حمله بر تلویزیون شمشاد واقعی نبوده است
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۱    ۱۳۹۶/۸/۱۷ کد خبر: 141222 منبع: پرینت

«طاهر زلاند» مدیر مسوول تلویزیون شمشاد اعلام کرد که پس از انفجار در ورودی ساختمان این تلویزیون، کارمندان از محل کارشان به بیرون انتقال یافتند.

این سخنان در حالی ابراز شد که یکی از کارمندان این تلویزیون اظهار داشت در این حمله ۲۰ نفر از کارمندان این تلویزیون زخمی و دو محافظ امنیتی این شبکه تلویزیونی نیز کشته‌ شده‌اند.

سخنگوی طالبان با انتشار بیانیه‌ای از عدم مداخله و ارتباط این گروه در حمله به تلویزیون شمشاد خبر داد اما گروه تروریستی داعش مسوولیت این حمله را به عهده گرفت.

ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به این حمله تاکید کرد که حملات تروریستی نمی‌تواند آزادی بیان در این کشور را محدود کند زیرا از بزرگترین دستاوردهای این کشور محسوب می‌شود.

در همین حال یک گزارش تایید ناشده می رساند که حمله بر تلویزیون شمشاد از داخل تلویزیون صورت گرفته و هیچ حمله بیرونی بر این تلویزیون نشده است.
شب گذشه یکی از مراجعین تبلیغاتی به این تلویزیون به خبرنگار افتخاری ما در کابل گفت که درگیری داخلی باعث تشدید جنگ در داخل تلویزیون گردیده است.

وی ادامه داد که فردی با فرد دیگری درگیر شده و پس از مشاجره نارنجکی (بمب دستی) را بسوی دیگری پرتاب کرد که منفجر نشد و وی نارنجک دومی را انداخت که باعث انفجار گردید و سپس درگیری مسلحانه شروع شد.

وی تاکید کرد که هیچ مهاج بیرونی وارد تلویزیون شمشاد نشده و این یک درگیری داخلی بوده است که به آن رنگ و بوی حمله طالبانی داده شده است.

لازم به ذکر است که تلویزیون شمشاد یکی از رسانه های قومی پشتونی بوده که معمولا از اهداف طالبان حمایت و پشتیبانی کرده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تلویزیون شمشاد
شایعه
نظرات بینندگان:

>>>   این تلویزیون همیشه طرفدار طالبان بوده است حالا چطور طالبان به این تلویزیون حمله می کنند؟
نکته دیگر اینکه هم طالبان و هم داعش مسولیت این حمله را برعهده گرفتند
این نشان دهنده این است که کار هیچکدام از طالبان و داعش نبوده است
شیما کابل

>>>   وقت یک رسانه از گروه طالبان پشتبانی میکند به دولت شرم است که جلوگیری نمی کند او مردم ای طن جور نمیشود دیگه مه خو گفتم دلتان دیگه
امین الدین فراهی

>>>   با تاید از گذارش فوق من قبلا اشاره نموده بودم که صحنه سازی حمله تروریستی اختلاف بین اعضای گروه طالبان و اعضای گروه حزب اسلامی خود کارکنان خبری وپرسونل امنیتی میباشد که درین روزها بازار گرم تبلیغات حزب اسلامی نسبت به تبلیغات به نفع گروه طالبان چندین مرتبه بیشتر شده بود و پولی زیادی هم ازین درک ازطریق جاسوسان خاینان دولتی و حزب اسلامی به این رسانه پرداخت میشود و گرنه شما فکر کنید سه نفر حمله کننده انتحاری داخل محوط رسانه میشود یکنفر کشته شده انهم گارد امنیتی و پنج شش نفر از ترس مرگ وکشته شدن خون ریزی بینی پیدا میکنند و دوباره نشرات تلویزیون اغاز گریده نورمال نشرات خودرا ادامه میدهد وخانم کاکولک زده مخواند ای گلبدینه راشه په تسلیمی باندی ..... بیا به ده ویده کومه زیر پتو پر زای دی منگل غوندی .
یک یاد اوری دیگر مهمی که خدمت تان مینمایم این است از وقتیکه گلبدین از کوه پاین شده و تسلیم غنی اتمر ستانکزی قرار گرفته پرسونل وکارکنان خبری و نشراتی تلویزیون شمشاد دو الی سه برابر گردیده است فکر کنید خود مسولین رسانه می میگویند که حین حمله به ساختمان تلویزون صد نفر از کارکنانش مصرف تهیه پروگرام های و برنامه های تلویزیونی بودند خلاصه اگر معاش مصارف وسایط کرایه تعمیر مالیات مصرف گذارش های که درسفرها تهیه میکننده محاسبه شود اقلا ماهانه یکصدو پنجاه هزار دالر میشود که مصرف این مقدار پول از یک رسانه خصوصی محال است تا کاسه یی زیر نیم کاسه نباشد .
حالا گلبیدین همرای بقایای امیرالمومنین ملا محمد عمر کور در میدان رسانه یی کوه شمشاد سرحد پاکستان اوغانستان شاخ د شاخ شده اند و حاکم میدان هم اتمر صاحب اما قرار معلوم تا فعلا گاو طالبان چند شاخ محکم در کون گلبدین زده است. مسابقه دور اول شان پایان شده منتظز دور بعدی و فاینل بین این دوگاو وحشی باشید خدا کند هردویش درمیدان مبارزه به هلاکت برسد.

>>>   ممکن این حمله را پدرامیان و نوریان با طالب منکر ولد جهاد دست یکی کرده باشد اما همه بداند که اخر در مقعد چنین مردم چوب زده خواهد شد!!!!!!!!!!!!!!۱
طالب .... میخورد بګوید من نکردم!!!!!!!!!!۱ای طالب تو همه روزه ....میخوری!!!!!!!!!!!! ازحمله بر تلویزیون خو حمله بر مسجد کفر بزرګتر است! اګر اسلام همین باشد که طالبان داعشیان ومجاهدین اخوان این پدر کلان تروریزم ،میګویند! من کافر مطلقم! .....می فرستم بهپیروان ان!!!!!!!!!!!!!!!!۱۱

>>>   شمشاد وطن ماست به رفتن چه حاجت است.
ملا ذبیح الله شاگرد ملا کور

>>>   نیم ساعت قبل تلویزیون شمشاد را میدیدم سه نفر صاحبنظر بحث داشتند تخلص یکی از صاحبنظران "جاوید " است او تا یک هفته گذشته یکی از نقادان آشتی ناپذیر حکومت بود که دایم حکومت و تمام ارگانهای دولت را مورد انتقاد جدی قرار میداد!! ولی حالا شده "مدافع" نه تنها حکومت بلکه فاسدترین ادارات حکومت. هنگامیکه نظر میداد به یک نوشته در تلویزیون نگاه کردم او معاون کدام دفتر مقرر شده، واقعا "بی ایمانی" وی مرا متعجب ساخت!!!
من شنیده ام که تروریستان انتحار کننده ها را شستشوی مغزی میکنند.
نشود که تروریستان آقای جاوید را بیابند او شستشوی مغزی هم کار ندارد، یکمقدار دالر شاید برای او کافی باشد تا به مدافع جدی افراطیت و تروریسم مبدل شود!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است