نشست مجلس برای پایان دادن به اختلاف ها سری شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۱    ۱۳۹۶/۸/۷ کد خبر: 140706 منبع: پرینت

نشست علنی مجلس نمایندگان بمنظور رسیدگی به جنجال های میان رییس، معاون نخست و تعدادی از نمایندگان سری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، نمایندگان مجلس به اتفاق آرا نشست روز شنبه 6 عقرب 96 را پشت درهای بسته برگزار کردند.

نمایندگان قرار شده بود در این نشست سری درباره جنجال های هیات اداری و اعضای مجلس رسیدگی کنند، شماری از نمایندگان به هیات اداری هشدار داده بودند در صورت ادامه دامن زدن به اختلافات از سمت هایشان عزل خواهند شد.

گفتنی است که نشست عمومی روز چهارشنبه 3 عقرب این مجلس بدنبال تنش ها میان معاون نخست و لالی حمیدزی با گل پاچامجیدی، نماینده پکتیا به درگیری های لفظی و برخوردهای فیزیکی انجامید و رییس مجلس ختم جلسه را اعلام کرد.

مجیدی در این نشست گفته بود که همایون و حمیدزی به آرشیو تلویزیون مجلس دستبرد زده و با دادن پول به مسوولان آن برخی از اسناد را از آنجا برده اند؛ علاوه بر این موضوع، اتهام های اختلاس معاون نخست بر رییس این مجلس از جمله مسایلی بود که جلسات دو ماه اخیر مجلس را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
مشاجره نمایندگان
نظرات بینندگان:

>>>   بی ....بجای تصویب قانون برای اداره درست کشور وتٲمین امنیت، مشغول درگیری بین خود هستند، ریشه اختلاف برسر تقسیم مال ملت دربین خودشان است، وجود چنین مجلسی تنفر زا و استفراق آوراست، من ازاین مجلس خجالت میکشم.
باکول

>>>   مردم از این حوادث درس بگبرید و دوباره این بیسوادان را انتخاب نکنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است