سیاف جنگ افغانستان را قومی نمی داند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۴    ۱۳۹۶/۸/۲۰ کد خبر: 141340 منبع: پرینت

عبدالرب رسول سیاف رهبر نهضت اسلامی و حزب دعوت در رابطه با سخنان اخیر حکمتیار موضعگیری کرده گفت: اقوام با هم برادر افغانستان هیچ نوع دشمنی با همدیگر ندارند و جنگ روان در کشور، نه به خواست مردم آغاز گردیده است و نه به خواست شان دوام دارد' بلکه طرح آن در بیرون ملک از طرف دشمنان ما ریخته شده و در داخل به همکاری اجیران شان آغاز گردیده و دوام دارد.

گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی در گردهمایی اعضای این حزب در کابل گفته بود که جنگ افغانستان جنگ میان دو قوم است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیاف
جنگ افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   او واقعاً راست میگوید.
او حملات انتحاری خویش را نظر به در خواست دولت و گروه های داخلی و کشور های خارجی،سازماندهی میکند و امکانات این که این حملات در مقابل پشتون و یا تاجک و یا هزاره و ازبک باشد،مساوی است.

>>>   کسیکه مانند گلبدین حکمتیار شرم و حیا و عزت و غیرتش را در طفولیت و جوانی از دست داده باشداین چنین گفته های بزرگان و رهبران و سایر مردم بالایش هیچ تاثیر نخواهند کرد بغیرت را گفتند درخت در ... گفت خیر است زیر سایه ان مینشینم.

>>>   گلبدين ....است، بي .....است، گپش از خودش نيست، دروغگو است، حافظه ندارد، حتي در حق بخدا تن نمي دهد، تنها كسي كه ميتواند آنرا چوپ نمايد همين استاد سياف است كه هم پشتون است و هم أصل شان مهاجر خروتي از پكتيا هستند، استاد سياف عالم دين و استاد پوهنتون است، گلبدين نزدش حتي كليمه خود را هم خوانده نميتواند.
همه فاميل و حزبش همينطور نمك حرام، فليسوف نادان صفت، عقده ئي هستند، پير و جوان ندارد. شايد آرامترين و انسانترين حزبي ها ارغنديوال و داكتر أنور باشند.

>>>   کاش هرچه رود تر انتخابات بر گذار شود تا ملت ما به گلبدین نشان بدهند که همه دادشانی هستند.

>>>   نظر به قانون حکمتیار کدام حزب ثبت شده سیاسی ندارد و او یک قوماندان
جنگ و یک مجرم جنگی است
سهم الدین لودین

>>>   گلک مریض است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است