کرزی: حمله با مسوولیت داعش سوال برانگیز است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۴    ۱۳۹۶/۸/۲۷ کد خبر: 141715 منبع: پرینت

در عقب حملات دست های نحس تفرقه افکن قرار دارد.

حامد کرزی رییس‌جمهور پیشین کشور در واکنش به حمله به اجتماع هواداران عطامحمد نور در قصرنوین کابل گفته است که در عقب حملات بر مساجد، تکایا، مراسم تشییع جنازه، حرکات مدنى و اجتماعات مردمى بدون شک دست‌هاى نحس و تفرقه‌افکنى قرار دارند که می‌خواهند آزادى بیان و حقوق مدنى و سیاسى مردم را سلب کرده و صداى مردم افغانستان را خفه سازند.

در پیام کرزی آمده است که یگانه راه مبارزه با آنانیکه می‌خواهند افغانستان را تضعیف کرده و تحت اثر خود نگه ‌دارند، وفاق ملى افغانستانی‌ها و تحلیل درست از وقایع می‌باشد.

بگفته وی، بر عهده‌گرفتن مسووليت اين حملات از سوى داعش سوال‌برانگيز است. مردم افغانستان بايد با هوشياری كامل، درك عميق و با اتحاد و اتفاق كشور عزيز خود را از چنين دسایس نجات داده و با آنها مقابله نمايند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
حمله به همایش عطا
نظرات بینندگان:

>>>   کرزی هر ادم عاقل این مملکت میداند که داعش در کار نیست همه کار طالب برادران خودت و جناب غنی است با این اظهار و نظر های مبتزل خود را از این بیشتر ذلیل نساز گر چند از سیاست مدار کرده ادم ....
افغان

>>>   اول ملاقات عطا محمد نور و اسمعیل خان در هرات راجع به انتخابات آینده ریاست جمهوری بود.
بعدآ ملاقات گلبدین با مسؤلین کمیسیون انتخابات و بیانیه اش در خیمه لویه جرگه و قومی خواندن جنگ های افغانستان بود.
حالا محفل پشتیبانی جوانان در کابل از عطا محمد نور بود، که مورد حمله انتحاری قرار گرفت.
حالا چه زمانی محفلی برای طرفداری از گلبدین و یا کدام محفلی از طرف خود گلبدین صورت میگیرد که در آن حمله انتحاری صورت میگیرد و یا نمی گیرد، هنوز تاریخ دقیق اش تعیین نشده است.
بهر صورت جنگ نیابتی حزب اسلامی و جمعیت اسلامی مثل سال های نود میلادی قرن گذشته شروع شده است و با نزدیکی هرچه بیشتر تاریخ انتخابات ریاست جمهوری، به شدت آن افزوده میشود.
این که در داخل چه اعتلاف هایی صورت میگیرد و پشتیبانی های خارجی آنها چه کسانی خواهند بود و درین میان دزد سوم که انتخابات را از پیش هردو جناح خواهد برد، کی خواهد بود، هنوز مشخص نشده است.

>>>   گلبدین تاریخش گذشته بود حال اجلش هم رسیده.
شاید حضرت عزراییل پیش از نوروز خبرش را بگیرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است