بخش نظامی کشور را زورمندان اداره می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۳۲    ۱۳۹۶/۸/۱۷ کد خبر: 141270 منبع: پرینت

اداره سیگار برای بازسازی افغانستان هشدار داده است که اگر در روند جلب و جذب نیروهای امنیتی توجه جدی نشود ممکن تا پایان سال روان میلادی شمار افراد نفوذی گروه های مخالف مسلح در صفوف این نیروها افزایش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، زلمی وردک آگاه مسایل سیاسی در برنامه «چشم انداز» گفت: این حرف تازه ای نیست که سیگار می زند که در صفوف بخش های نظامی نفوذ مخالفین وجود دارد از سال های گذشته گفتیم که اگر صفوف نظامی از بخش زورمندان نجات پیدا نکند، نفوذ دشمن در صفوف داخلی زیاد می شود. کسانی که در راس قدرت نظامی کشور قرار دارند، کسانی را در این بخش ها می گمارند که با آنان رابطه دارند . متاسفانه بخش های نظامی ما، ملی نیستند بلکه به شکل رابطه ای قومی و سیستم تقسیمی است و بیشتر توسط زورمندان اداره می شود.

وی افزود: بنابراین دشمن نفوذخود را پیدا کرده است. چرا که جنگ ما جنگ استخباراتی است. استخبارات همیشه کوشش می کنند که خود را در جاهایی جابجا کرده بتوانند تا بتوانند ضربه ای بسیار قوی را بر مخالف خود وارد کنند. بر این اساس این موضوع از سابق در نظام کشور ما بوده است و متاسفان نظامی های ما خود اجازه داده اند که دشمن نفوذ زیادی در امنیت ما داشته باشد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زورمندان
جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   او مردم گوسفندی، یاد تان رفت که غنی کوچی تمام تروریستان را با عزت و تحفه ها از زندان ها رها کرد چون بگفته خود این خائن همه گویندگان یک زبان خاص بودند. از این دمبریده های وحشی چه گله دارید؟ فقط هوشیار شوید صفوف خود را متحد و مستحکم کنید. اینها انسان شدنی نیستند.

>>>   معیار فقط زبان است و سمت
اگر واقعن بررسی شود به هزاران پشتون های پاکستانی که شامل قوای مسلح است برملا میشود.

>>>   تعریف زورمند چی است؟
زورمند زورش از کجا است؟

>>>   لالا جو تو حالي خبر شدي البت در خواب بودي ياكه در اين ممليكت نيستي
.لالا هراتي

>>>   بخش نظامی کشور را مفسدین اداره میکنند

>>>   این نهادهای امنیتی نیستند بلکه نهاد های فساد هستند مخصوصا ریاست امنیت ناملی یا شرکت انحصاری پنشیر وردک ،
مانند چوپان دروغگو هر روز برای ادارت حکومتی وخصوصی مکاتبی می فرستدکه شما در خطر هستید وبه اینگونه مصارف دالر هارا مجرا میکند وادعا دارند که این همه راپورهارا ما درمقابل لک ها دالر خریداری میکنیم ،
راپورهائیکه همه دروغ وفریب ،
برای هریک از کمیشن کاران مجلس اطلاع میدهند که درخطر هستید تا پارلمانیها فکر کنند که این شرکت خیلی فعال هست
افراد ریاست محافظت رجال برجسته اجناس وزارت خانه هارا باخود میبرند ، تعدادی از روسای امنیت ناملی برای کمپنی های شخصی مزدوری میکنند تعدادی از پسسونل مصروف سرقت اختطاف ودسیسه بازی هستند تازه ترین مثالش دزدی با چادر یزنانه توسط عضو امنیت درهرات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است