کرزی: عاملان کشتار مردم قندوز مجازات شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۳    ۱۳۹۶/۸/۱۶ کد خبر: 141199 منبع: پرینت

تلفات ملکی در اثر حملات هوایی جنایت ضد بشری است.

حامد کرزی، رییس جمهور پیشین کشور در واکنش به عملیات هوایی در قندوز و کشته شدن غیرنظامیان در اعلامیه ای آورده است که " این حمله هوایی اقدامی ضد بشری بوده است و سخت آن را نکوهش می کنیم. با هرگونه حمله به خانه ها و روستاها که مردم در آن کشته و زخمی می شوند مخالفت می کنیم و خواهان بررسی همه جانبه رویداد و مجازات عاملان آن هستیم."

گفتنی است که در عملیات هوایی مشترک نیروهای امنیتی و حمایت قاطع در ابتدای هفته جاری، در منطقه چهاردره ولایت قندوز بیش از 14 غیرنظامی کشته شده اند.

قرار شد که وزارت دفاع و حمایت قاطع موضوع کشته شدن غیرنظامیان در این منطقه را بررسی کنند و حال نیروهای آمریکایی گفته اند که هیچ سندی دال بر کشته شدن غیرنظامیان در این رویداد نیافته اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
کشتارغیرنظامیان
نظرات بینندگان:

>>>   کرزی هیچگونه مقام رسمی دولتی ندارد که میخواهد برای هرحادثه ی اعلامیه صادرمیکند، ایشان گویا خود را همچنان رئیس جمهورمیداند.
باکول

>>>   کرزی؟
اول باید عاملان دوبار سقوط قندز مجازات شوند.
و خودت که شش پایگاه آموزشی برای طالبان راه انداخته بودی باید مجازات شوی.
اکت های ضد امریکایی نکن .
گوشت و خون و پوست میرویس جان از پول امریکا است. اگر میگی نی دا گز و دا میدان تست DNA شود.

>>>   ... نخور، مگر عاملان جنایات قتل عام مردم را تو فاسد مجازات کردی ؟
نه تنها مجازات نکردی بلکه به نام برادر ازاد نمودی.!!!!

>>>   کرزی صا حب او تو بو دی که غیرت و امت ئاشتی که ریس جمهور امریکا را اختار می دادی مگر حالا غ و غ یهودی این قدر جرت ندارد

>>>   جناب کرزی فرق نظامی و غیر نظامی بین نیروهای طالبان که خواستگاه و نیروی بشری شان در قریه جات است را چگونه تشخیص کنیم؟
وقتی که در صف و در روستاهای تحت کنترول طالبان افراد مسلح حضور دارند، دیگه غیر نظامی گفته نمی شود. در خانه ای که نیروی ها طالبان پناگاه دارد دیگه خانه غیر نظامی گفته نمی شود ولو که آنجا طفل را نگهداری کند و زن ها هم ممکن است که اسلحه داشته باشد و طالب و داعش باشد.
آیا طالبان و داعش فورم خواص از لباس ها را دارد؟

>>>   اما برادران کرزی که قتل عام میکنند، در شاهراه ها مردم ملکی و بی گناه را سر می برند، نکوهش نمی کند، بلکه می بالد به خود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است