مسعود: مهار ناامنی ها برای حکومت امری محال است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۳    ۱۳۹۶/۸/۱۷ کد خبر: 141247 منبع: پرینت

حمله بر شمشاد، قطعاً باید تعریف روشنی از دشمن داده باشد.

احمد ولی مسعود، رییس بنیاد احمد شاه مسعود درخصوص حمله بر تلویزیون خصوصی شمشاد گفته است که طالبان یا با مارک داعش به مثابه شمشیر دشمن به جز خونریزی، وحشت، انتحار و انفجار برنامه‌ای نداشته و ندارند، یک زمان اگر ممکن می‌بود بنام صلح، سیاسى یا اقتصادی و یا هـم مالی، فقط با کنار آمدن با یک بازیگر خارجی این غایله را متوقف می‌ساخت، اما امروز برای مهار این تراژدی های خونین پى در پى، همزمان باید با چندین بازیگر بتوافق رسید که این برای حکومت موجود یک امر غیرممکن است؛ حکومتی که تا هنوز همۀ تلاش را دارد تا خودش از همین شمشیر به مدت زمان نامعلوم در مقابل حریفان استفاده ببرد.

گفتنی است که سه مهاجم مسلح حوالی ساعت 10 صبح روز سه شنبه 16 عقرب 96 بر تلویزیون شمشاد حمله بردند. مطابق گزارش های نشر شده بر اثر این حمله 2 تن کشته و 22 تن دیگر زخمی شدند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
احمدولی مسعود
تلویزیون شمشاد
نظرات بینندگان:

>>>   مسعودها، ربانیها، سیافها، حکمتیارها، اسمعیلها، نورها، عبدالله ها و غیره ......درین مملکت آنقدر چتلی پخش کرده اند که هر کار خوب دزین کشور محال است!!!!!

>>>   تا که این کلینر های مسعود مفکوره چور ودزدی در سر داشته باشد از نام طالب داعش و هر نیرنګ کار ګرفته اوضاع را مختل میکند تا بتواند چور و چپاول خود را ادامه بدهد حتا زنان این دزدان در دزدی مهارت خاص دارند که نمونه بارز ایشان زن مسعود بز است که همرای سیصد میلیون دالر در انګلستان ګیر امد. مبارزه با طالب ضرور نیست مبارزن به این افراد بی منطق ضرورت است که وطن را از تهداب ویران نمودند و ویرانګری ایشان ادادمه دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است