غزنی در جستجوی والی با معجزه و کرامت (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۹    ۱۳۹۶/۸/۱۱ کد خبر: 140966 منبع: پرینت

غزنی در جستجوی والی با معجزه و کرامت اما شهرداری در گرو چند...
عصای موسی در کار است در غیر آن صور اسرافیل!

هیچ انسانی فارغ از کاستی و اشتباه نیست. ما طی ماموریت این والیان همواره از کارکردشان نارضایتی نشان داده ایم درحالیکه جمع ما همواره مامورین حکومتی را در غزنی انتقاد کرده ایم به سه دسته تقسیم می شویم:

1. آن عده جوانان ٬متنفذین٬ وکلا و فعالین مدنی اجتماعی که مشکلات را می بینند فقط بخاطر مردم و میهن شان از مامورین حکومتی انتقاد کرده اما همواره برای والیان و مامورین شان راهکار و طرح های منتقی و سازنده شان را نیز ارایه داشته اند.

2. دسته دوم افراد اند که فقط انتقاد می کنند درحالیکه هیچ طرح و یا پیشنهاد و راهکار هم ارایه کرده نمی توانند فقط از والیان معجزه موسی را انتظار دارند.

3. دسته سوم که تعدادشان نیز اندک بوده شامل یک مشت افراد استفاده جو که از وکیل٬ فعال معدنی جوان و پیر هم خالی نیست. این دسته خود و اقارب شان در تمام عمرشان حتی بخاطر هم کار را انجام نداده اند. هر زمانیکه یک موضوع پولی و پروژه در مابین باشد و سهم ایشان و اقارب شان در آن نادیده گرفته شود علیه همه انتقاد می کنند درحالیکه منشا همه نابسامانی ها٬ ناامنی ها و دامن زدن تعصب و تبعیض و مشکلات در غزنی همین دسته سوم است.

راهکار...
مردم ما هر زمانیکه بین این سه دسته افراد تفکیک قایل شده٬ یکی حقوق دیگری را محترم شمرده٬ دسته صادق و نسبتا پاک را تشخیص و تقویت کرده در انسجام بیشترشان تلاش به خرج دادند و این کتله گونه تقویت کردند که هیچ ویروسی داخل شان شده نتواند دیگر از مشکلات در این ولایت کاسته خواهد شد.


والی غزنی



همایون امیری غزنوی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
شهردار
والی
نظرات بینندگان:

>>>   سلام.تمام شان جاسوس است.

>>>   عکسها نشان میدهد که به استثنای "یگان تا" همه دزدها اند.

>>>   آیا در غزنی هزاره نیست؟
از همین ده والی،بکی هم هزاره نبوده است. همه شان پشتون بودند.
این دفعه نوبت یک کربلایی است.

>>>   این بی عدالتی است وخرابی کشور غزنی که اکثریت مردم شان هزاره است حتی یک والی هزاره را بخود ندیده است. ازبی عدالتی خرابی ماست

>>>   اشرف غنی صاحب می خواهد با این روش همه اقوام خود را به نان و نوایی برساند.

>>>   بفرمائید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است