ابراهیمی برای مخالفان پیام صلح فرستاد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۲    ۱۳۹۶/۸/۱۳ کد خبر: 141047 منبع: پرینت

در سالگرد کشته شدن مصطفی کاظمی عضو مجلس و شماری دیگر از نمایندگان در یک حمله انتحاری توسط طالبان، باز هم برای مخالفان پیام صلح فرستاده شد.

جنگ و کشتن هموطن راه حل نیست و هیچ منازعه ای از راه جنگ به نتیجه نرسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان(afghanpaper)، عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان روز جمعه 12 عقرب 96 در مراسم سالگرد مصطفی کاظمی عضو مجلس نمایندگان خطاب به مخالفان دولت گفت: هر اختلاف بالاخره با مذاکره مفاهمه و جستجوی راه حل مسالمت آمیز یعنی صلح به توافق انجامیده است.

رییس مجلس نمایندگان افزود: راه درست و عقلانی این است که به پیام صلح طلبانه دولت افغانستان لبیک بگویند به زندگی عادی میان مردم شان بپوندند.

گفتنی است که علاوه بر رییس مجلس نمایندگان، رهبران حکومت وحدت ملی نیز بعد از هر فاجعه خونین در کشور و نیز در نشست های مختلف علی رغم محکومیت فاجعه برای مخالفان پیام صلح و مذاکره می فرستند و دست دوستی بلند می کنند درحالیکه گام اول در برخورد با این جانی ها سرکوب شدید آنان است، روشی که تاکنون کمترین استفاده را داشته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ابراهیمی
سالگرد کاظمی
نظرات بینندگان:

>>>   سوال اصلی اینست که چرا به رهبران جهادی (صرف نظر از درستی یا نادرستی اعمال شان در گذشته ) که در بین مردم و در کنار دولت هستند همینکه از بی عدالتی های حکومت صدا بلند میکنند فورا جنگهای گذشته را به یاد شان می آورند و از دادگاه بین المللی لاهه حرف میزنند اما گلب الدین را با اعزاز و اکرام به شهر وارد میکنند جا و مکان و محافظین و جیب خرچ ملیونی برایش مقرر میکنند. اگر آنهائیکه تهدید به معرفی به دادگاه لاهه میشوند جنایت کرده اند گلب الدین هم که از قهرمانان همان جنگهاست از همه بدتر از طالبانی که همه روزه میسوزانند ، تخریب میکنند و انسانهای بیگناه را میکشند با التماس میخواهند که بیایند و در دولت شریک شوند. همه بدبختی ها زیر سر همین رهبران جهادی است . خدا این رهبران را حد اقل به عذاب وجدان گرفتار کند که تابع هوای نفس خود شدند و اگر سند و مدرک خیانت و رذالت و دزدی و فحشا به دست خارج آمده های در راس کار که از همه بدتر سرمایه های مملکت را چپاول میکنند نمیدادند امروز هیچ قوم این مملکت در رنج و عذاب نمیبود _ عثمان

>>>   در سالگرد شهادت مصطفی کاظمی ... لطفا بدون تعصب گزارش کنید. از خود تان شهید است ولو در تصادف موتر اما از دیگران کشته شده ولو در میدان مبارزه باشد. انصاف در گزراش گری کجا رفت؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است