عبدالله: عدالت در هر گوشه کشور تطبیق شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۵    ۱۳۹۶/۸/۲۰ کد خبر: 141368 منبع: پرینت

مراجعه مردم به مخالفین برای تطبیق عدالت به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی امروز شنبه 20 عقرب 96 در نشست سراسر دادستان های کشور گفت: در برخی از مناطق دور افتاده مرجع مشخصی برای تطبیق قانون وجود ندارد و مردم به ناچار از مخالفین می خواهند که عدالت را تطبیق کنند، این وضعیت نباید برای ما قابل قبول باشد.

رییس اجرایی حکومت بیان کرد: سوال و مسوولیت اصلی این است که آیا یک نفر مرد یا زن از هر گوشه کشور و به هر قوم و زبانی و بدون واسطه اگر مورد ظلمی واقع شد اطمینان می کند که با مراجعه به مراجع قانونی از حقش دفاع شود؟

وی افزود: اگر در پاسخ به این سوال ناکام بمانیم، نباید ادعای موفقیت در هیچ زمینه ی دیگری بکنیم، چراکه بجز این سوال مسوولیت دیگری نداریم و وظیفه همه بحیث دولت داران و مسوولین این کشور پاسخ دادن به همین سوال است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
نشست دادستان ها
نظرات بینندگان:

>>>   داکتر صاحب عبدالله ما ابتدا فکر میکردیم با پشتوانه ای مردمی که داری میتوانی جلو رفتار های تعصب آمیز احمد زی صاحب را گرفته ، عدالت را تامین و حق پایمال شده سیصد ساله اقوام مختلف کشور را از کام قدرت طلب ها بیرون کشیده و برای شان بر گردانی اما دیدیم که شما همان سهمیه قانونی خود در دولت را که در حقیقت حق مسلم حامیان تان است نیز گرفته نتوانستی و بهترین فرصت ها را ار دست دادی هر کس دیگر که به عوض شما میبود از فرصت پیش آمده ای نامردی احمد زی صاحب در حصه جنرال صاحب دوستم است سریعا استفاده میکرد اما یا نتوانستی یا اصلا در فکر تان خطور نکرد شاید آمر صاحب شهید احد شاه مسعود متوجه اون خون قبیله ای ات که برای قبیله پر پر میزند نشده بود و برایت فرصت داد تا به مقامات دست پیدا کردی . اگر این طور نباشد پس معلوم است این حوادث ناگوار که همه اقوام به شمول پشتونها را متضرر ساخته از ضعف شخصیتی تان به وجود آمده است . لذا کسی که توان گرفتن حق خود را نداشته باشد چگونه ادعای گرفتن حق ملیت ها را مینماید؟ مردم به این تشوش هستند نشود که شخص شما یک روزی برای گرفتن سهمیه ات از احمدزی صاحب که کان شیطنت است به دادگاه طالبان مراجعه کنی!
عثمان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است