هشدار اتحادیه اروپا به قطع کمک ها به افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۰    ۱۳۹۶/۸/۲۱ کد خبر: 141392 منبع: پرینت

اگر با فساد اداری مبارزه جدی نشود، اتحادیه اروپا کمک هایش را قطع خواهد کرد.

به نقل از یک، پیری مابدون، سفیر اتحادیه اروپا می گوید که "زمانیکه مالیه دهندگان اروپا از روی سخاوتمندی و حس بشر دوستی کمک می‌کنند، به هدر رفتن این پول را نمی توانیم تحمل کنیم. اگر قضایای فساد را دریابیم، بگونه عاجل آن را مطرح خواهیم کرد و ممکن برنامه‌های مربوطه را توقف دهیم. این مسوولیت ما است و ما این موضوع را جدی می‌گیریم."

بگفته مابدون، فساد در تمام بخش‌ها بشمول انتخابات در افغانستان وجود دارد که پیامدهای آن فاجعه‌بار است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتحادیه اروپا
قطع کمک ها
نظرات بینندگان:

>>>   شما باید با صلاحیت خود مفسدین را دستگیرذ وبه گوانتانامو یا محکمه هاگ انتقال دهید

>>>   اگر کسی باشد که این پیام را به اتحادیه اروپا بکوید که کومک را به مقام های بلند دولت قطع نماید که هر کدام شان به میلون ها دالار صاحب شدن و هنوز هم دزدی دارند کومک را به مردم بیچاره نمیدهند کومک را از پارلامان که هیچ سواد ندارد قطع کن جز جنگ دیگر کاری به این ملت بیچاره نکرده اند

>>>   کشورهای اروپائی بد بد کلان و غلظ میکنند که به حکومت سرتا پا فاسد وافراد فاشیست کمک میکند چرا در این سالیان متمادی غبرت نگرفتن که هنوز هم امید واری مکم ویا قطع آن را وانمود میکنند؟ در صورتیکه تعداد زیاد افراد جامعه خود شان زیر خط فقر زنده گی میکنند. این یک واقعیت است یقین کنید اشخاص فقیری در جامعه شان وجود دارد که فقیر ترین شخص و فامیل در افغانستان نسبت اینها زنده مرفع و بهتری دارد. صدای دهل از دور خوش آیند است وقتیکه نزدیکش شدی شنوای گوشها و عقل خود را ، از دست خواهید داد.

>>>   خدا کند همین حا لا قطع شود

>>>   کمر ها برای فساد در انتخابات بسته شده مگر فساد کننده گان گور خود را خود می کنند! این بار کیری ویا معادل وی تیلرسن را مردم اجازه نمیدهند که غنی و عبدالله را به مردم تحمیل کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است