ارگ به نظرسنجی "ایشا فوندیشن" واکنش نشان داد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۵    ۱۳۹۶/۸/۲۴ کد خبر: 141552 منبع: پرینت

اعلامیۀ مطبوعاتی در رابطه به نظرسنجی بنیاد آسیا "ایشا فوندیشن"

ارگ، کابل: حکومت وحدت ملی سیزدهمین نظرسنجی عمومی سالانۀ بنیاد آسیا را در رابطه به افغانستان، مطالعه کرده است. دراین گزارش دیدگاه مردم در پیوند به مسایل چون روحیۀ ملی، امنیت، رشد اقتصادی و اشتغال، پیشرفت و ارایه خدمات، حکومتداری و مشارکت سیاسی، دست‌رسی به اطلاعات و رسانه‌ها، زنان در جامعه و مهاجرت، به‌صورت همه‌جانبه، بازتاب یافته‌است.

حکومت وحدت ملی از گزارش‌های تحقیقی، نظرسنجی‌ها و سروی‌های عمومی که در مطابقت با معیارها و به‌صورت حرفه‌ای صورت بگیرد، استقبال نموده و پیشنهادها را بادقت تمام مورد غور قرار می‌دهد.

دراین گزارش نکات مثبتی مبنی بر افزایش خوشبینی به‌آینده، رضایت از کار حکومت، افزایش در عواید خانواده‌ها، مصونیت در انتقاد از حکومت، تاثیرگزاری در تصمیم‌گیری‌ها و بهبود در امنیت توسط پولیس، بازتاب یافته‌است.

همچنان در گزارش به مشکلات چون اشتغال، بیکاری، کاهش در عرضه خدمات مانند برق، مهاجرت، فساد در برخی دستگاه‌های دولتی نیز اشاره شده‌است. درگزارش یادشده در کنار رضایت‌مندی از حکومت، نفرت مردم از طالبان نیز بازتاب یافته‌است.

حکومت وحدت ملی افزایش در میزان رضایت شهروندان را در گزارش ناشی از اقدمات صورت‌گرفته در بخش زیربناها، اصلاحات، مبارزه بافساد و اراده سیاسی برای تغییر در شیوۀ حکومت‌داری می‌داند.

حکومت تلاش دارد تا با اقدامات عملی و اصلاحات همه‌جانبه در بخش‌هایی که با چالش مواجه‌اند، در راستای رفع واصلاح آن اقدام کند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نظرسنجی
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   درین گزارش نقطه جالب آن است که تعداد افراد بیکار به مراتب بزرگتر از تعدا افرادی است که به مشکلات اقتصادی دچار هستند.
این که یک تعداد افراد بیکار چگونه با وجود مشکلات بیکاری، پروبلم های اقتصادی خویش را رفع میکنند، سوال بر انگیز است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است