احمدزی: برکناری من توطیه ارگ است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۰    ۱۳۹۶/۸/۲۵ کد خبر: 141668 منبع: پرینت

رییس جمهور نمی تواند من را از کارم برطرف کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، نجیب الله احمدزی رییس برکنار شده کمیسیون انتخابات امروز پنجشنبه 25 عقرب 96 در یک نشست خبری در خصوص برکنار شدن اش گفت: روابط من با ارگ از زماینکه به مشکلات در کمیسیون پرداخته ام به تیرگی انجامیده و رییس جمهور بر خلاف احکام قانون اساسی من را برکنار کرده است.

بگفته احمدزی، گزارش های اعضای کمیسیون انتخابات درمورد وی بی بنیاد است و برکناری وی توطیه ارگ است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ ارگانی صلاحیت برکناری وی را ندارد و بابت قانون شکنی های رییس جمهور به مردم رجوع خواهد کرد افزود که مردم از حکومت فعلی با موجودیت کمیشنران موجود انتظار برگزاری انتخابات نداشته باشند که این امری محال است.

گفتنی است که ارگ ریاست جمهوری در اعلامیه ای به روز چهارشنبه 24 عقرب 96، برکناری رییس کمیسیون انتخابات را رسما اعلام کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس کمیسیون انتخابات
برکناری
نظرات بینندگان:

>>>   جور آمد کن ، تو نکنی دیگری میکند ،

>>>   باید مردم شریف افغانستان علت برکناری ریس کمیسیون انتخاباتی افغانستان را بدانند ؟ چون هر کاری را ساده فکر کردن هیج کاری خوب نیست؛ بلخصوص کاری که مربوط به کاری روز مره مردم میشود

>>>   ریس کمیسیون بخاطر لوگری بودن و اوغان بودن خود توسط ارگ مقرر شد و بخاطر جور نیامدن با ارگ برطرف شد .

>>>   تقرر ات هم توطیه ارگ بود

>>>   برکناری خودت توطئه نیست.
همان وقتی که تعیین شده بودی، وقت فرمان برطرفی ات نوشته شده بود.
چون انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری یکجا صورت میگیرد، بنأ باید به تعقیب انداختن انتخابات پارلمانی، یک دلیل وجود داشته باشد.
پس ازین دلیل بهتر وجود داشته نمیتواند که کمیسیون انتخابات رییس ندارد و یا رییس اش نا وقت انتخاب شد و یا در پارلمان رای نیاورد و یا کمیسیون انتخابات در انتخاب رییس جدید شان به موافقه نرسیدند و غیره دلایل، انتخابات به وقت و زمان معین اش دایر نمیگردد.

>>>   از تو از ارگ بود برکناری وزیرمعارف توطئه کی بود ؟

>>>   آقای احمدزی شما کمی عقلانی فکر کنین، اگر برکناری شخص شما به سود ملت باشد ، وظیفه وجدانی شما است که خاموشی اختیار کنید در غیر تفاوت بین شما و افراد مغرض و خودخواه دزد که هرروزه در پی تخریب دولت هستند کجا شد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است