نشست صلح افغانستان اینبار در دبی
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۲    ۱۳۹۶/۸/۷ کد خبر: 140751 منبع: پرینت

نشست مذاکرات صلح افغانستان اینبار در دبی برگزار می شود.

افراد شرکت کننده در این نشست را انورالحق احدی رییس جبهه‌ی ملی نوین، سید احمد گیلانی رییس حزب نهضت همبستگی ملی، مولوی سید اکبر آغا یک مقام پیشین طالبان، عمر داوودزی عضو ارشد شورای حراست و ثبات، ضیاالحق امرخیل رییس پیشین دبیرخانه‌ کمیسیون مستقل انتخابات تشکیل می دهند.

هشت تن از سران گروه طالبان در این نشست به نمایندگی از دفتر طالبان در قطر شرکت می‌کنند، ولی به نمایندگی از دولت افغانستان و شورای صلح کسی برای شرکت در این نشست اعلام آمادگی نکرده است.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نشست افغانستان
دبی
نظرات بینندگان:

>>>   صلح به چی قیمتی که پشتونهادر افغانستان دریای خون راه انداختند مردان وزنان این سرزمین را داغدارساختند
ازخون وگوشت مردم سمنت و خشت درست کردند و برای خود قصرهاساختند خورد وخوراک این طایفه گوشت و خون انسانهای بیگناه است این را زمانی درک میکنی که درچنگال این خوناشامان اسیر باشی یعنی زن ومردش مثل لاشخورها به طرفت نگاه میکنند خورد وکلانشان حمله میکنند و میخواهند که بدرند و تکه نکه کنند انوقت است روبه درگاه خداوند میکنی وباخدای خود راز ونیاز میکنی که به جرم چی گناهی به دست این قوم ظالم افتادی آیاگناهت چیست خظاهت چیست

>>>   در این وطن هزاره صلح اورده نمی تو اند غ باید ریس شورای عا لی صلح را یک انسا ن بی طرف معر فی می کرد

>>>   فصل خزان است. هوای دوبی هم خوب است. برای دیدار قصر ها و تجارت شان در دوبی میروند و در پهلویش یک مقدار سفریه از دولت نیز میگیرند، تحت نام مذاکرات با طالبان.
هم خرما و هم ثواب.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است