چور و فساد سازمان يافته در شهرداری كابل (سند)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۰    ۱۳۹۶/۸/۲۵ کد خبر: 141665 منبع: پرینت

حبيب زي را دريابيد.
طبق اسناد فاش شده استخدام هاي غير قانوني و معاش هاي دالري در شهرداری کابل بیداد می کند.
عبدالله حبیب زی سرپرست شهرداری کابل می باشد.
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است.)


شهرداری کابل فساد استخدام های غیرقانونی

شهرداری کابل فساد استخدام های غیرقانونی

شهرداری کابل فساد استخدام های غیرقانونی

شهرداری کابل فساد استخدام های غیرقانونی

شهرداری کابل فساد استخدام های غیرقانونی

شهرداری کابل فساد استخدام های غیرقانونی

شهرداری کابل فساد استخدام های غیرقانونی

شهرداری کابل فساد استخدام های غیرقانونی

شهرداری کابل فساد استخدام های غیرقانونی



معترف

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شهرداری کابل
استخدام غیرقانونی
نظرات بینندگان:

>>>   این پول ها از کود 91 پرداخت شده

>>>   یک بررسی از کار کرد های این افراد شود که آیا به معاش می ارزند یا نه.

>>>   حبیب زی شاروال نه که شارچور است و رمه گرگان دیگر را هم با خو.د دارد که دار وندار شاروالی را قرت کنند که تا حال کرده اند و ریس جمهور غنی احمدزی که قبل از رسیدن به چوکی ریاست جمهوری از دادن معاشات سرسام اور متفاوت از جانب حامدکرزی ریس جمهور سابق گلو پاره میکرد و وعده گرفتن جلو چنین خیانت از پول بیت المال را بمردم داده بود ولی پس از رسیدن به چوکی قدرت بیشتر از حامدکرزی دارایی عامه پول بیت المال را حاتم بخشی به دوستان و رفقای خود کرده و قانون را زیر پاکرده است همین مردم میگویند که منبع فساد ارگ است گپ غلط نبوده روز تا روز اسناد های درز شده فساد ارگ را برجسته و واضح بیان میکند مردم بیکار و بی روزگار نان خشک هم برایشان نمیرسد اما رفیق بازی های ارگ نشینان هرانچه خواسته باشند از دارایی های عامه غیر قانونی به حکم ریس جمهور به جیب شان بزنند .

>>>   وزیر صحت کانادا اعلام داشت که ،کاندا ممکن است برای تداوی مریضان معتاد، مجازقانونی برای استفاده از هیروئین را صادر نماید .
وزیر توضیح داد که ما در حال مشوره برای ایجاد تغییراتی در قانون هستیم که به ما اجازه می دهد از مواد مخدر مختلف مانند هروئین برای بیماران خارج از بیمارستان ها استفاده کنیم ،تا به این روش بتوانیم برای پزشکان گزینه های بیشتری را برای تداوی این بیماران پیشنهاد کنیم.
او معتقد است که این اقدام باید به کاهش میزان مرگ و میر معتادان از اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر و داروهای بی کیفیت کمک کند.
درینصورت سطح تجارت بین افغانستان و کانادا به نسبت اینکه کیفیت هیروئین افغانستان ن مانند زعفران ما بالا است سالانه به ملیارد ها دالر خواهد رسید

>>>   امضا و طرز نوشتن پوهنيار حبيب زي به با سواد نميماند، كس شناخت از او دارد كه راستي پوهنيار است ، يا ماشيني انقلابي است؟

>>>   مگر پوهنیار که شد با سواد هم می شود

>>>   چور و فساد رسمی همینست!! که اشرف آنرا رواج ساخته است. آیا روزی خواهد رسید که یک یک پول این معاشات از ... غنی کشیده شود؟؟!!!

>>>   چور است بچیم زور داری چور کو شاروالی چور والی است خدا بده برکت.
ههههه

>>>   اسم شاروالی متاسفانه با خیانت وفساد گره خورده واین سرشت ننگین باخون کارمندان ان عجین گردیده است نه از امروز از سالیان متمادی بدینسو رشوه وواختلاص درین اداره علنی وبی پرده اجرا میشود احدی نتوانسته جلو این اعمال زشت ونادرست را بگیرداز انصاف که نگذریم تنها در زمان کمونیست های وطن فروش وطالب های مزدور این سازمان دولتی شاهد فساد کمتر بوده است ازان به بعد در زمان ربانی هم چون چیزی مشهود نبوده کمتر دست برد صورت گرفته است تنها چند معامله ای چند صد جریب زمینی راسید نورالله عماد وغلام رحمن پیمان وکریم خدام در چهار کروهی کابل تصاحب نمودند ویگان جا های دیگر ولی بعد از امدن کرزی سیل فساد هم سرازیر شد چون زمین وخانه و... ارزش پیدا نمود اقای ایماق روزانه تا ۵۰۰۰۰۰ دالر هم عواید داشت ولی با تاسق شب هنگام اورا در قمار می باخت حاجی غلام نبی عیدی زاده وحاجی غلام سرور عیدی زاده دلال های رسمی وبانک غیر رسمی ایماق بودند وحق الزحمه ای خودرا نیز نقدا وجنسا بر میداشتند در دورا نو اندیش تجار بزرگتر دران دستگاه راه پیدا نمودند چون الکوزی وابراهیم محب و... بهترین مناطق وبا ارزش ترین جا ها را به قیمت ارزان وگاهی مجانی دریافت نمودند وکنون که هیچ نمانده وهمه دارای های بلدیه کشور به تاراج رفته همه به عواید داخلی شاروالی رو اورده حتی نوبت دست فروش ها وکراچی های چوبی رسیده است خداوند از بد تر ان نجات دهد
مولانا قربان

>>>   خداوند خانه شان را خراب کند که خون ملت را خوردند

>>>   نیرهای امنیتی شب وروز در برابر بزرگترین جنایت کاران وقاتلان مردم افغانستان ایستاده وتا دم مرگ جنگ می نمایند اما معاش 12000 الی 13000 هزار افغانی است اگر مقایسه به معاش کارمندان شاروالی شود دوسال معاش آنها برابر به یک ماه معاش اینها میشود.

>>>   راستی یا غنی بیسواد است یا کسانیکه در اطراف اش است از این کرده بی سوادتر جفای بزرگ در حق مردم است یک نفر نان برای خوردن ندارد ودیگران ازسیری نزدیک انفجار کنند ...

>>>   در دادستانی کل کشور (لوی سارنوالی) نیز چور آغاز گردیده و یکسره سیاست حذف فارسی زبان ها بخصوص تاجیک ها را در دادستانی کل یا لوی سارنوالی افغانستان آغاز نموده است.
کارمندانی که وابسته به معاون مالی و اداری لوی سارنوال (آقای وحیدالدین ارغوان) و یا وابسته به رئیس وردکی جدید منابع بشری آن اداره ( ناصر همت) نیستند از وظایف برکنار و بجای آنان یکی از اقوام وردک و یا ازبک وابسته به ارغوان و مقرر گردیده و یا ارتقا مینمایند اما ادارات ناظر، وکلاء و سایر اشخاص در خواب اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است