لت و کوب بازیکن تیم ملی توسط پولیس (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۶/۸/۴ کد خبر: 140608 منبع: پرینت

امرالدین شریفی بازیکن سرشناس تیم ملی فوتبال کشور صبح امروز توسط محافظین امنیتی ریاست تربیت بدنی در کابل به شدت مورد لت و کوپ قرار گرفته است.

منبعی که نخواسته نامش فاش شود، به من گفت، مامورین امنیتی ابتدا وی را بازرسی کردند و پس از این که می خواستند برای بار دوم کیف و خودش را بازرسی کنند، با شریفی بازیکن تیم ملی فوتبال کشور درگیر شدند و او را به شدت لت و کوپ کردند.

منبع می افزاید: نیروهای امنیتی که سه نفر بودند با تفنگ ضرباتی را به سر این بازیکن سرشناس فوتبال افغانستان کوبیدند که منجر به خون ریزی سر شریفی نیز شده است. گزارش شده است که لباس های شریفی نیز در این درگیری پاره شده است و وی پس از این اتفاق در بازداشت موقت پلیس نیز به سر می برد.

این اتفاق در حالی به وقوع پیوسته است که قرار بود، صبح امروز تیم د میوند اتلان در آستانه فینال لیگ برتر تمرین سبکی را در ورزشگاه غازی کابل انجام دهد.

فیروز مشعوف


افغانستان فوتبال بازیکن تیم ملی لت و کوب پولیس

کابل افغانستان بازیکن تیم ملی پولیس لت و کوب

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تیم ملی فوتبال
پولیس
نظرات بینندگان:

>>>   پول کاری خوده میکنه

>>>   نه تربیه فامیلی است و نه تربیه مسلکی.
در هیچ کجای دنیا هیچ فردی چه امنیتی و چه غیر امنیتی حق لت و کوب کس را ندارد.
حتی اگر پولیس یک فرد را در حالت ارتکاب جرم بالفعل دستگیر میکند فقط حق دارد که آزادی اش را برای مدتی مشخص سلب کند و بعد طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی نماید.
در مورد فوتبالر کشور اگر چنانچه نوشته اند واقع شده باشد سرباز های پوسته آمر پوسته آمر تولی و آمر حوزه همه مسوول هستند که چرا به حیث مجریان قانون قانون شکنی کردند.
پولیس و قضا هیچگاه نباید احساسات شخصی خودرا در انجام وظیفه خود دخیل بسازند.

>>>   آفرین شان خوب کردند این بازیگر ها زمین را نمی بینند

>>>   این پو.لیس ها ز.ر شان در خر نمیرسد که هرروز تعداد زیاد شان را میکشد به یک بیچاره بی سلاح خشم شانرا فرو میبرند و زور شانرا نشان میدهند و کسی هم نیست که ازین مردم بدون سلاح پرسان وبازخواست کند خداوند رحم کند بالای مردم غریب و بی سلاح ما .

>>>   کارخوب کرده است این طور خاینان است که بدون تلاشی درمحلات مهم وپراذحام تیرمیشود باز خوده انتحار میکند " پولیس وظیفه خودرا بخوبی پیش برده است"

>>>   پولیس افغانستان تنها زورشان به افراد غیرمسلح وغریب میرسد، اگرمرد است طالب وتروریستان پایتخت را دستگیر ولت وکوب کند؟ البته پولیسهای خوب با فرهنگ ووظیفه شناس وقانونمدار بسیاراست، ولی بعضی ازاینها زورگو ووحشی می باشد.
باکول

>>>   خاینان به مرگ وظیفه شما بی عزت ساختن مردم نیست بل دفاع از عزت مردم است آنهم یک جوان که برای ملت ما و شما موفقیت کمایی میکند باید توسط شما شکست و ریخت شود کسانی که مستحق جزا هستند شما مانند برده خریداری شده در پیش سر خم مینماید انتحاری ها را به آعوش گرم تان پناه داده به جایگاه میرسانید دور از سربازان واقعی کشور ما هیچ روز شاهد این نبودیم که در کابل پولیس یک آدمربا یا دزد یا هم اخططاف چی را لت و کوپ کرده باشد زیرا این اعمال شما تثبیت کننده هویت شما است که باآنها دخل مشترک دارید بهمین لحاظ مطابق قانون پولیسی به آنما احترام میکنید اما با روشنفکران هم طراز بوده نمیتوانید همیشه با خشونت رفتار میکنید نه تنها که از عزت مردم و مملکت دفاع نمیکنید که زمینه را برای مفسدین فراخ و مهیا میسازید باید به پنجه قانون سپرده شوید قاتلین پنهان مملکت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است