تیم امنیتی زنانه برای محافظت از ملانیا و ایوانکا (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۱    ۱۳۹۶/۸/۱۶ کد خبر: 141173 منبع: پرینت

نیرو‌های زن پولیس توکیو برای محافظت اختصاصی از همسر و دختر رییس‌جمهور آمریکا، آموزش‌های ویژه دیده‌اند.

به گزارش دیلی میل؛ در مدت حضور «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا، و خانواده اش در توکیو، یک تیم کاملا زنانه از نیرو‌های آموزش دیده پولیس توکیو مسوولیت حفاظت از «ملانیا» و «ایوانکا ترامپ» را بر عهده خواهند داشت.

این نیرو‌های ویژه از افسران زن تشکیل شده و لباس رسمی مشکی بر تن دارند. قرار است تیم امنیتی ملانیا و ایوانکا، از آن‌ها در برابر ابراز علاقه احتمالی از سوی دیگر زنان حفاظت کنند! به عنوان مثال اگر کسی قصد نزدیک شدن به همسر و دختر رییس جمهور آمریکا را داشت تا به آنها دسته گل و یا هدیه‌ای اعطا کند، این نیرو‌های ویژه باید مانع از انجام چنین کاری شوند.

پولیس توکیو پیش بینی کرده است تعداد زیادی از بانوان ژاپنی برای ملاقات با ملانیا و ایوانکا به محل اقامت آنها عزیمت کنند و به همین دلیل برنامه‌های ویژه‌ای برای رفع مزاحمت‌های احتمالی، تدارک دیده است.

گروه نیرو‌های ویژه پولیس بانوان در جاپان برای تامین امنیت در زمان بازی‌های المپیک سال 2020 تشکیل شد و اکنون فرصت مناسبی است تا قابلیت‌های آنها برای محافظت از خانواده دونالد ترامپ به محک گذاشته شود.

این نیرو‌های ویژه از افسران زن تشکیل شده و لباس رسمی مشکی بر تن دارند. قرار است تیم امنیتی ملانیا و ایوانکا، از آنها در برابر ابراز علاقه احتمالی از سوی دیگر زنان حفاظت کنند! به عنوان مثال اگر کسی قصد نزدیک شدن به همسر و دختر رییس جمهور آمریکا را داشت تا به آنها دسته گل و یا هدیه‌ای اعطا کند، این نیرو‌های ویژه باید مانع از انجام چنین کاری شوند.

پولیس توکیو پیش بینی کرده است تعداد زیادی از بانوان جاپانی برای ملاقات با ملانیا و ایوانکا به محل اقامت آنها عزیمت کنند و به همین دلیل برنامه‌های ویژه‌ای برای رفع مزاحمت‌های احتمالی، تدارک دیده است.

گروه نیرو‌های ویژه پولیس بانوان در جاپان برای تامین امنیت در زمان بازی‌های المپیک سال 2020 تشکیل شد و اکنون فرصت مناسبی است تا قابلیت‌های آنها برای محافظت از خانواده دونالد ترامپ به محک گذاشته شود.

ایوانکا ترامپ روز پنجشنبه وارد توکیو شد و مورد استقبال «شینزو آبه»، نخست وزیر جاپان، قرار گرفت. آبه با گرفتن یک جشن تولد به سبک جاپانی‌ها برای دختر و مشاور ترامپ، او را غافلگیر کرد. دونالد و ملانیا ترامپ نیز وارد توکیو شدند.

در مدت حضور دونالد ترامپ در جاپان، 10 هزار نیروی پولیس (اعم از زن و مرد) مسوولیت حفاظت از امنیت وی را برعهده خواهند داشت. ترامپ پس از جاپان و در ادامه تور آسیایی خود راهی کوریای جنوبی، چین، ویتنام و فیلیپین می‌شود.

کد(6)












این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملانیا
ایوانکا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است