن دوست در گوشه و کنار این سرزمین وجود دارد که بخاطر کشور و مردم اش خودرا نثار کند قدری این جوان های مسوليت پذیر بدانید وبرای شان افتخار کنید این ها دانه جواهر هستن
((مهاجر دربدر

>>>   این ها که در راه مردم وکشوراش جام های شهادت را نوشیدن وبا آبرو و عزت وبا شرکت هزار آن هموطن اش با احترام بخاک سپرده شدن اما آن ....که خودش را به باد فنا داد چیزی ازجسدش باقی نمانده .واگر چیزی هم مانده درآن بیابان ها خوراک پرنده گان وجانوران شده چقدر این اشخاص جاهل و نادان احمق هستن میآیند دربین هموطنان مسلمان خودش .خودشان را منفجر می کنند

>>>   ببین تفاوتی را ازکجاست تابه کجا، یک شخص زحمت میکشد چندین سال زحمت پدرمادر، چندین سال زحمات خود شخص تعلیم وتربیه تحصیل وغیره بلاخره یک.... خودرا منفجرمیکند همه چیز را نابود میکند.
خیلی دردآوراست.
بااحترام
احمدعلی(شیوا)

>>>   ميدان هوايي كابل بايد به ياد و افتخار وي نام گذاري گردد.

>>>   هیچ چیزی نبود و اینقدر دلیر هم نه!! حالا که مرد دیگه گوش کن گپایتان ره!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است