مسعود: رییس جمهور بر دامنه مشکلات نیفزاید
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۴    ۱۳۹۶/۸/۲۵ کد خبر: 141670 منبع: پرینت

اخبارى مبنی بر تهدیدات حكومت مركزى در مقابل عطامحمد نور بخاطر کنار زدن وى از مقام ولایت بلخ پخش شده است.

نمی دانم با این همه تهدیدها، ماجراجویی ها، آجنداهای گروهی و كينه توزى های شخصی، اين حكومت رو به زوال به كدام طرف روان است و سرنوشت این کشور صد پاره و هزار مصیبت به کجا ها خواهد کشانید؟

به این پیمانه چنگ و دندان نشان دادن، با حيله های سیاسی و بهانه های معیاری و قانونی، نمی تواند با نیت خیر و منافع كشور همراه باشد، چون نفس وجود همین دولت از نحوه ایجادش تا جايگاه قانونى رهبری اش، ترکیب، تعادل، ظرفیت، کارایی، مديريت و مشروعیت هـر سه پايه آن، هـيچگاه با معيارهای آنچنانى قابل سنجش نيست. افزون برآن غیر معیاری ترین جابجاسازى هـاى اخير و حمايت و تحميل عناصر معلوم الحال ضد مصالح عمومى و دشمن روحيه هـمگرايى، مطابق کدام معیارت انجام يافته اند؟

روي هم رفته اگر واقعا جنگ ضد تروريزم و طالبانيزم در صدر لیست اولويت ملى مان قرار داشته باشد چه كسى عملى تر و جانبازانه تر نسبت به آقاى نور ايستادگى دارد؟ به همین دلايل آشكار است كه آجندای دیگری در دست كار است.

امیدواریم این غایله بگونه منطقی توام با عقلانیت و درنظرداشت شرایط بحرانی حاکم در کشور به پایان اش برسد. اين سرزمين هـزاران مشكل دارد و رهـبرى حكومت با بحران آفرينى بيشتر از اين بر دامنه مشكلات كشور نيافزايد. روحيه توافقنامه را كاملا از بين نبرد و مردم را به عكس العمل مجبور نسازد.

احمدولی مسعود


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
احمدولی مسعود
عطامحمد نور
نظرات بینندگان:

>>>   مسعود جان گذشته های تان را فراموش کردید. برشما شرم آور است به کدام روی صحبت میکنی.
ق،م پروانی.

>>>   احمد ضیا کجاست ؟ حالا آرام گرفته؟
فهمید لاف زدن وته وبالا دویدن فلایده ئی ندارد،

>>>   میگویند مشاوریت امنیت ملی مسئولیت انغجار هوتل خیرخانه را قبولدارشده

>>>   ارگ نشینان همانقدریکه در دور ساختن مردمان مخلص فداکار مردم اش و تامین امنیت و پیشرفت و ترقی خواه کشور فکر میکنند و انرژی شانرا بمصرف میرسانند اگر پنجاه فیصد انرا برای نابودی ترورستان طالبان و داعشیان بمصرف رسانند امروز ماشاهد چنین حملات سنگین ترورستی در پایتخت و در جا های کشور نمیبودیم عجب است ارگ ریاستجمهوری و دیگران برای اوردن ترورستان طالبان بمیز مذاکره و مصالحه ملیون ها دالر مصرف میکنند و عذر و زاری میکند اما کسانیکه در تامین امنیت و پیشرفت وترقی کشور و دوام همین حکومت عرق میریزد و شب و روز با غرور و سربلندی کار میکند و ساحه تحت مسولیت اش را مصونتر از دیگر جا ها حتااز کابل کرده هم از نگاه امنیت و پیشرفت وترقی و کسب رضایت مردم از کار کرد مسولین در حد بالا است باز هم خار چشم ریس دولت است افسوس افسوس به این نوع برخورد نادرست ظالمانه .

>>>   سلام.
ضربالمثل ازقدیم ها است که گویند،اگر آسیاب ازپدرت است باز هم بنوبت است.گر چه من با عطا کدام بد بینی ندارم، مگر برای عطا محمد نور مقام ولایت بس است ،نوبت را به جوانان تحصیل کرده بدهد.اگر میراثی هم است بس است اگر هدفش خدمت باشد در ولایات دیگر وپوست های دیگر خود را کاندید کند .به اندازه کافی از خون ملت سر مایه بدست آورده است،یا میتر سد که اگر مقام از دستش برود ،از طرف مردم تارو مار میشوم.مجبور است نزد بادارانش در سائبریا پناهنده شود.دیگر راه برایش نمانده یا ولایت یا قطب شمال .

>>>   سلام.
ضربالمثل ازقدیم ها است که گویند،اگر آسیاب ازپدرت است باز هم بنوبت است.گر چه من با عطا کدام بد بینی ندارم، مگر برای عطا محمد نور مقام ولایت بس است ،نوبت را به جوانان تحصیل کرده بدهد.اگر میراثی هم است بس است اگر هدفش خدمت باشد در ولایات دیگر وپوست های دیگر خود را کاندید کند .به اندازه کافی از خون ملت سر مایه بدست آورده است،یا میتر سد که اگر مقام از دستش برود ،از طرف مردم تارو مار میشوم.مجبور است نزد بادارانش در سائبریا پناهنده شود.دیگر راه برایش نمانده یا ولایت یا قطب شمال ....
بازارک پنجشیر

>>>   والی یا غیر والی مردانه بایست مردم در کنارت است رهبری مبارزه با تروربستان را در تمام شمال بدست بگیر و توطه ها را نقش بر آب کن.

>>>   هیچ کس در کنار دزد غارتگر وجنایتکار نمیباشد صرف جیره خورانش. اگر دزد نیست این سرمایه را ازکجا کرده است من اورا ازبدر می شناسم که نان خوردن را نداشتند.
ق،د مزاری

>>>   نوبت را به "جوانان تحصیلکرده" دارای اسناد تقلبی بدهید!1

>>>   گل مسعود از این اخطارهای بچگانه شما چیزی بور نموشه دان خی ره بسته کو منتظیر باش که حق توره بیدن.بوی گند شوما تا فلک بالا رفته. دیگه مردوم بازی شمو ره نموخره و از جیرت و فیرت تان ام ترس ندره.

>>>   آقای مسعود ازخدا بترس ،مردم رندیده کشور را بحال خود شان بانید گذشته های خودرا بیاد بیاورید .همه از مسعود ومسعودیان خسته شده اند.
شمیر پروانی

>>>   فکرمیکنم حالا ناوقت شده که این گپها را میزنی چرامردم به تمام معنی هرکس را طورجداگانه شناخته وبعد ازین فریب نمیخورند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است