زاخیلوال به وزارت خارجه پاکستان احضار شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۶    ۱۳۹۶/۸/۲۴ کد خبر: 141588 منبع: پرینت

وزارت خارجه پاکستان، سفیر افغانستان را در پیوند به حمله بر نیروهای پاکستانی در نزدیکی مرز افغانستان فراخواند.

در خبرنامه وزارت خارجه پاکستان آمده است که عمرزاخیلوال سفیرافغانستان روز دوشنبه 22 عقرب 96 در واکنش به چندین حمله برنیروهای پاکستانی درنزدیک مرز افغانستان فراخوانده شده است.

در حمله افراد مسلح بالای نظامیان پاکستانی در ساحه باجور، 6 نظامی این کشور کشته و زخمی شدند و مقام های پاکستانی ادعا دارند که مهاجمان از خاک افغانستان برای انجام آن حمله رفته اند.

گفتنی است که در روزهای اخیر بیش از 350 راکت از سوی نظامیان پاکستانی بر ولایت کنر پرتاب شده است اما تا کنون کدام اقدامی از سوی حکومت وحدت ملی همچون احضار سفیر پاکستان صورت نگرفته و تنها به محکوم کردن لفظی این راکت پراکنی ها و شکایت بردن به سازمان ملل بسنده شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زاخیلوال
وزارت خارجه پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   هم راکت میزنند هم احضار میکنند افغانستان چرا سفیر اسرائیلستان را بخاطر سه صد راکت بالای کنر احضار نمیکند؟

>>>   اگر قرار به این می بود که در مقابل هر حمله انتحاری طالبان و داعش در افغانستان و جنگ های آنها در مقابل نیرو های امنیتی، که همه از خاک پاکستان داخل افغانستان میشوند و در آنجا تمویل و تجهیز میشوند، سفیر پاکستان را در وارت خارجه افغانستان میخواستند، سفیر پاکستان باید بارو بستره و چپرکت خود را از سفارت اش، به داخل وزارت خارجه افغانستان انتقال میداد و شب و روز همانجا میبود و شب و روز مورد استجواب قرار میگرفت و نامه احتجاجیه دولت افغانستان، علیه دولت پاکستان برایش داده میشد.

>>>   اسامه وملاعمردرکجا مردار شدند نمیدانم چراحکومت ما برای پاکستان خاموش است که روزانه صدها راکت بخاک ما پرتاب میکنند ودرخانه های خود درعقب میز کارشان آنراتقبیح میکنند چراعمل بالمثل انجام نمیدهند فکرمیکنم غیرت ما فوت کرده

>>>   زیر پرده احضار گپ های پشت پرده برایش گفته شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است