غنی و عبدالله به دیدار تیلرسون شتافتند
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۲۲    ۱۳۹۶/۸/۱ کد خبر: 140468 منبع: پرینت

ریکس تیلرسون وزیر خارجۀ امریکا وارد بگرام شد و اشرف غنی و داکتر عبدالله به دیدار شان رفتند و با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که داکتر عبدالله رییس اجرایی، محمدحنیف اتمر مشاور امنیت ملی و عبدالسلام رحیمی رییس ریاست جمهوری حضور داشتند، رییس جمهور به وزیر خارجۀ امریکا و هیات همراه اش خوش آمدید گفت.

رییس جمهور کشور از کمک و همکاری های امریکا در عرصه های مختلف با افغانستان و نیز از رییس جمهور ترامپ بخاطر اعلام استراتژی جدید امریکا در قبال افغانستان و جنوب آسیا، تشکر کرد.

در مقابل، ریکس تیلرسون وزیر خارجۀ امریکا از فرصت مساعد برای ملاقات با رییس جمهور غنی ابراز تشکر کرد. دو جانب پیرامون مسایل اقتصادی، همکاری های منطقوی، سرمایه گذاری، پروسۀ صلح و مبارزه با تروریزم، بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار، داکتر عبدالله رییس اجرایی، با اشاره به استراتژی جدید امریکا گفت که باید کشورهای منطقه، اهمیت تغییر ماحول را درک کنند و بخاطر تأمین صلح و ثبات و رفاه اقتصادی، مشترکاً کار نمایند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تیلرسون
غنی عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   والله بسیار شرم است خیلی شرم است که یک وزیر خارجه یک کشور ولو که شیطان بزرگ هم باشد وارد افغانستان و آنهم در پایگاه خود میشود و رئیس جمهور ما همراه با سایر مقامات به دیدار وی میروند. از نظر دیپلوماتیک فکر نکنم که این کار درست باشد، لاکن واضح میسازد که چقدر این رهبران ما ذلیل و غلام هستند.
داکتر عبدالله میبایسیت از احمد شاه مسعود بزرگ یک اندازه غیرت را کسب میکرد، زیرا وی همیشه با آن مرد بزرگ بوده و میفهمد که خاصیت آن مرد چی بود. اگر مسعود غلامی را قبول میکرد به خداوند متعال قسم است که بنده به هیچ صورتی جرئت توصیف اش را نمیداشتم.
با احترام
شاهین شمالی

>>>   ازغنی وعبدالله خواهشمندیم که معاشات متقاعدین را بپردازد بعد به دیدارهرکسیکه میرود برود

>>>   افغانستان راچنین رهبران مزدورشرماندندکه تمام رهبری ریاست جمهوری به شمول شخص اول یک کشوربه نزدیک وزیر رفته وسر غلامی رابرایش پائین می آورد
حیف به نام چنین رهبر!
چنین اشخاص نام افغانهارا که درتاریخ غلامی کسی راقبول نمیکردند به خاک یک سان ساختند
افسوس صد افسوس !

>>>   حیف نام ریاست جمهوری

>>>   شرم باد به چنین رهبری

>>>   #صلاح_الدين_رباني_رييس_جمعيت_اسلامي افغانستان و #وزير_أمور_خارجه از رفتن به #پايگاه_بگرام_و_ديدار_با_رك_تيلرسن_وزير_أمور_خارجه_امريكا ابا ورزيده است.
اين در حالي ست كه #داكتر_اشرف_غني_رييس_جمهور، #داكتر_عبدالله_رييس_اجراييه_و_حنيف أتمر مشاور شوراي امنيت به منظور #ديدار_و_گفتگو_با_وزير_خارجه_امريكا، به #پايگاه_نظامي_بگرام رفته اند.

>>>   هـر آنکو نان دهد فرمان دهد افغانستان از مجبورت باید چنین کند

>>>   البته که بگرام هم خاک افغانستان است بنابر شرایط امنیتی چنین کار اتفاق افتیده است وامریکا یک کشور اول قدرت وزور گو است هر کسی را امرکند باید اجرا نماید درغیرصورت بقا ندارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است