آمریکا به بهانه تروریزم، معادن کشور را غارت می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۰    ۱۳۹۶/۸/۱۱ کد خبر: 140983 منبع: پرینت

دیده بان شفافیت گزارش داده است که گروه های هراس افکن از استخراج غیر قانونی معادن صدها میلیون دالر در سال به دست می آورند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، زلمی زابلی، عضو مجلس سنا در برنامه «نگرش» اظهار می دارد که آمریکایی ها به بهانه تروریزم برای اجرایی کردن برنامه های دیگر آمده اند و در کنار آن به تخلیه معادن نیز پرداخته اند و افزود: برخی پروژه های زیربنایی بوده اند که از سوی ما به خارجی ها برای قبولشان پیشنهاد شده است اما خارجی ها آنها را قبول نکرده اند و اجازه نمی دهند که چنین پروژه های زیربنایی ایجاد شود. چرا که می خواهند افغانستان به آنها وابسته بمانند.

وی افزود: در حال حاضر آمریکایی ها ملامت هستند که چرا آنها که برای حکومت سازی و ایجاد ثبات و از بین بردن تروریزم به افغانستان آمده بودند چرا هیچ کاری در اینجا انجام ندادند و بر عکس بی ثباتی، بی امنی، فعالیت های تروریزم بیشتر شد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
معادن افغانستان
تروریزم
نظرات بینندگان:

>>>   ازینکه پاکستان غارت کند بهتر است امریکا غارت کند ، اگرذ امریکائی ها نباشند پاکستانی ها توسط ریش افغانستان را اشغال میکنند
ر

>>>   خوب امریکایی هه ملامت.
آیا مشکل حل شد.

>>>   از طرف شب تو سط طیارات خود از هلمند خا رج می کند

>>>   در هلمند خو طالبان است چرا مانع نمیشوند.

>>>   نویسنده چهارم
برادر تو نميدانيد طالبان خودکشی بیگانه پرست هستند .طالبان فقط زورشان به دهات های دوردست میرسد.به چهارنفر آدم های عادی بیگناه .پیرمرد و يا پيرزن آنهم غیری مسلح دست خالی بدبخت ها را راحت گردنشان را میزنند ازقدیم ها گفتن زورت اگر به خر نرسید بزن به پالان خر حالا معلوم نیست دلشان از کجا پر است از خارجی ها و یا از حکومتیها . زورشان به آنها نميرسد مردم بدبخت روستا ها و دهات های دوردست اذیت و آزار قرار می دهند ویا بنده خدا هارا قتل عام می کنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است