بی‌حیایی سیاسی در شورای ملی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۵    ۱۳۹۶/۸/۲۲ کد خبر: 141478 منبع: پرینت

عملکرد 70 تن از نمایندگان شورای ملی که به اصطلاح عالی ترین مظهر اراده مردم است، نشان داد که همه چیز در این ملک از مدار قانون و اخلاق بیرون شده است و در جایی که کوچکترین نفع شخصی در میان باشد، منافع مردمی و کشوری قطعا منتفی است.

مبنی بر اسناد و مدارک موثق و معتبر که چندی پیش رسانه ها نشر کردند، ثابت شد که رییس پارلمان و رییس دارالانشا این نهاد از پول ملت ما آشکارا دزدی کرده اند اما در روزهای اخیر با کمال وقاحت و بی حیایی، 70 دزد دیگر اختلاس و مصارف غیرقانونی رییس مجلس و رییس دبیرخانه‌ آن را با بلند کردن کارت سبز، به زعم خودشان قانونی کردند.

ظاهرا اخلاق و حیا در همه عرصه های زندگی ما افت کرده و هیچ عامل باز دارنده‌ مادی و معنوی وجود ندارد که غریزه زیاده خواهی و بی‌حیایی ما را مهار کند. در آموزه های دینی، بی شرمی از مصادیق بی دینی خوانده شده و حیا را شعبه‌ ای از ایمان گفته اند حتی در حدیثی از پیامبر اسلام نقل شده که گفته است: «لادین لامن لاحیا له» یعنی کسی که حیا ندارد دین هم ندارد.

این اقدام جمعی و خاینانه‌ پارلمان نشان داد که به راستی این نهاد، یکی از پشتوانه‌های دزدی های «قانونی» در افغانستان است. مردم باید این خاینین را بار دیگر نماینده خود انتخاب نکنند. مردم افغانستان مردم فقیر و باشرفی هستند و برای آنان زیبنده نیست که یک جمع بی‌حیا، دزد، شرف باخته و عاشق پول و بلند منزل، از این مردم نمایندگی کند(با حفظ حرمت برخی نمایندگان واقعی مردم که شخصا به آنان ارادت خاصی دارم).

مصداق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پارلمان افغانستان
نمایندگان مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   بالکل واقعیت دارد شرم وحیاء که ازبین رفت هرکاری کرده میتوانند خداوند ماراازشر این دزد ها نجات دهد

>>>   اکثریت مطلق افراد که در شورای ملی جمع شده اند و ادعی نمایندگی مردم را دارند دزدان مسلکی و بی وجدان هستند که از خون مردم مظلوم هم خود و هم عیال شان تغذیه می شود.

>>>   اکثریت اعضای شورای ملی مانند مشاوران ارگ و سپیدار افراد بی سواد، بی کار، بی حیا و دزدان بی شرم هستند که از خون مردم مظلوم این سر زمین تغذیه می شوند.

>>>   اینها کمیشن کاران هستند وپارلملن خانه ملت نه خانه کمیشن مکاران هست

>>>   ( اعراب ترورست ازنظر عمل وکردار بدترین مردم جهان )
"یک جوان سوریایی در باغ وحش اطفال برلین آلمان به یک پونی "اسب کوچک" تجاوز جنسی کرد.
بر اساس اطلاعات این نشریه،این جوان 23 ساله به یابو نزدیک شده با او مقاربت جنسی انجام داد. کارمند باغ وحش متوجه این رابطه جنسی بین مرد جوان و یابو شد. وی چند عکس از این اتفاق گرفت. وقتی این مرد متوجه شد که کارمند عکس او را میگیرد ،از باغ وحش فرار نمود.
هویت این مرد تثبیت گردیده و او را به اذیت جنسی حیوانات و نقض نظم عامه متهم نمودند.
ماه اگست نیز چهار تن مهاجر از اریتره ، به زن 56 ساله آلمانی تجاوز کردند. آنها همچنین متهم به تجاوز به یک پیرزن 89 ساله ای شدند که چند روز قبل از آن رخ داد.
یک سال پیش از این حادثه در تابستان 2016 مرد 40 ساله از اریتره به یک خانم 79 ساله آلمانی در قبرستان که سر خاک خواهرش رفته بود تجاوز جنسی کرد.

>>>   بارکزی نماینده از هلمند که در تصمیم گیری قبلی با چیغ کشی هایش لنگوته اش از سر اش بزمین افتید و باد اش از سوراخ پایین اش خارج شده بود به گفته ابراهیمی امضا جمع اوری کرده بود تا در مورد معرفی ریس دبیرخانه به سارنوالی تصمیم مجد گرفته شود واین زمینه سازی را بهر شکلی بود کردند تا ریس دبیر خانه دوست و رفیق ابراهیمی ریس مجلس که عضویت باند گلبدین را دارد و بارکزی خود هم دست بوس گلبدین و هم از باند گلبدین است این خیانت و جنایت را با چند اشخاص دیگر مرتکب شده اند پس با این هم سر و صدا ها و افشا شدن ها از اختلاس بزرگ توسط ریس دبیر خانه مجلس ارگانهای عدلی و قضایی کشور در قبال چنین کار مسولیت شان چیست ایا کارمند و سایر پرسونل خدماتی که در پارالمان کار میکنند همه شان مانند اکثریت همین اعضای دزد خاین وکلای مجلس مبرا و مجزا از قانون هستند و قانون تنها دامن گیر مردم بی واسط و غریب است .

>>>   آقای مصداق، آیا "اقدام جمعی و خاینانه‌ پارلمان" را در سال های اول دیموکراسی امریکائی فراموش کردید، که تمام جنکسلاران و قاتلین 65 هزار کابلی در همین پارلمان برای جنایات خود عفوء عمومی را اعلام کردند؟

>>>   جناب مصداق صاحب از الف تا ی همه دزد اند. تا زمانیکه من و شما هر کدام ما از دزدی همقومی خود چشمپوشی کنیم و از حمایت این دزدان حرفوی دست نکشیم، از این بلا ملت مظلوم وستمکشیده ما خلاص نخواهد شد. خدواند (ج) با بزرگواریش ما را از شر این مرض مهلک فساد نجات دهد!

آنکه افزون شده است سیم و زرش
زر نباریده ز آسمان به سرش
از کجا جمع شده این همه مال
یا خودش دزد بود یا پدرش

حسیب از آلمان

>>>   وجالب این است مردم ما هیچ مظاهره نکردند و.
مردم در انتخابات آینده حداقل نباید وکلای فعلی را انتخاب کنند
حسینی بلخی
کاندید احتمالی ولایت بلخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است