تقلب تصویر دیدار غنی و تیلرسون یک خطای ساده بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۹    ۱۳۹۶/۸/۴ کد خبر: 140602 منبع: پرینت

وزارت خارجه آمریکا تقلب تصویر دیدار رسمی غنی و تیلرسون را یک خطای ساده می گوید.

هیتر ناویرت، سخنگوی وزارت خارجۀ امریکا در خصوص تقلب در تصویر دیدار غنی و تیلرسون در بگرام گفته است که این مساله باید با تیم تیلرسون یا حکومت افغانستان مطرح شود و البته مشکل از طرف آمریکا نیز هست که گفته بود این دیدار در کابل صورت گرفته است.

شاه حسین مرتضوی، سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری نیز دراین خصوص گفت که این دیدار می توانست در هر جای افغانستان صورت بگیرد و مردم بجای حاشیه ها به اصل گفتگو و محتوای آن تمرکز کنند.

این در حالی‌ است که جعل در تصویر دیدار رییس جمهور با ریکس تیلرسون در بگرام و وانمود کردن اینکه دیدار در کابل انجام گرفته است در روزهای اخیر به سوژه داغ رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده بود. عده ای از اینکه غنی و عبدالله شتابزده خود را به تیلرسون در بگرام رسانیده بودند سخت انتقاد کرده بودند.

نهاد حامی رسانه‌های آزاد افغانستان در واکنش به این مساله اعلام کرد که این موضوع می تواند مورد پیگرد نیز قرار بگیرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
تیلرسون
بگرام
نظرات بینندگان:

>>>   مهم این نیست که چرا این دو به دیدن آن یکی آنجا رفتند.
آنچه مهم است اصل اراده انجام تقلب در ارگ است.
خوب اگر اینها میگفتند که ملاقات در بگرام انجام شد و بعد به خاطر توجیهش جلو گیری از اتلاف وقت یا ملاحظات امنیتی را مطرح میکردند چندان مشکلی ایجاد نمیشد.
مگر با این شیوه نا باوری را در مردم نسبت به ارگ و ارگ نشینان ایجاد کردند.

>>>   آقای مرتضوی با آن گردن کلفت آنثدر بی تلخه شده که رفتن ع و غ را به بگرام جهت پابوسی وزیر خارجه امریکا افتخار میداند!!

>>>   وای از آندم که بگندد نمک !

>>>   اینها که در انتخابات دستبرد زدند و تقلب کردند فکر می کنید که برایشان سخت است تقلب کردن ، نه مثل آب خوردن آسان و سهل است سراپا دولت تقلب و ریاکار و دروغ ار آن اول گرفته تا آخرین دورغ و دروغ......

>>>   غنی صاحب فتوشاب کار نکردی ای کاش مرا خبر میدادی

>>>   همه رسوایی ها تمام شده که مردم بیچاره ما دنبال این رسوایی میگردند چه است که نمیشود که حالا ازین حرکت شکایت کنیم! افتضاح و رسوایی از حد گذشته بناٌ ضرور نیست تا افسوس کنیم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است