برمک به مسوولان حوزه های امنیتی هشدار داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۵    ۱۳۹۶/۸/۱۴ کد خبر: 141086 منبع: پرینت

سرپرست وزارت داخله برای کاهش جرایم در پایتخت به مسوولان مهلت دو هفته ای داد.

ویس احمد برمک سرپرست وزارت داخله روز شنبه 13 عقرب 96 در نشست با مسوولان حوزه های امنیتی پایتخت گفته است که اگر تا 2 هفته دیگر سطح جرایم در پایتخت کاهش نیابد باید از کارهایشان کنار بروند.

برمک از مسوولیت گریزی و گسترش فساد در حوزه های پولیس بشدت انتقاد کرد و از مردم خواست از دادن رشوه به پولیس خودداری کنند و در شناسنایی افراد و مقام های فاسد با وزارت داخله همکاری کنند.

بگفته مسوولان وزارت داخله طی دو هفته آینده باید جرایمی همچون ربودن بازرگانان، قتل و دزدی های مسلحانه کاهش یابد در غیر اینصورت با آمران حوزه و نهادهای کشفی و استخباراتی برخورد جدی خواهد شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برمک
فساد در پولیس
نظرات بینندگان:

>>>   برمک صاحب یک اخطار برای یاور خود که از ریاست رجال برجسته است هم بدهد وبرایش بگوید : در وزارت خانه های قبلی هرچی کردی بس است توبه کن! دیگر سو استفاده دزدی اختلاس نکن ، اگر کردی دزدی هایت را در وزارت خانه های قبلی هم تحقیق میکنم ،تاحال من همه کاری خلاف ترا نادیده گرفتم اما منبعد نه !
ر

>>>   آقای برمک خودت امروز نمی توانی امنیت خانه و کوچه ات را بگیری وبالای ما فشار وارد مینمائی تا امنیت شهر را تامین نمایم دور از عقل و منطق است باید گفت که هر قدر جلو گیری نمایم باز هم فساد از بین نمی رود .
افسر شما

>>>   آفرین آقای برمک واقعاکه پولیس هستی پولیس بسیار خوب کردی به ای وطن زور حاکم است درغیر آن قانون زیرپاست
غوری

>>>   برمک تلاش دارد پر کردن جوالهای خالی پول را که با خود آورده مهندسی کند!!!

>>>   ها دیگه اگر دشنام بتم با زمردم ملامت میکنند. امی خودت دزد نباشی حوزه والا هچ دزدی کرده نمی تواند. خوده محکم کن . به لحاظ امی مردم فقیر دزدی نکنید. بیناموسی نکنید . مانند دیگر وزیران بی غیرتی نکنی امنیت تامین میشود
بدخشانی

>>>   افرین!
مګر بیاد داشته باش که این جرایم را وندبازان شمال سازماندهی میکند!!!!!!!!! و حمایتګران ان در وزارت داخله بسیار زیاد اند

>>>   آقای برمک یک دقه هم طرف ولایات بیانداز! از پروان و بغلان و جلال آباد و غزنی و لوگر جیب های شان را پر میکنند و بالای شرکای دزدی و جنایات شان در کابل خرج میکنند
تنها راه تنقیض قویتر هاست

>>>   برمک صاحب پولیس مسلکی است حالا به این بهانه همه وزارت را پنشیری میسازه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است