حکمتیار منکر سخنان خودش شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۶/۸/۲۰ کد خبر: 141325 منبع: پرینت

رسانه ها سخنان من را تحریف آشکار می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی روز جمعه 19 عقرب 96 در نشست پایانی شورای بزرگ مرکزی حزب اسلامی در خیمه لوی جرگه درخصوص تحریف صحبت هایش در رسانه ها گفته است که رسانه ها در دست دشمنان و یا رقیبان و حریفان هستند و از گپ درست تعبیر غلط می کنند.

وی رسانه ها را خدمتکار بیرونی ها و ابزار سرکوب خودش خوانده و اظهار کرده است که صحبت هایش درباره قومی بودن جنگ در افغانستان تحریف شده است.

گفتنی است که رهبر حزب اسلامی روز چهارشنبه 17 عقرب 96 در تالار لوی جرگه گفته بود که جنگی که در بخش بخش افغانستان ادامه دارد، جنگ میان دو قوم است و میان دولت و مخالفان مسلح نیست.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
رسانه ها
نظرات بینندگان:

>>>   ....بیدین حکمتیار یک شخص .....است وی تفرقه می اندازد و نمی خواهد درکشور ما افغانستان صلح وآرامش باشد.
هارون
افغان

>>>   این مرد انقدر پررو و دیده درای است که حرف که گفته همه از طریق تلویزون شنیدند، باز چرا منکر است ....

>>>   واقعارهبرحزب اسلامی بجافرموده اند جنگ که درافغانستان فعلا درجریان است میان دو قوم است باقی بهانه

>>>   استاد سیاف قلا گفته است که او مریض است !دراسلام دروغ نیست اما در آی اس آی دروغ هست

>>>   بخش اعظم رهبران جهادی از نوجوانی عادت کرده اند که در پشت دیوار و یا در کرد گندم کاری سر شان انجام میشد ولی به مجرد بیون شدن از آنجا تق منکر میشدند.

>>>   شما چرا دروغ میگوید
لطفآ سخنان حکمتیار را دقیق گوش کنید، وقتی در فاریاب تاجک با پشتون جنگ کند ایا این جنگ قومی است یا کدام چیز دیگر
من از ولسوالی المار هستم و از هفتاد پشت تاجک و فارسی زبان، لیکن در مناطق ما جنگ فعلی صد فیصد قومی است
حکمتیار در سخنرانی خود نگفته که جنگ افعانستان در چهار دهه جنگ قومی بوده ایشان ( حکمتیار ) قبلا هم گفته بودند و دیروز دوباره گفتند جنگ توسط خارجی ها تحمیل شده و ملت ما در جنگ تحمیل شده میسوزد.
اولآ اینکه شما مخالفین صلح و ثبات در مجموع هستید و ثانیآ با حزب اسلامی و حکمتیار حساسیت دارید اینکه چه علت دارد شما خود میدانید
سبحان الله المار

>>>   تا بحال این مردانگی را پیدا نکرده است که اشتباه خود را بپذیرد. حتی تسلیم شدنش به دولت را نیز نمی پذیرد چنین نشان می دهد که گویا دولت به او تسلیم شده است.
همایون ازهری بارکزی

>>>   حكمتيار كجا .....دارد، حتي براي منافع خود از قرآن هم منكر شده و ميشود.

>>>   اگر محقیق، و رهبران هزار بگوید، ملت هزاره متوجه باشد که شما را می کشند، عطا محمد نور بگوید فارسی زبانان و تاجیکان متوجه باشید شما را می کشند، و حتی اجازه ندهند تذکره ها بدلیل اینکه چرا نام ملیت نوشته نشده یا نوشته شود. این ها جنگ چیست؟
اگر جنگی کلیت و زبان نیست، چرا هر قوم و ملیت در افغانستان یک حزب تشکیل داده اند، محقیق، خلیلی، ربانی، دوستم، سیاف، ... این ها رهبران اقوام هستند یا افغانستان، اگر از افغانستان هستند چرا در کابینه هر حزب برای خوب از قوم خود وزیر، وکیل، رییس و غیره تعیین میکند، آیا شده جناب نور از یک وزیر پشتون، و هزاره از قوم تاجیک یا ازبک حمایت کند.
بلی در افغانستان کسانیکه جنگ افروزی می کنند، از طریق اقوام آتش جنگ را می افروزند، جناب صالح آیا در روند سبز شما از ملت دفاع می شود یا از ملیت، در المپیک افغانستان چند رئیس فدراسیون از پشتون ها است، من به حیث یک شهروند عادی میگویم ملت این را درک کرده اند جنگ فعلی در افغانستان به خاطر قدرت یک تعداد است و آن هم از طریق جنگ های قومی و اگر نه بیشتر کسانیکه امروز در قدرت از طریق ملیت هستند لیاقت دوکانداری را هم ندارند، چه رسد به این پست ها بالا.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است