احتمال نامزد نشدن ترامپ در انتخابات 2020
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۰    ۱۳۹۶/۸/۱۰ کد خبر: 140879 منبع: پرینت

دو عضو ارشد حزب جمهوریخواه آمریکا از احتمال نامزد نشدن «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری 2020 خبر دادند.

به گزارش نیوزویک، سناتور «رند پل» و «کریس کریستی» فرماندار نیوجرسی، از احتمال نامزد نشدن «دونالد ترامپ» در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا سخن گفته اند.

سناتور رند پل در این رابطه گفت: هر چند ترامپ میلیون ها نفر را برای رقابت های 2020 تشویق می کند اما جمهوریخواهان نباید اینطور تصور کنند که وی برای انتخابات نامزد می شود. در انتخابات ریاست جمهوری 2020 احتمال انجام انتخابات درون حزبی وجود دارد. جمهوریخواهان باید از این نکته مطمئن شوند که آیا ترامپ در انتخابات آتی نامزد می شود یا خیر. به نظر من این موضوع در سال سوم ریاست جمهوری وی مشخص می شود.

کریستی نیز در این رابطه گفت: اگر ترامپ مجددا نامزد انتخابات شود از او حمایت می کنم اما مطمئن نیستم که این اتفاق رخ می دهد. 4 سال زمان زیادی است بویژ برای فردی که تمام زندگی خود را در سیاست نبوده، بنابراین فکر می کنم این سال ها روی ترامپ تاثیر متفاوتی داشته باشند. از همین رو مطمئنم که رییس جمهور انتخابی خواهد کرد که به نفع خود، خانواده اش و کشور باشد.

به نوشته نیوزویک، تحقیقات رابرت مولر در خصوص دخالت روسیه در انتخابات آمریکا که روز گذشته با اعلام اتهام علیه «پل منفورت» رییس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ و «ریک گیتس» شریک تجاری وی همراه شد، می تواند شانس ترامپ را در انتخابات 2020 کم کند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
نامزد
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است