مسوولان لیسه باختر قاتل پسر 17 ساله هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۶    ۱۳۹۶/۸/۱۳ کد خبر: 141049 منبع: پرینت

این بار نه طالب دست به کشتار زده است و نه داعش کسی را گردن زده است، انتحار و انفجاری هم نشده است؛ اینبار مسوولان یک مکتب در مزار شریف دست به جنایت هولناکی زدند و شاگردی را به دلایل غیر انسانی کشتند.

وابستگان احمد می گویند که احمد پیش از این به خانواده اش گفته بوده که آخر روزی از دست استاد شفیع که مسوول بخش ورزش و انتظامات لیسه عالی باختر است کشته خواهد شد.

احمد دو روز قبل موهایش را اصلاح می‌ کند و باشوق تمام کیف اش را برمی دارد و به مکتب می آید اما زمانیکه‌ استاد شفیع داخل صنف احمد می شود درحالیکه موهای احمد اصلاح شده بوده قصدا و خشونت بار با قیچی موهای سرش را به گونه ای چهار تراش می کند بعد از آن به تمام دانش آموزان اجازه بازی فوتبال را می دهد اما احمد را اجازه نمی‌ دهد که از صنف بیرون شود وقتی که دانش آموزان بعد از ختم ورزش شان می آیند می بیند که احمد کشته شده و جسد اش در داخل یکی از تشناب های مکتب انداخته شده است.

بعد از قتل احمد به پدرش که باشنده کارته جعفریه شهر مزار شریف است خبرداده می شود که پسر اش زوف نموده و عاجل خود را به لیسه باختر برساند وقتی که پدر احمد وارد مکتب می شود می بیند که پسرش زوف نکرده بلکه به قتل رسیده است.

پس از این رویداد مسوول امینتی بررسی هایش را در مورد چگونگی این قتل آغاز می‌ کند و شخصی به نام استاد شفیع مسوول بخش ورزش این مکتب که قاتل اصلی احمد است را دستگیر می‌ کنند و به مراجع ذی ربط تحویل می‌ دهند اما حالا وابستگان احمد و بعضی از شاگردان مکتب لیسه باختر مدیر مکتب و بعضی استادان دیگر را نیز به همکاری قتل احمد متهم می کند.

لیسه باختر از جمله لیسه های مشهور در ولایت بلخ است که تمام بخش های آن با کمره های مخفی مجهز می‌ باشد اما آنچه که قابل نگرانی و تعجب شده است این است که بخش از ویدیوهای گرفته شده از کمره های مخفی این مکتب که در همان لحظات که احمد به قتل می‌ رسد، حذف شده است و بخش دیگری که در آن احمد سالم و حیات دارد دیده می شود اما مدیر لیسه باختر که شخصی به نام افضل حشمت است گفته است که این دانش آموز به قتل نرسیده بلکه وی خودکشی نموده است.

پس از این رویداد جسد احمد برای بررسی طبی به نزد داکتران برده می شود پزشکان بعد از معاینات شان گفته است که چندین ضربه در قسمت گردن و پشت شانه و همچنان اثرات از خفه کردن در بدن احمد دیده می شود.


قتل دانش آموز مسوولان مکتب بلخ لیسه باختر



ثاقب

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لیسه باختر
مزار شریف
قتل دانش آموز
نظرات بینندگان:

>>>   نوش جان احمد و مدیر مکتب زور داشته برادر زاده اعطا محمد نور است یکی که کوشته خوب است زیاتر نه کوشه کی پرسان مکیند

>>>   مرگ به چنین استاد

>>>   بروید واز رهبر تاجکان یعنی پچه نور محمد فلنګی بپرسید!!!!!!

>>>   چه انگیزه یی برای قتل وجود داشته؟
استاد شفیع چه مشکلی با احمد داشته؟
وقتش شاگردان رفتند به فوتیال و احمد در صنف تنها ماند استاد شفیع کجا بود؟
با شاگردان در میدان فوتبال یا نه؟
قضیه باید به گونه دقیق و مسلکی بررسی شود.

>>>   انگیزه قتل از انجا شروع شده که موی های این بچه جوان را معلم با قیچی چهار ترک کرده است وانرا مسخره نموده است ایا تربیه واخلاق به موی و روی است که هرگز نه چنین است و از جانب دیگر معلم حق ندارد که شاگرد را توهین و تحقیر و مسخره کند اگر قتل همین پسر خود کشی هم باشد انگیزی خود کشی مسخره کردن ان شاگرد نزد هم صنفی هایش دلیل خودکشی است الغیب عندالله که معلم سپورت با شاگرداش کدام خصومتی داشته بود که از اثر ان باعث اذیت وازار و تا سر انجام منجر بمرگ ان شاگرد گردیده است باید موضوع جدی تحقیق و برسی شود تا علل وانگیز قتل معلوم گردد و معلمین نباید که اولادوطن را لتو کوب و یا توهین و تحقیر نزد دیگر از همقطارانش کند معلم منحیث پدر معنوی با شاگردان اش برخورد انسانی کند .

>>>   عجب معلم وحشی، والله این معلم لیاقت زندگی راندارد وباید قصاص واعدام شود. هیچ معلمی حق زدن شاگرد راندارد.

>>>   در کشوری که قانون حاکم نباشد چنین اتفاقات تلخی همیشه رخ خواهد داد متاسفم .
حبیب الله یوسف زی

>>>   احمد به قتل رسید یعنی شهید شد ولی دشمنان افغانستان و جواسیس پاکستان و انگلیس این موضوع را به قوم ربط میدهند. به سخنان منافقین گوش ندهید.
دوستدار وحدت

>>>   «زوف» در اصل «ضُعف» و همان «ضَعف» است که به‌صورت اشتباه در برخی از فرهنگ لغت‌های فارسی دری اضافه شده که اساسا ریشه درستی ندارد.

>>>   شتر را گفتند چرا گردنت کج است؟ شتر گفت کجایم درست است که گردنم درست باشد؟ حالا افغانستان کجایش درست است که اینجایش درست باشد. افغانستان کشور قتل و غارت و نا امنی است. در افغانستان حکومت جنگل حاکم است. هر که زور داشت و تنفنگ و پول داشت او حاکم و والی و همه چیز است. وکیلای مجلس هرکاری که دل شان بخواهد انجام می دهد. اطافیان اشرف غنی و والیان زورمند و قوماندانهی پولدار به میل خودش جنایت می آفرینند. این معلم بدبخت حتما پولدار است و پشتش به جای محکم قرار دارد که به راحتی شاگردش را می کشد چون می داند هیچ مشکلی برایش ایجاد نخواهد شد.

>>>   معلم باید اعدام شود

>>>   اگر این شخصی که گفته میشود قاتل اصلی است یعنی استاد شفیع باید به سخت ترین شکل ممکن مجازات شود چون اینطور آدم ها نام انسانیت و استاد و نام کشور مان را بد میکنند

>>>   این استاد بی وجدان و خاعن چطور دلش امد چنین کاری کند کاری که او کرد کار یزید ملعون هست لعنت بر چنین ادمهای

>>>   بچه هم تند بوده و استاد هم خودخواه بوده! گناه استاد است ‌که تحقیر نموده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است