شکایت محقق از عملی نشدن برنامه های امنیتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۶    ۱۳۹۶/۸/۶ کد خبر: 140681 منبع: پرینت

اگر برنامه های تامین امنیت عملی نشود، فاجعه های بزرگتر رخ می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرایی حکومت وحدت ملی روز جمعه 5 عقرب 96 در سالروز درگذشت قربانعلی عرفانی، سناتور پیشین در کابل با انتقاد از ناتوانی حکومت در تامین امنیت گفته است که مردم بیگناه و بی دفاع به جرم عقیده، هویت، مذهب و دین شان کشته می شوند و این یک جنایت نابخشودنی است.

بگفته محقق، از یکسال پیش مساله داعش مطرح شد و گفتم که این گروه دست به مردم کشی و قتل عام می زنند باید یک راه سنجیده شود تا از این وقایع جلوگیری کنیم؛ حکومت تدبیر کرد اما تدابیر را اجرا نکرد.

این مقام بلند پایه حکومت، حکومت را بی توجه در تامین امنیت می داند و می گوید که اگر برنامه های تامین امنیت در مساجد عملی نشود، فجایع بزرگتر رخ خواهد داد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محقق
سالگرد عرفانی
نظرات بینندگان:

>>>   مگر تو خودت يك مقام حكومت نيستى كه ايطور طفلانه ناله ميكنى؟

>>>   آقای محقق!
عمرت که از 40 و 50 و شاید 60 گذشت.
اما مردانگی و جرات در سیاست را نیاموختی.
تا بکی با سیاست بازی های هیله گرانه و شکمی روزت را به سر میبری.
نتیجه سیاست های هیله گرانه و شکمی را در قضیه آقای دوستم دیدی که چه شد.ریزه خواران دسترخوان دوستم ناسپاسانه به ولینعمت خود پشت کردند و پاسبان در خانجان شدند تا مگر استخوانی نصیب شان بسود.
با دوستم که چنان کردند با تو بد تر از آن کنند.

>>>   ای کذاب و خاین، حالا این حرف ها را برای فریب مردم می زنی، چهره خیانت پیشه شما پشت این دورغ ها دیگر پنهان نخواهد شد ومردم فریب شما را نخواهد خورد.

>>>   معاون گلایه گر از خودت بگو چه تعداد افراد بی گناه را کشتی؟ عملکرد گذشته شما بدتر از داعش و طالبان است. افکاری شهرستان، صادقی نیلی، اختری، مصباح، کاشفی، سروری و ... را چه کسانی به شهادت رساندند؟

>>>   وتیکه نا توان است پس تو چرا در این دورا می بینی می کنی تو فقط پله ترازو لت کار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است