حمله انتحاری در شهر مزار شریف (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۵    ۱۳۹۶/۸/۱۸ کد خبر: 141292 منبع: پرینت

یک حمله کننده انتحاری ساعت ٧:٣٠ صبح امروز پنجشنبه ، خود را به یکی از تجار ولایت بلخ نزدیک ساخته و با بغل کردن وی مواد انفجاری همراه اش را منفجر ساخت.
این حمله انتحاری که در حوزه اول شهر به طرف جنوبی حوضه مبارک به بوقوع پیوست، حاجی غنی مارملی یکی از تجار شهر مزار شریف با دو تن دیگر کشته و تعدادی از غیرنظامیان زخمی شدند.


حمله انتحاری در شهر مزار شریف

حمله انتحاری در شهر مزار شریف

حمله انتحاری در شهر مزار شریف



کد (4)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله انتحاری
مزار شریف
نظرات بینندگان:

>>>   لعنت خدا بر مسببین و طراح و انجام داده چنین عمل ترورستی قوماندان پولیس گریانوک مزار شریف چه تعبیر و تفصیل میکند این عمل ترورستی را با گریانه نه با قاطیت پاسخ بمردم داده شود چون مسول درجه اول امنیت در شهر مزار است.

>>>   انتحاری حرام است و عاملش دوزخی

>>>   تجار نبود كاركن امينيت به اصطلاح مولى بود!!! نام تجار را بد نكنيد!!

>>>   لعنت خدا بر تروریست

>>>   ..... حالا اگر خودت را درمقابل روس و کافر انتحار ویا منفجر می کردی بازهم پیش مردم وخداوند یک آبرو و عزت داشتی .آمدی خودت را باهموطن مسلمان خودت منفجر کردی. مشخص است با این کاری خبیثانه در دوزخ را به روی خودت باز کردی

>>>   البته این های که خودشان را بی رحمانه منفجر می کنند .هیچ وقت با علاقه خودشان نمييايند.آينهارا مجبور وتهدید وزیر فشار قرار می دهند ویا اینکه .پول های زیادی را برای تامین زندگی خانواده شخصی انتحار کننده در نظر میگیرند پس باید جاهلان وحشی اصلی را پیدا کرد که خیلی بی تفاوت وبی ارزش دستور چنین کاری پست رذیلانه را میدهد این ها اینقدر خدا ناترس هستن که اصلا زندگی یک انسان برایشان مهم نیست .خداوند هرچه زودتر این جاهلان وحشی را رسوا نماید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است