ترامپ: چرا كيم به من می گوید پیر!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۸    ۱۳۹۶/۸/۲۲ کد خبر: 141429 منبع: پرینت

رییس جمهوری آمریکا در چند پیام توییتری آخرین مواضع خود را در قبال کوریای شمالی و اجلاس اپک بیان کرد.

دونالد ترامپ در صفحه توییتری خود نوشت: شی جینپینگ رییس جمهور چین خاطر نشان کرد که درحال افزایش دادن تحریم ها علیه کوریای شمالی است. او گفت که می خواهد آنها (کوریای شمالی) عاری سازی هسته ای شوند. پیشرفت درحال تحقق است.

دونالد ترامپ در توییت دیگری درباره کوریای شمالی نوشت: چرا کیم جونگ اون باید با پیر نامید من، به من توهین کند درحالیکه من هرگز او را کوتوله و چاق خطاب نکردم. چه خوب! من سخت تلاش می کنم تا دوستش باشم و شاید روزی برسد که این امر رخ دهد.

رییس جمهور امریکا افزود: آیا رسانه دروغ پراکنی(خبر جعلی) به یاد دارد که وقتی هیلاری کلینتون شیاد وزیر خارجه بود به روسیه التماس می کرد که با فشردن دکمه ری ست دوست ما شود؟ اوباما نیز تلاش خود را کرد اما کمترین رابطه عاطفه بین آنها (اوباما و پوتین) وجود داشت.

دونالد ترامپ در توبیتی دیگر نوشت: وقتی همه افراد متنفر و احمق درک می کنند که داشتن رابطه خوب با روسیه چیز خوبی است، چنین چیزی بد نیست! آنها همیشه سیاسی کاری می کنند که برای کشور بد است. من می خواهم (موضوعات) کوریای شمالی، سوریه، اوکراین، تروریسم را حل کنم و روسیه واقعا می تواند کمک کند!

دونالد ترامپ افزود: با پوتین رییس جمهور آمریکا در اجلاس همکارهای اقتصادی آسیا- اقیانوس آرام دیدار کردم. بحث های خوبی درباره سوریه صورت گرفت. به کمک وی و چین برای حل کردن بحران خطرناک کوریای شمالی امیدا دارم. پیشرفت درحال محقق شدن است.

ترامپ در توییتی دیگر نوشت: در هانوی ویتنام نشست خبری مشترک خواهیم داشت و سپس عازم مقصد نهایی سفر خواهیم شد که فیلیپین خواهد بود.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
کیم
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است