اشرف غنی همیشه مردم را فریب داده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۹    ۱۳۹۶/۸/۹ کد خبر: 140860 منبع: پرینت

این ملک به طرف بحران روان است. اشرف غنی با صحبت های ناقص خود همیشه ملت را فریب داده است. حالا هم پیوسته مردم را فریب می دهد که استراتژی ترامپ این ملک را نجات خواهد داد و معجزه ای خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر هاشم دانش آگاه سیاسی در برنامه «چشم انداز» گفت: چیزی را که واقعا ما را ضربه زده است و تا امروز ملت ما غرق در خون است و هر روز ما شهید می دهیم و هر روز تعداد زیادی سرباز را یکجا تیرباران می کنند از بی کفایتی خودمان است. ما در حکومت چنان ضعف هایی داریم که ما را به این بدبختی ها کشانده است. به طور مثال در این کشوری که چندین استخبارات خارجی وجود دارند و مخالفان مسلح داریم و ناامنی شدید است ما وزیر خارجه ای بیسواد داریم.

وی افزود: عدم اعتماد رییس جمهور به اطرافیان اش هم مزید بر علت شده است که هیچ کاری را به دست هیچ صاحب صلاحی نمی دهد و سعی می کند همه چیز را در انحصار خود و اطرافیان خود داشته باشد که اکثرا ضعیف و یا به فکر منافع شخصی خود هستند. اشرف غنی از متن مردم افغانستان بر نخواسته است و به طور حتم هم نمی تواند برای مردم کار کند.

دانش می گوید: این ملک به طرف بحران روان است. اشرف غنی با صحبت های ناقص خود همیشه ملت را فریب داده است. حالا هم پیوسته مردم را فریب می دهد که استراتژی ترامپ این ملک را نجات خواهد داد و معجزه ای خواهد شد. در حالیکه کفایت کاری برای تطبیق چنین استراتژی در حکومت نداریم. همچنین جدای این مساله این استراتژی هم برای نجات مردم افغانستان طراحی نشده است.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
بحران افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   اگر تاریخ ‍‍‍‍‍‍‍ را مطالعه نمایند مهاجما اشغال گران با همکارن شاه شجاع شان هیچ در سر زمین کهن افغانستان پروز نه شده اند.

>>>   اشرف غنی یک شخص بیمارجسمی روانی است
بیماری های جسمی و روانی پیامد های اثرات بیماری جسمی متعددی نیز دارد. هیچ عضو یا ارگانی از بدن از اثرات آن مصون نیست.
بیماری جسمی و روانی پیامدهای نظیر درگیری های لفظی ،‌عصبانیت ها ،‌ پرخاشگری ها ناسازگاری ها ،‌ اختلاف با همسایه یا همکار یا همسر ، کینه و نفرت همگی ناشی از عدم ،‌رعایت موارد فوق است ؛ پیامد خطرناک بیماری جسمی و روانی دروغ گویی است که مشکلات بسیاری را برای افراد جامعه و دیگران فراهم می سازد. سرشت انسان دروغ گویی بیمار روحی با ایمان ناسازگار است و ضعف و نابودی آن را در پی دارد.
آگا هان قلم می ‏دانیم مهمترین سرمایه یک جامعه اعتماد متقابل و اطمینان عمومى است، و مهمترین چیزى که این سرمایه را به نابودى می ‏کشاند دروغ و خیانت و تقلب است، و یک دلیل عمده بر اهمیت فوق العاده راستگویى و ترک دروغ در تعلیمات اسلامى همین موضوع است.
هموطنان قضاوت بدست شما آگا هان قلم گوای حقیقت حالت جسمی و روانی عکس ها محترم اشرف غنی ریس جمهوری کشور است.

>>>   اساس دولت کرزی و دولت غنی بر عوامفریبی استوار بوده است!!!

>>>   غ خو خودش یهو دی است و خا نم وی هم یهودی است و فعلا خا نم غ در امریکا در سفر و چکر است

>>>   بدانیــد که ســتم مــلی یعنــی چی؟

حکومت مستبد داود خان از طاهربدخشی بزرگ خواست که ستم ملی را برایشان تعریف کند.
بدخشی درپاسخ گفت: آیا چک وردک والسوالی است؟ مستنطق گفت بلی.
بعد پرسید که آیا بدخشان ولایت است؟ مستنطق گفت بلی.
بدخشی بزرگ گفت: پس شما قضاوت کنید که فعلأ از یک والسوالی چک وردک هفت والی ایفای وظیفه می میکنند، و شما یک حاکم از از سراسر ولایت بدخشان ندارید.
آیا این ستم ملی نیست؟

از خاطرات "عبدالحمید محتاط"

>>>   و اشرف غنی را کی فریب داده؟
بعد از معاینه DNA فامیلی اش معلوم میشود.
دا گز و دا میدان.

>>>   شما وشما باید بدانم که غ یک یهودی است زیرا اگر شما اعتبار نمی کنید بروید سو انع خا نمش را پیدا کنید باز می فهمید که یهودی است گر چه که حا لا مردم در غم دین و مذهب نیست هر کس که پول دادنش همان شخص نزد شا ن ادم خو باست غیرت و امت از وطن کو چک کرده است

>>>   ازاینکه اشرف غنی گماشته شده امریکایی ها است وازطرف آنها حمایه میشود مجبوراست مطابق هدایات واوامرآنها عمل کند

>>>   بلی واقعا"فریب داده ما فکر میکردیم که وی اشرار بخصوص شورای نظار وعطا چور را خلع قدرت میکند اما برعکس.
وطندوست

>>>   یکی از خاطرات "عبدالحمیدمحتاط" نصیحت او به "قانونی صاحب"که در مسکو با جمع کردن "روشنفکران" حزب میساخت اینبود که: " بچه وطن ، پشت این گپا نگردین
، تممیتوانید پیسه جمع کنین"!!!!
و اکثریت برادران پنجشیری مانند قانونی و محمدی و مارشال شلغم بینی وغیره این نصیپت محتاط را بخوبی بجای کردند!!!!

>>>   یکی از خاطرات "عبدالحمیدمحتاط" نصیحت او به "قانونی صاحب"که در مسکو با جمع کردن "روشنفکران" حزب میساخت اینبود که: " بچه وطن ، پشت این گپا نگردین
، تممیتوانید پیسه جمع کنین"!!!!
و اکثریت برادران پنجشیری مانند قانونی و محمدی و مارشال شلغم بینی وغیره این نصیپت محتاط را بخوبی بجای کردند!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است