اين كرزی بود كه احمدزی را بر گرده های مردم حاکم کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۱    ۱۳۹۶/۸/۲۵ کد خبر: 141667 منبع: پرینت

مبارزه سياسي ما عليه حكومت فاسد كابل به منظور آوردن اصلاحات و تغيير مثبت است نه برگشت به دوره سياه و فسادزاي حامد كرزي. اين حكومت اگر فاسد و مافيايي است، محصول 14 سال زمامداري فسادپيشه كرزي است.

اگر راندن غني احمدزي و آوردن حامد كرزي راه به سعادت مي برد، يك انتظار باطل و خواب پريشان خواهد بود. هر چه امروز مي كشيم محصول دوره كرزي (خان قبيله) است. اين كرزي بود كه احمدزي را بر گرده هاي مردم حاكم ساخت و از يك آدم بي ريشه كه خواب رياست جمهوري را هم نديده بود، ریيس به اصطلاح جمهور ساخت.

انتخابات رياست جمهوري پيشرو بايد و بايد در مطابق به تاريخ آن برگزار گردد تا اينبار مردم خود سرنوشت خويش را تعيين كنند. اينبار شانسي براي تكنوكرات هاي كاذب غربي و مشاورين يونيكال ياري نخواهد كرد. اينبار مردم خود سرنوشت خود را تعيين خواهند كرد و يك مرد صادق از ميان توده ها زمام كشور را بدست خواهد گرفت.

معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
احمدزی
نظرات بینندگان:

>>>   نظر نویسنده محترم بسیار معقول و منطقی است، ای کاش اینطور می بود مردم سر نوشت خود شان را تعیین می کرد.
انتخابات صرف یک اصطلاح است که در کشور های استفاده سو می شود، در اکثر کشور های قبل از انتخابات نتیجه آن معلوم است.
این را بخاطر داشته باشیم که ناتو در راس شان آمریکا در افغانستان نیامده اند که فردا کسی به قدرت بیاید که منافع شان را در اولویت قرار ندهد .
یک لحظه فکر کنم که موفق شدیم فرد مورد اعتماد خود را انتخاب کردیم این آخر کار نخواهد بود، آمریکا و ناتو داعش و مزدوران ای اس آی آنقدر تقویت خواهد کرد که افغانستان را سوریه دوم درست کند، ما در چند روز گذشته شاهد بودیم که آمریکا چند هزار داعش را از رقه سالم خارج کرد.
آمریکا با پلان های وسیع در افغانستان آمده است.
همه معاش خور آمریکا است از غنی احمدزی. ....گلبدین. .....سیاف.....نور. ...خلیلی. ....وای به حال مردم.

>>>   اوغان نه آنقدر فرهنگش را دارد و نه هم مغزش آنقدر انکشاف کرده که به مردم سالاری، انتخابات پاک، و به احترام حقوق شهروندی همه باور داشته باشند. بازهم راه های تقلب، خیانت، و جنایت را پیدا میکنند و باز هم همان وحشت و دهشت را که در سرشت خود بصورت طبعی دارند درین موارد نیز بنمایش میگذارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است