فرمانده پولیس ولسوالی تخته پل دستگیر شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۲    ۱۳۹۶/۸/۹ کد خبر: 140831 منبع: پرینت

فرمانده پولیس ولسوالی تخته‌پل ولایت قندهار به اتهام فروش مهمات به دشمن بازداشت شد.

سمونوال ولی‌محمد عسکر، رییس مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی پولیس قندهار به رسانه‌ها گفته است که نذیر احمد، فرمانده پولیس ولسوالی تخته پل زمانیکه هزاران فیر مرمی و مهمات را از مقر فرماندهی بیرون برده و قصد فروش آنها به مخالفان مسلح را داشت دستگیر شده است.

بگفته رییس مبارزه با جرایم جنایی، وی 14 هزار فیر مرمی کلاشینکف، 26 فیر مرمی راکت، 22 فیر مرمی توپ 22 متری و دیگر مهمات را با خود در منطقه میل کلی ولسوالی تخته‌پل برده بود و به مخالفان تسلیم می‌کرد که دستگیر شد.

خیانت فرمانده پولیس ولسوالی تخته پل درحالی است که علت شکست بسیاری از جنگ ها و تلفات نیروهای نظامی کشور نرسیدن مهمات گفته می شود.

گفتنی است که هفته گذشته، سمنوال اسدالله، فرمانده پولیس سرحدی میدان هوایی قندهار نیز به اتهام قاچاق 5.5 میلیون ریال سعودی در میدان هوایی قندهار بازداشت شده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تخته پل
فرمانده پولیس
نظرات بینندگان:

>>>   ای وطن جور نمیشود او مردم , به لحاظ خدا فرمانده که درمقابل مخالفین مسلح جنگ میکند وجداننا چطور امکان دارد درصورت که از گرسنگی به حالت مرگ باشد بازهم باید فطرتا وجداننا باید حتی تمایل نداشته باشد که مهمات خود را به کسی بفروشد که درمقابلش می جنگد . پس چنین معلوم میشود که اصلا روحیه جنگی در پولیس وجود ندارد انگیزه جنگ ومبارزه موجود ندارد بخدا شرم است به این قسم نظام باید تغیرات استراتیژیک به نظام ایجاد شود درغیر آن بهتر است بدون خشونت وخون ریزی قدرت را تحویل جناح مخالف داد تاچه وقت به ای قسم سردرگمی بچه های مردم وملت افغانستان قربانی چهار نفر چهار کلاه رشوت خور, خائن و بی وجدان شوند
ناصر هروی

>>>   بدار آویخته شود،باعث عبرت دیگران.

>>>   موقع که طالبان بالای شان حمله میکنند بعد از یک مدت کوتاه سروصدايشان همه جای پخش می شود .مهمات ما تمام شده مسوولان به فکر ما نیست.خودی شخصی فاسد وهمدستانشان تسلیم طالب ها میشه وبقیه افراداش که از هیچ چیز اطلاع ندارد بنده خداها کشته میشوند. مردک خبیث تو که تنخواه پوليسي به قدری کافی می گیری نباید چنین خیانت را به مملکت خود بکنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است