اجبار تن فروشی جوانان پناهجو در آلمان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۶    ۱۳۹۶/۸/۴ کد خبر: 140568 منبع: پرینت

محافظان امنیتی پناهجویان نوجوان را به تن فروشی کشانده اند.
براساس یک گزارش، نگهبانانی که مسوول مواظبت از پناهجویان اند، این پناهجویان را به شمول افراد خورد سال به تن فروشی کشانده اند.
منابع داخلی گفته اند که محافظان امنیتی پول هنگفتی را در بدل تن فروشی پیشکش می کنند.

به گزارش تاگس اشپیگل: شبکه دوم تلویزیون عامه آلمانی "زید دی اف" سه شنبه شب در برنامه ویژه "فرانتال ۲۱" گزارش داده است که نگهبابان امنیتی در اقامتگاه های مهاجران در برلین نوجوانان پناهجو را به تن فروشی کشانده اند.

کارمندان امور اجتماعی، خود پناهجویان و منابع داخلی کمپنی‌های امنیتی که مسوول نگهبانی از این اقامتگاه‌های مهاجران اند، به این رسانه گفته اند که کارمندان امنیتی به عنوان بخشی از باندهای مصروف کار و بار تن فروشی از پناهجویان نوجوان سوء استفاده کرده اند.

یک محافظ امنیتی به تلویزیون "زید دی اف" گفت: "این نوجوانان باید در سن و سال معین و جذاب باشند. از ۱۶ سالگی به بالا؛ هرقدر که آنها جوان تر باشند، به همان میزان نیز قیمتی تر هستند.

این مساله توسط چندین پناهجو در اقامتگاه ها مورد تایید قرار گرفته است. براساس این گزارش، یک پناهجوی ۲۰ ساله افغانستانی که تقاضای پناهندگی اش رد شده است، گفته که یک محافظ امنیتی به او رجوع کرده و از او چنین تقاضای را کرده است. ( نیاز به پول از روی مجبوریت ) این نوجوان افغانستانی گفته است که محافظ امنیتی از او پرسیده بود: "می خواهی کار کنی؟ (در بدل اش) پول می گیری.» این جوان افزود: «او به من گفت که برای همخوابگی با یک زن ۳۰ یورو و شاید ۴۰ یورو بگیری.» . این پناهجو گفته است که از انجام این عمل خجالت می کشد، اما چون پول نیاز داشت، چاره دیگری برایش باقی نمانده بود.

وزارت امور ادغام، کار و امور اجتماعی برلین به رسانه های خبری گفته است که ظن تن فروشی سازمان یافته در اقامتگاه های مهاجران بسیار جدی گرفته می شود. این وزارت به روزنامه «مورگن پُست» گفته است که هرچند شواهدی در مورد دسته‌های مصروف کار و بار تن فروشی در اقامتگاه ها پیدا نتوانسته است، اما اگر چنین چیزی وجود داشته باشد تلاش می کند این مشکل را از بین ببرد.

سازمان های امدادی از افزایش آشکار پناهجویانی در آلمان گزارش داده اند که مجبور به تن فروشی شده اند. پارک "تیرگارتن" برلین به نقطه تجمع مردان کهن سالی تبدیل شده است که می خواهند برای عمل جنسی با نوجوانان پول بپردازند

محمود منجم زاده




این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تن فروشی
پناهجو
نظرات بینندگان:

>>>   در اروپا هیچ کاری جبری شده نمیتواند و هیچ کس این جرعت را ندارد. ولی انعده افراد لاوبالی که در افغانستان نیز تن فروشی میکردند در انجا نیز شروع نموده اند چون این نوع اشخاص فرومایه در مقابل پول خود شان به این اعمال دست میزنند.

