حکومت نگذارد قندوز لکه ننگ بر پیشانی اش شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۷    ۱۳۹۶/۸/۸ کد خبر: 140812 منبع: پرینت

فقر و تنگدستی همه مردم قندوز را فرا گرفته است تا امنیت جانی نیاید نمی توان روی امنیت اقتصادی مردم بحث کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، غلام ربانی ربانی، عضو شورای ولایتی قندوز، در گفتگو با "محور" درخصوص حمله طالبان بر پوسته های شاهراه قندوز-خان آباد و کشتار 13 سرباز پوسته گفت: طالبان از ترس حملات هوایی شبانه به پوسته های شاهراه حمله کرند و تنها یک تن موفق به فرار شد و در این حمله هیچگونه کمک و همراهی با سربازان صورت نگرفت.

ربانی می گوید: عدم اکمال و نرسیدن نیروی کمکی حرف نو و جدیدی نیست و بارها پوسته های نیروهای امنیتی بدست مخالفین افتاده و آنان یا کشته و یا به اسارت گرفته شده اند.

عضو شورای ولایتی قندوز، پاکسازی نشدن این ولایت را از بی توجهی حکومت می داند و اظهار می کند: در طی سقوط های قندوز، رییس جمهور به قندوز آمد و وعده کرد که یک وجب از این ولایت را هم به طالبان نمی دهد اما این وعده ها هرگز عملی نشد.

وی تصریح کرد: صدایم سر حکومت وحدت ملی و بزرگواران در راس وزارت های جنگی است که یکبار دیگر نگذارند سناریوی سقوط قندوز تکرار شود وگرنه چهار نفری که در قندوز مانده اند شاید این ولایت را رها کنند و یا هم بمیرند که اگر این اتفاق بیافتد یک بدنامی و لکه ننگ است که بر پیشانی رییس جمهور و رییس اجرایی و تاریخ حکومتداری آنان خواهند ماند.

با وجود اینکه تجارت و بازرگانی در قندوز روزی زبانزد خاص و عام بود، این عضو شورای ولایتی این ولایتی می گوید که فقر و تنگدستی مرم قندوز را فرا گرفته است. تا امنیت نیاید نمی توان روی امنیت اقتصادی مردم قندوز بحث کرد و منطق اقتصاد در قندوز فراموش شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قندوز
جنگ
نظرات بینندگان:

>>>   کندز و کندزیان نگذارند که این حکومت لکه ننگی بر پیشانیش بنشانند.

>>>   کندز از روزیکه ناقلین را در خود جای داد فقر را به دستان خودخرید حالا دگر آن ناقلین برای کندز نه تنها سرنوشت ساز شده بل یک منبع رسوایی هم گردیده چرا که دولت از آنها حمایت میکند طالب از آنها حمایت میکند داعش مورد استقبال گرم آنها قرار میگیرد خاور میانه از آن ها هراس دارد و به همین لحاظ دنیا افغانستان راعامل بی ثباتی میداند و از ما نفرت دارد از نام افغانستان نفرت دارد افغانستان نه برای خود بل برای جهان ثبوت کرده فغانستان است جز قتل آدمربایی بی عزتی جهالت چور و چپاول دگر کدام نام نیک نداشته و ندارد باید نام افغانستان تبدیل گردد ممکن اندیشه مردم هم تغیر کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است