طالبان در پشت رود، 14 سرباز اردو را کشتند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۸    ۱۳۹۶/۸/۳ کد خبر: 140558 منبع: پرینت

درحمله طالبان بر ولسوالی پشت رود ولایت فراه 9 نیروی امنیتی جان باخته و 4 تن دیگر زخمی شدند.

مهری، سخنگوی والی فراه می گوید که این درگیری از شب گذشته (سه شنبه 2 عقرب 96) در منطقه بلندی ولسوالی پشت رود ولایت فراه آغاز و تا صبح چهارشنبه ادامه یافت و برای چندین ساعت پوسته دولتی به کنترل طالبان در آمد.

بگفته مهری در این حمله 9 سرباز اردوی ملی کشته و 4 تن دیگر زخمی شده اند اما ولسوال پشت رود تعداد کشته ها را 13 تن گفته است.

این درحالی است که طالبان در سایت رسمی خود ادعای سقوط کامل پوسته در منطقه بلندی ولسوالی پشت رود را کرده و گفته اند در این حمله 14 سرباز را کشته و یک عراده موتر زرهی، 11 میل سلاح، راکت، هاوان و هزاران مرمی را به غنیمت برده اند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پشت رود
حملات طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   همه مقصر ع و غ وزیر دفاع بی مسلک وزیر داخله بی مسلک و ریس امنیت خلقی است

>>>   طالبان اوغان هستند و بخاطر آن غیر از کشتن انفجار انتحار خیانت و وطنفروشی چیزی دیگری نمیدانند، و این در حالیست که اوغان های دیگر شان بنام قوم زبان و منطقه از این وحشی های جنایتکار هنوز هم مستقیم یا غیر مستقیم دفاع هم میکنند.

>>>   دست این سربازان بسته بود طالبان رامیکشتند

>>>   با جنگ نمیتوان مشکلات مردم را حل کرد با گفتگو و سازش میتوانیم به جنگ و خون ریزی پایان دهیم ! این جنگ و خون ریزی از جهالت و بیسوادی افغانها است و پایان هر جنگی صلح است .
حبیب الله یوسف زی

>>>   این وحشی ها سربازان ما را شهید میکنند اما هیچ وحشی که دولت به اسارت گرفته را دولت اعدام نمیکند تا مرهمی باشد بر زخم خانواده های داغدار؟ واقعا خیانت در حق شهدای مردم ما تا این حد؟؟؟
نادرشاه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است