افشای فساد وزیر پیشین دولت در امور پارلمانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۹    ۱۳۹۶/۸/۲۱ کد خبر: 141422 منبع: پرینت

نبی فراهی، به بهانه دیدار با اعضای مجلس نمایندگان، 10 میلیون افغانی از کد احتیاطی 91 بیرون می کشید.

اسناد خورشید نشان می دهد که وزیر پیشین دولت در امور پارلمانی با وجود مشخص بودن بودجه این وزارت، در دیدار با اعضای مجلس نمایندگان 10 میلیون افغانی را از کد 91 بیرون کشیده است.

در پیشنهاد وزیر پیشین دولت در امور پارلمانی به ریاست جمهوری آمده است که "بمنظور تحقق اهداف اساسی دولت و روابط سالم با اعضای مجلسین شورای ملی ایجاب می نماید که در هنگام ضرورت دید و بازدیدها بگونه انفرادی و گروهی انجام شود. چهت نیل به اهداف احتراما تقاضای می شود که امر مصرف 10 میلیون افغانی را از کد 91 منظور سازید."

برخی از منابع گفته اند که این مبلغ در هر ماه و یا هم هر سه ماه به بهانه دیدارها با اعضای مجلس نمایندگان بیرون کشیده می شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نبی فراهی
فساد
نظرات بینندگان:

>>>   ای برادر تمامگی این کشور غرق در فساد اند کدام آنها را زود تر افشا خواهید کرد گزشته را صلوات بگوئیدسر ازنو کوشش کنیدکه جلوش گرفته شود

>>>   حقیقت غیر قابل انکار اینست که تمام اراکین بالا رتبه دولت دزدان و چپاولگران اند وزیر پیشین دولت در امور پارلمانی یک وقت خلقی بود و خلقیها دزد نبودند. ولی حالا عده ای محدودی از انها به اژدهار مبدل شده اند.
اینک فاروق وردگ جای او را گرفته که آدمها را با لباس قورت میکند. آخر او از حزب اسلامی است.

>>>   منبع همه فسادها همین کمیشن کاران دزد ومفسد هستند ، هرجای قانون شکنی است این دزدان شامل هستند هرجای غصب وزورگوئی است این مفسدین درخط اول قراردارند این دزدانسرگردنه وقت شان قبلا پوره شده اما ازجان مردم دست بردارنیستند

>>>   خداوند این کد منحوس 91 را برای همیشه میدود سازد

>>>   و غنی ادعای پاک سازی را دارد.
شرمت باد غنی.

>>>   نبی فراهی دزد معلوم الحال است . وی از هرکس می زند حتی یک وقت معاش وکرایه خانه استاد خود عبدالرشید که در آن وقت آتشه فرهنګی در دهلی بود نیز دزدید. وچه احسانات نبود که با پسرش شرابی اش در بنارس نکرد دومه معاش کرایه خانه اش قورت کرد.نبی فراهی از لاشخورهای خلقی است که نام آن بیچاره های که رشوت وخیانت رانمی شناختند را بدکرد.
خداوند جزا اش را می دهد
ن ماستر علوم اجتماعی از کندهار

>>>   خرملت ما ازبیخ دم ندارد.

>>>   حکومت از بالاپاک شده واز پائین مانده است. اگر کسی به خاطر فقر وبیچاره گی یک بوجی آرد را دزدی کند. ادارات عد وقضایی ششالی یکسال حبس میکند. رئیس پارلمان 54 ملیون را خورده، فراهی در هر ماه ده میلون را انتلاس کرده ودیگر ملک را قورت کردند، وغنی میگوید کع حکومت از بالا پاک شده...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است