جمع آوری امضا برای برکناری رییس و معاون در مجلس
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۶/۸/۴ کد خبر: 140612 منبع: پرینت

شماری از نمایندگان خواهان جمع آوری امضا برای برکناری رییس و معاون اول مجلس شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، بدنبال زد و خورد فیزیکی نمایندگان بر سر موضوع قطع و پخش نشرات مجلس و نیز مشاجره های هر جلسه ای میان معاون اول و رییس مجلس بر سر پیگیری موضوع اختلاس رییس، شماری از نمایندگان برای برکناری رییس و معاون اول مجلس امضا جمع آوری کردند.

گفتنی است که رییس مجلس نمایندگان بدنبال تنش میان عبیدالله بارکزی با معاون اول و درگیری لالی حمید زی با گل پاچا مجیدی به نشست عمومی روز چهارشنبه 3 عقرب 96 این مجلس پایان داد.

عبدالقیوم سجادی، عضو مجلس نمایندگان در خصوص تشنج در جلسه عمومی روز چهارشنبه این مجلس گفت: اینجا خانه مردم است و نباید اجازه داد اتهامات و حرف های شرم آور که به عزت همه نمایندگان و مردم آنها بر می خورد زده شود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
مشاجره نمایندگان
نظرات بینندگان:

>>>   جناب آقای سجادیاین درس است که اینجا خانه مردم است اما حرفهای که زده شده و حرکاتی صورت گرفته اینها همه ثابت کننده واقیعت های شخصی و فردی شما نمایینده ها است و این حرف و حرکت ها ثابت میکنند که شما ها واقعااز چه قماشی هستید شها ها بالای خون سربازان جوان این مملکت معامله کردین زمینهای دولتی و شخصی را با استفاده از قدرت غصب کردین ستون پنجم دشمن در بین شماست زورگویی که هر روز از طرف شما ها بالای مردم بیچاره و مظلوم اعمال میگردد امتیازات ملت را با حکومت فاسد معامله میکنید، چوکی ها و مقامات دولتی را همه اعضای فامیل و خویش و قومتان با استفاده از. قدرت شما غصب نمودن حال میکاند سوالی آیا شما واقعا برای مردم چیکار کردین واقعا اگر کاری خوبی که برای مردم افغانستان انجام دادید و از نظر مردم مقبول پسند بوده و مفید بپدنش برای مردم قابل لمس و باور باشد چی بوده من نمیگویم شما بگویید چی بوده ممنون میشم از تو ضیعات تان منحیث نماینده برای منی که شمارانمایینده خودم در مجلس میدانم
وسلام

>>>   از کدام عزت حرف می زنید؟ عزت نمایندگان؟ افراد غاب که عزت ندارند دکتر جان. این را شما و همه مردم می دانند که همه نمایندگان به صورت غاصبانه بیت المال را حیف و میل می کنند. پارلمان هیچ گونه مشروعیت مردمی ندارد.

>>>   من به عنوان یک شهروند افغانستان وقتیکه که صدای خانه ملت را از نماینده گان پارلمان میشونم واقعاً خجالت زده میشوم

>>>   هموطنان عزیز:
یکی ازارشادات دین مبین اسلام دربحث امربه معروف ونهی ازمنکرچنین است(کسانیکه به امربه معروف ونهی ازمنکرپای بندنیستندوبه هیچ وعظ ونصیحت هم اعتناندارند آخرین راه قطع معاشرت باچنین اشخاص است)اکنون من ا زآقای سجادی وکیل میپرسم:
1-بااین رسوایی که تقریبا هرروز درسطح دنیاازآدرس پارلمان افغانستان منتشر میشودبه زعم شمازیبنده است نامش راخانه ملت گذاشت؟ مگرملت افغانستان که یک زمان تاریخ افتخارو غرور دنیارارقم میزدآنقدر ذلیل وحقیرشده است که امروزیک مکان ملوث به همه فسادها وآلودگیهارا بنام خانه ملت ا فغان مسماکرد؟
2-شماکه درهر ماجرای پارلمان خودرامنزه وپاک وبی آلایش ازدیگران فرض میکنید، دریک چنین مکانی که تعفن فسادش همه دنیارا آلوده کرده است چگونه نفس میکشید، درحالیکه دراصلاح آن کاری کرده نمیتوانیدچرا به رسم اعتراض این لجنزار فسادراترک نمیگوئید؟
3-شماکه خودتان رانخبه ترازدیگران میدانید وظاهرا استاد دانشگاه هم استید، تهمت واتهام درمرحله ی است که درارتباط به قضایا مدارک، سند وثبوت وجود نداشته باشد، مگرهرروزاسناد معتبر مبنی برفسادو چورو چپاول پارلمان راحداقل درصفحات تلویزیون نمی بینید؟ که باخونسردی دیگران رانصیحت میکنید که با اتهامات وحرفهای شرم آورعزت همه را ضربه نزنید، آقای وکیل اینها واقعیتهای شرم آور , تلخی است که که تنهاجناب شماقبول نکرده اید وگرنه همه مردم نجیب افغانستان وحتی مردم دنیاآن را پذیرفته است، چون چوکی عایداتی بنام وکیل بسیار مزه داراست وشما مجبورا این زهرتلخ رانوشجان میکنید.
4-من منحیث یک هموطن به همه وکلای باعزت مردم پیشنهاد میکنم اگر توان اصلاح فساد در پارلمان را ندارید لطفا برای سرخرویی آینده تان باغرور و افتخار استعفا بدهید و این لجنزار فساد را ترک کنید زیرا (زیستن زیربار ظلم شرکت درظلم ظالم است).
هموطن شماازکابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است