>>>   اگرمردان مابازنانشان عمل جنسی کنندچه پروادارد. هم کارروایی وهم پول .البته صرفا يک صيغه عقد خوانده شود.
شيوای بلخی

>>>   در آلمان به هر مهاجري پول ، جاي و غذا داده ميشود. اگر كسي قناعت نكند و بخواهد كه در سه ماه اول مهاجرت خود مصرف هنگفت سفر تا اروپارا در بياورد بايد ...بدهد. و ...دادن هيچ وقت جبري نيست بلكه دوطلبانه است. دادن جوان افغاني از ....مستي بوده و نه از گرسنگي.
مهاجر از آلمان

>>>   به کفار اعتماد کردن و به کفار پناه بردن نتیجه همین است. البته دو تابعته که افغانستان را چور و چپاول کردند عبرتی بزرگ برای مردم افغانستان بود و است ولی یکتعداد مردم شرم و حیا ندارند بازهم اولادهایشان را به اروپا می فرستند.
مزمل

>>>   حالا آن كسي كه دو سال پيش در همين سايت مطلب مي نوشت كه هر كس پايش به آلمان برسد ماهيانه 2000 يورو بابت بيكاري به او مي دهند و يك خانه هم به او مي دهند مرد باشند و در همين سايت عذرخواهي كنند و در خلوت از خداي خود طلب استغفار كنند . اول نام آن شخص ش ... بود و خود را كانديد احتمالي بلخ مي ناميد
شهروند - ايران

>>>   اینها مثل بقیه بیغرت هستند چرا نام المان شریف را بد میکنید. این ...ها که هرجای بروند هدف شان همین است

>>>   تو بخاطر چهل ایرو آخرت خود را خراب نکن و از روز آخرت و پری ها و حور های جنت خود را محروم نکن.
زیرا خداوند میفرماید:
کسانی که در دنیا بخاطر پول با پیره زنان هم خوابه میشوند، در روز قیامت از حور های جنت محروم میشوند.
و یا این که من نیز بالای حور های جنت خود نرخ میگذارم و قیمت آنها را دوچند کرده، هشتاد ایرو میگذارم.

>>>   خدا طالبان را ذلیل کند که مردم را به چه ذلت هایی رسانده اند.

>>>   این پناهجوی رد شده هم کیف خود را برده وهم پول گرفته است، اینکه کار درآلمان جرم نیست، مگراینکه پناهجویان مورد اتهام ایدز باشند. واگرنه مشکلی وجود ندارد، چرا که تجاوز وآزار جنسی نیست. تنها تعجب من ازدوستان این است که در رسانه ها هرگز از مشکلات جنسی درشهرهای کشورمان بخصوص کابل چیزی نمی نویسند، ولی از دعوت مرد جوان افغانستانی برای همخوابی بازن سی ساله خوشکل آلمانی آنهم برعکس کشورهای اسلامی، زن به مرد پول میدهد، می نویسند!
باکول

>>>   غين و عين شرم کنند شانزده سال حاکمان قوم پشتون در قدرتدرجه يک اند

گفته مى شود که در نقطه مرکزى پشتوندارى افغانيت ننگ و ناموس است کجا شد غرور ننگ و ناموس اولسوالى و پشتونوالى و سمنوالى و دگروالى دختر خانم هاىافغانى به قسم گروگانها مانند کنيزان حلقه بگوش تازيان کشورهاى اماراتى سلفى وواهابى شدند. وداعش جهاد نکاح با آنها مى کند (آيا معناومفهوم اصلى کلمات عربى "نکاح" "مهبل" و "قضيب" و "أثناء "الجماع" را مى دانيد?
کلمات فارسى و پشتو شان را فقط اوباشان بکار مى برند. چرا اين کلمات در زبان تازيان حلال و درزبان پشتو وپارسى حرام?

"مهبل" و "قضيب" و "أثناء "الجماع"
واژه هاى علمى اند ولى واژههاى ڀشتو وفارسى اش کوچه وبازارى.
پشتون و پشتون شده ديگر نگو ننگ و ناموس

استروال و ميوندوال سمنوال و دگروال
اردو 55 کشور به سر مشروال و وطنوال نشسته است.
شعار هاى حاکمان اسلاف تان دروغ و لاف بود که مى کنند قلم پاى عسکراشغاگر دروطن ازهمين جهت است که طالبان پيشرفت مى کند . صد بار طالب شرف دارد از اشرف.

