غیرنظامیان در قندوز هدف بمباران نیروهای خارجی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۶    ۱۳۹۶/۸/۱۵ کد خبر: 141149 منبع: پرینت

چهارده غیرنظامی در بمباران نیروهای خارجی در ولسواولی چهاردره قندوز کشته شدند.

خوش احمد نصرت یار، عضو شورای ولایتی قندوز گفته است که غیرنظامیانی که که بخاطر درگیری ها مناطق زندگی خود رد ولسوالی چهار دره را ترک کرده بودند، درحال بازگشت به خانه هایشان بودند که هدف بمباران نیروهای حمایت قاطع واقع شدند.

بگفته نصرت یار، "کشته ها 2 زن، 3 کودک و شماری از جوانان از قوم من هستند، اجساد آنها را به شهر آورده و نشان می دهم که اینها غیرنظامیان هستند."

افزون بر 14 کشته، 13 تن دیگر نیز در این بمباران زخمی شده اند.

وزارت دفاع ملی و ماموریت حمایت قاطع گفته اند که ادعای کشته شدن غیرنظامیان در حمله هوایی نیروهای خارجی را بررسی می کنند.

گفتنی است که عملیات از روز سه شنبه هفته گذشته تا شام روز یکشنبه 14 عقرب 96 در منطقه چهار دره قندوز ادامه داشت و گفته می شود که در این حملات به طالبان نیز تلفات وارد شده است.

با این وجود، طالبان در خبرنامه ای آورده اند که در حملات هوایی نیروهای خارجی به غیرنظامیان تلفات وارد شده و نیز وارد شدن تلفات به اعضای این گروه را رد کردند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قندوز
حملات اشتباهی
نظرات بینندگان:

>>>   رییس شورای ولایتی قندور دروغ میگوید، بخاطری که خودش به نمایندگی قوم های طالب شان در دولت است وآنها در صفوف طالبان علیه دولت می چنگند، و نباید هم گشته شوند،
حرف هایش دوروغ محض است، بخاطری که این ها از تکتیک های گذشته استفاده میکند، و در زما ن حکومت کرزی که او خودش نیز حامی تروریزم و طالبان است، نیز چنین تکتیک ها استفاده میشد.ومانع عملیات نظامی و اقدامات علیه طالبان گردیدند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است