مسعود، کاندیدای آینده انتخابات ریاست جمهوری
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۴    ۱۳۹۶/۸/۲۲ کد خبر: 141477 منبع: پرینت

احمدولی‌مسعود احتمالا يكى از كانديدای جدى انتخابات رياست جمهورى آينده خواهد بود.

بر‌ طبق اطلاعات موثقی که به من رسیده است احمد‌ولی مسعود مصمم است تا در انتخابات آینده ریاست جمهوری افغانستان خود را نامزد نماید. او در دو انتخابات گذشته از كاندیداتورى داكتر عبدالله به عنوان كانديدای حوزه جهاد و مقاومت دفاع نموده و در‌ سال 2009 مدیریت برنامه ریزی و پالیسی کاندیداتوری داکتر عبدالله را به عهده داشت.

احمدولى مسعود در ده سال گذشته در‌ قامت یک شخصيت‌ منتقد نظام و سیاست های متمرکز ارگ عملا‌ به عنوان اپوزیسیون عمل نموده است. ورود وی که احتمالا با طرح و استراتژی شهروند محور در گفتمان كلان جغرافیای جهاد و مقاومت همراه خواهد بود، می تواند به عنوان یک چالش جدی برای دو کاندیداى مطرح و رسمی ریاست جمهوری باشد.

همچنین ورود او به صحنه‌ انتخابات ریاست جمهوری برای جمعیت اسلامی افغانستان که در معرض بادهای سرد برگ ریزان پاییزی قرار دارد، می تواند فرصت ساز یا چالش آفرین باشد. بهرحال ورود احمد ولی مسعود برای نسل جوان، جغرافیای مقاومت و طبقات متوسط جامعه یک فرصت تلقی می شود.

خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
احمدولی مسعود
انتخابات
ریاست جمهوری
نظرات بینندگان:

>>>   از همین حالی میگویم که خودرا کاندید ننماید کسی به اورای نمیدهد رشخند میشود
پنجشیری

>>>   زیاد رای بگیرد سه هزار رای بس !
رئیس جمهور آینده غ است فکر میکنید براستی انتخابات است غ دولک دالر به مسعود بدهد انصراف میکند

>>>   خوش بیاید
منتظر چند چهره دیگر هم از حوزه جهاد و مقاومت هستیم
و در نهایت همه باید مدبرانه عمل کنند نه متفرفانه
خراسانی صاحب و بافی نخبگان فرهنگی و علمی باید چشم و مغز نخبگان سیاسی شوند تا در نهایت به یک تصمیم جامع و کار آ و نتیجه مطلوب برسند.

>>>   يكً بيسواد سياسى و جاسوس ديكر روى صحنه مى شود!! هيج جيزى ازش جور نمى شود!!

>>>   از لنده غران که خیری نیست
ازموده را ازمودن خطاست

>>>   خراسانی صاحب بی غم باش، حالا دیگر دوران آل مسعود گذشته است. اینبار نوبت به سرخیل دزدان عطای نور رسیده است. بس است دیگر پنجشیر دیگر شانس ندارد.
شریف

>>>   كاري از دستش ساخته نيست، همه شان در امتحان ملي ناكام شدند، بجزء از زر دوختن و چور بصورت فني كاري انجام ندارند.

>>>   بسیار خوب میکند!!!!۱بګزارید از غمش خلاص شویم!!!!!!!!!۱ تا با بردن چند رای محدود بداند که پلنګ نه بلکه پشک مشخور است!

>>>   خر اسانی به مسعود بګوید که این خواب را برای دریای پنجشیر بګوید مسعود کل وکور به جز کلینر کاماز شود دیګر کدام کاری از او ساخته نیست

>>>   شاید اینها فکر میکنند در دل های مردم جای دارند !!!
چند چاپلوس که چارطرف شان بوت پاکی میکنند اینها فریب خورده فکر میکنند همه مردم عاشق اینهاست ، از نفرت که در دل های مردم جوش میزند آگاهی ندارند

>>>   هرجا چرسی واحمق وناقص الاعضاو... باشد نصیب کاندیداتوری کشور ما است در میان پنجشیری ها نادان تر از احمد ولی مسعود نیست واحتمالا دوصد رای هم نمیتواند بدست اورداین عمل سبب خفت وذلت تاجک ها وسبک سازی اسم مبارک مسعود قهرمان استامید واریم که سر عقل بیاید واین بد را نکند که خودرا کاندید نماید ویاکدام معامله ای در راه است با این کار میخواهد امتیاز بگیرد ومنصرف شودزیرا ملیونها دالری را که از بودیجه ای امر صاحب مسعود نزدش باقی بود روبه خلاصی است
مولانا قربان

>>>   اجندای ملی ووفاق ملی از طرح های این اقا بوده درآینده یک طرح دیگر دارد بنام نفاق ملی برنامیه ای برای کاندید شدن ندارد چونکه هیچ دست آوردی درطول این 17 سال ندارد حتی نتوانسته مردم منطقه خودرا جنگلک بالا وجنگلک پاین را دورهم جمع کند پنچشیر سر جایش کاندیداتوری این آقا توهین به کاندید است.
"سرکده خیل"

>>>   سلام اقای خراسانی!
نا حق خود را سرګردانی کردی، ادم چند دالر است همین حالا برایش دالر بده منصرف می شود، ازمودن را ازمودن خطا است.

>>>   احمد ضیاچه کردکه احمدولی کند؟

>>>   اګر معاون اول اش ایشچی شود وکیل ناحیه میشود

>>>   اینه وقت دلقکها هم رسید!!!!

>>>   او اگر رییس جمهور شود با بی سوادی که دارد دو ولایت اداره کرده نمیتواند ،همین حالا تمام جمعیتی زور شان به یکتازی عطا نمیرسد ،وفرض ثحال اگر او رییس جمهور باشد همه دور وبرش سرمایه دار میشوند .
عبدالله ریحان

>>>   رییس جمهورتان از قبل از سوی امریکا بالایتان تعیین شده است بیخود تشویش نکنید اگر هم هرکس را انتخاب کنید آمریکا آخرش با تقلب همو را کا میخواهد رییس میکند.

>>>   اگر بتواند وکیلی را درمجلس بدست آورد خیلی کاری کلانی کرده !

>>>   بهتر است عقب استاد عطا بایستد۰

>>>   ولی مسعود خو بادشا است بنجشیریهای دیکر از ;....(مرکب ) هم بد تر است هههه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است