افسوس که طالبان برامد از زهدان امريکا
براى بى عزتى خود افغانها
براى راهبردى جهانى بوش ها و اوباما
اگر نبود طالبان قاتل مردمان در هرجا
زير نام دين کورها عمر ها و اوساما
اگر کرامت مى نمود بشر را
قتل عام نمى کرد آدمزاده را
سنگسار نمى کرد در ورزشگاه مرد و زن را
احترام مى کرد هر تبار و ملت و اديان و هندوان را
تبه ها ساخت نمى کرد از شهيدان ما

>>>   اكثر مهاجرين نام نهاد در اروپا بخاطر همچو خود سري ها و عياشي ها به آنجا رفته اند، و باز چه بهانه كه بخاطر بيچاره گي مجبور به زنا و يا لواطت شده ايم، از خدا و ملت بشرميد، از ايران و هند و دبي كم إيدز را آورده اند كه شما ها تن فروشان از غرب هم إيدز را به افغانستان مياوريد،

>>>   این کاربسیاربداست

>>>   پشتون زبانهای افغانستان و پاکستان متحد شوید و کشوری بنام پشتونستان به سازید و بقیه ی افغانستان را بدهید به تاجیکها که کشوری به نام آریانا بسازند بعد با هم متحد شده ممالک متحده ی افغانستان رادرست کنید به این ترتیب مسأله ی طالبان وقوم پرستی و زبان پرستی را برای همیشه حل کنید

>>>   بر مسبب و باعث و بانی اس لعنت ما افغانها تا چهل. سال پیش به غیرت و وقار خود فخر میکردیم اما حالا چی شده که جوانان ما در خارج برای هم خوابگی با پیره زنان اروپایی تبدیل با فاحشه از نوع مردانه اش میشوند بر بانی و باعثش ل...

>>>   که گفته زن سی ساله پیر زن است؟ دستت که به انگور نرسید میگی تلخ است. کابل ما صدبرابر بن آلمان است، شما کجا زندگی میکنید که ازهیچ چیزخبرندارید؟ بعض ولسوالیها را خبردارم که دختر سالم پیدا نمیشه. دوست پسر برای دختران خیلی عادی هست، حتی اگرنداشته باشد، برایش یکنوع عقب ماندگی بحساب می آیند، البته محصلین وتحصیل کرده ها این نوع دموکراسی وتمدن واصلاحات را آورده اند، ازاینکه روی شان ازعلم ودانش وخدمت به مردم سیاهند، ولی بجای کارهای خوب وخدمت علمی دموکراسی آورده اند!
تواناگ

>>>   من یقین دارم که هیچ پناهجویی ازافغانستان به اروپا به قصد بی بندوباری نرفته اند. این یک تهمت بزرگ است که به مهاجران زده میشود، امروز کابل به مراتب بی بند وبارتراز آلمان است، چرا به اهل کابل لعنت ونفرین نمی فرستید؟ شماکه دایه دلسوزتراز مادرهستید، وبیشتر غم اسلام رامیخورید، اول به خود یک لعن بفریست که به حکم دین عمل نمیکنی، چونکه بدون دلیل وثبوت به مهاجرین تهمت بزرگ وناروا زدی. خدایا ملت ماراپیش ازشر تروریستها ازشر مسلمان نماها نجات بده. مگر درقرآ نخوانده ای که بعض گمان ها گناه است، پس چرا درمورد مهاجرین گمان بدمیکنی؟ مگر صدها برابر بدتراز قضیه آلمان درکابل وحتی درکوچه وخیابان هریک اتفاق می افتد، چرا چیزی ازآن نمینویسید؟ چرالعنت نمیکنید؟
صوفی

>>>   قتل وکشتار ونیز دزدی همیشه به زور ویکجانبه صورت میگیرد، ولی زنا ولواط باتوافق ورضایت دوطرف صورت میگیرد، حالا قباحت کدام یک بیشتراست؟ لطفا افراد باسواد پاسخ دهند.
مستوفی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است