واکنش عبدالله به سخنان والی بلخ در هرات
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۵    ۱۳۹۶/۸/۱۳ کد خبر: 141016 منبع: پرینت

سخنرانی های والی بلخ و همراهی اسماعیل خان با وی در هرات واکنش ریاست اجرایی را برانگیخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی روز جمعه 12 عقرب 96 در مراسم سالگرد مصطفی کاظمی و شماری از اعضای مجلس نمایندگان در تالار لوی جرگه در کابل خطاب به سیاسیون درخصوص پراکندگی ها در حکومت گفت: اگر با تفرقه، دوری و اختلاف بخواهیم بقیه راه را طی کنیم، فرصت را برای دشمنان مساعد ساخته ایم.

وی در خصوص آغاز تبلیغات انتخاباتی برخی از سیاسیون از جریان های سیاسی خواست تا در مسایل بزرگ ملی مسوولانه برخورد کنند و دراین خصوص اظهار کرد: بحث ها درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده، کاندید و کاندیدا شدن مشروع است و زمانیکه موقعش برسد هرکس حق دارد در چهارچوب قانون کاندید شود.

عبدالله همچنین به اینکه حکومت وحدت ملی به تعهدات اش در برابر مردم عمل نکرده است نیز اعتراف می کند اما تاکید دارد که انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی باید بگونه ای برگزار شود که مورد قبول مردم باشد.

گفتنی است که عطامحمد نور، والی بلخ عصر روز سه شنبه 9 عقرب 96 به هرات رفت و در مراسم استقبال از وی در هرات به حکومت وحدت ملی درخصوص ناتوانی اش از تامین امنیت هشدار داد که با همراهی مردم این نظام را اصلاح می کنیم و یا آن را سقوط می دهیم.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
عطامحمدنور
نظرات بینندگان:

>>>   فرموده عبدالله درست است ، ایشان بعد از مدت زمانی پی برد که راه ترکستان غلط بود اما خلیفه چور چون مغزش بالاتر از حجم مغز یک زرافه را ندارد برایش درک مسعله است.

>>>   چقدر ساده هستند خودشان ریشه یکدیگر را میکنند.

>>>   نور صا حب واقیعت را بیا ن می کند تو ع بی غیرت از فا رسی زبانان حمایت کرده نتو انستی همه چو کی ها دولت را به کو چی ها واگزار کردی تو نمی تو انی کلا نی قو م تا جک باشی برای تو فیشن و ارایش بسیار خوب است

>>>   در مراسم سالگرد شهید مصطفی کاظمی درست است دقت کنید در گزارش تان امانتداری را رعایت کنید

>>>   عبدالله بنده خدا!
بهتر است با ختم این دوره خودت و شاه غنی باقی عمر را ور کنار فامیل تان بگزرانید و از آنچه کردید و نکردید عذر تقصیر به پیشگاه خدا و مردم بیاورید تا باشد با وجدان آرام سفر هستی را تمام کنید.

>>>   سلام.
تعداد سران جنایتکاران ازربانی الا کاظمی وامثالش بیش از چارصد نفر میشوند.اگر ازسالگرد مرگ شان بقایای جنایت کاران تجلیل کنند ،باید در یکسال که365روز میشود،در هر روز از جنایت دونفر شان تجلیل شود.
وادارات دولتی فلج وفدای جنایتکاران شود.نمیدانم که مصارف پولی آن از کدام مدارک،تهیه میشود.نفرین بر جنایت کاران.
ق،د کابل

>>>   مگر من از نگاه علم برای شما هردو نفر یعنی ع و نرر می گویم دیگر هچگاه خود را به ریا ست جمهوری کاندید نکنید زیرا طا لبا ن همه شا ن از جمله پشتو ن هاست و ستو ن پنجم دولت هستند مانند اتمر وغیره

>>>   معلم عطا انسان احساساتی بوده که هرګز به هدفش که نایل شدن به عالی ترین مقام کشور یعنی ریاست جمهوری بوده، نخواهد رسید. برخلاف عبدالله اګر سیاستمدار نبود ولی امروز موصوف یکی از چهره های مؤفق سیاسی در کشور محسوب میشود.
حسیب از آلمان

>>>   ...به آنکس که مسله نژاد قوم.همچون مورد های تفرقه اندازی را همیشه به میان میاورد بعضی از اشخاص.حرف زدن را بلد نیستن ویا جاهل و نادان هستند ویا اینکه جاسوس هستند مثلا گفته عبدالله نماینده تاجیک ها .نی برادر عبدالله ریس اجرایی حکومت افغانستان و مردم افغانستان است همینطور اشرف غنی ریس جمهور افغانستان و مردم افغانستان است پشتون ازبک.فارس.نداره همگی مردم افغانستان است عبدالله و غنی نماینده های تمام مردم افغانستان هستند.آز کاربر های محترم خواهش میکنم ازین نوشته که آتش عقده ها و کینه ها را بیشتر میکند خودداری کنید شخصیت های که در کشور ما زحمت می کشند هرکدامشان را نماینده تمام تمام مردم افغانستان بدانید هیچ وقت تفرقه اندازی نکنید .به ضرر مردم و نسل های آینده تمام میشه اگر ما با این حرف های تفرقه اندازی بجای می رسیدیم تاحالا رسیده بودیم .این تفرقه اندازی همیشه ازطرف کشور های متخاصم و حسود که هیچ وقت چشم دیدن یک افغانستان متحد وواحد یکپارچه را ندارند .این کشور ها سعی می کنند کشور ما را همیشه درحالت آشوب هرج و مرج قرار داده وبه نفع خود شان کار میکنند.و شما هموطنان از همراهی کردن با دشمنان دیرنه افغانستان.خوددارای کنید وحرفهاي آنان را تکرار نکنید

>>>   "عبدالله همچنین به اینکه حکومت وحدت ملی به تعهدات اش در برابر مردم عمل نکرده است نیز اعتراف می کند اما تاکید دارد که انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی باید بگونه ای برگزار شود که مورد قبول مردم باشد."!!!!
عبدالله جان مردمرا "تحمیق" نکنید شما که باعتراف خودت در مدت بیش از سه سال جز ترویج انارشی در کشور به تعهدات تان در برابر مردم عمل نکرده اید چه ت1مین دارید که انتخابات پارلمانی و شورا های ولایتی را بر گزار کنید؟؟؟
حقیقت تلخ این است تا وقتی یک جهادی دزد و برده دالر در حکومت باشد مردم مجبور اند رنج بکشند!!!!

>>>   مردم خوب میدانند که " .. زرد برادر شغال است"

>>>   زنده باد استاد عطا. عبدالله در مقابل یکه تازی های غنی کوچی و تیم تمامیت خواه و شئونیست او بیش از حد زانو زده و به این خاطر دیگر مورد اعتماد و حمایت ما نیست.

>>>   اگر جناب عبدالله این بار خود را کاندید کردی به ریاست جمهوری و یا هم معامنیت از تو کرده بی شرف کسی نخاد بود. دوبار میدان ره مفت از دست دادی بان مان دیکه خلاصه از رنگ تو بیزار شدیم
بلخی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است