یک نفر برود ببیند غنی خواب است یا بیدار؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۸    ۱۳۹۶/۸/۱ کد خبر: 140444 منبع: پرینت

اگر جنگ استخبارات است، مسوولیت استخبارات حکومت چیست و شما در قبال کشور چه مسوولیتی دارید؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، نقیب الله هاشمی، عضو شورای ولایتی کابل در گفتگو با همگام درخصوص ناامنی ها در کشور گفت: یک نفر برود ببیند که رییس جمهور خواب است یا بیدار! در کابل حضور فیزیکی دارد یا خیر؟

هاشمی می گوید: کسی که خواب باشد بیدار می شود اما کسی که خود را به خواب زده باشد بیدار نمی شود و بنظر من غنی خود را به خواب زده است که بیدار نمی شود وگرنه در این حالت باید خود را تکان می داد و از اتفاقات عبرت می گرفت و مسوولانه پلان و استراتژی و برنامه می ساخت.

عضو شورای ولایتی کابل با اشاره به حوادث خونین مساجد کابل و غور و مراکز نظامی در ولایت های پکتیا، غور و کابل و سایر ولایت ها اظهار کرد: در طول یک هفته بالاتر از 1000 نفر کشته می شوند و در قطعات امنیتی تنها دو نفر زنده می مانند؛ مراکز تخریب و مساجد به این حال و روز می افتد و راکت ها به کابل می رسد، رییس جمهور کدام روز می خواهد تصمیم بگیرد؟

وی افزود: امروز اگر مردم اعتراض کنند رییس جمهور تقبیح و تسلیت می گوید و کمیسیون می سازد و اگر بیشتر اعتراض کنند می گوید که جنگ، جنگ استخبارات است. اگر جنگ استخبارات است، مسوولیت استخبارات شما چیست و خودتان در قبال کشور چه مسوولیتی دارید؟

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هاشمی
حملات کشور
نظرات بینندگان:

>>>   غنی نه خواب است نه بیدار: غنی گنکس است!!!!!

>>>   این شمس الدین مرتضوی معاون سخنگوی دروغگوی ریاست جمهوری به فکر شما کدام مولی است که میگوید ریس صاحب جمهور روزانه شانزده ساعت پانزده دقیقه کار میکند و بعدا باخانم شان هم در امور منزل کومک نموده وتمام کار هارا بطور نورمال انجام میدهد و شبانه هم دو سپاره قران شریف تلاوت نموده و بیست سه رکعت نماز نفل خواند خواب میشود شما چرا به این گفته شمس الدین مرتضوی که نام خدا یکصدو هفادو پنج نیم کیلو وزن دارد و به مشکل روزانه از دروازه ارگ عبور مرور میکند شک میکنید لاحول باالله قوت باالله اگر از ترس همین سفیر امریکا نباشد طبق مواد اعلامیه ثواب الدین مخکش از شورای ولایتی تبعید خواهید شد و به صفت سناتور انتصابی مجلس سنا تعین میشوید

>>>   امنیت ملی ما درمنطقه بی نظیراست !!
همه پلان های استخبارات پاکستان واشرار را به وقت وزمانش پیش از وقوع کشف وخنثی میکند

>>>   غنی بیدار است ولی او شاید خودش عسکری نکرده باشد اما از بخت بد امروز سرقوماندان اعلی قوای مسلح کشور بوده و
صرف با بیانیه های احساساتی میخواهد امنیت کشور را بگیرد امکان دارد او تا هنوز سلاح را بدست نگرفته باشد سرقوماندانی اعلی اش نیز مثل فوتبالش با اطفال است که پای خودرا افگار نموده بود
غنی بیدار است ولی اختیار جنگ را بدست ندارد او صرف سرقوماندان به نام است
غنی بیدار است ولی با گرفتن تمام اختیارات دولت بدست خودش نمیتواند به دفاع از افغانستان رسیده گی نماید
غنی بیدار است ولی افزون شدن انتحاری وخونریزی های زیاد برایش بی تفاوت شده است غنی بیدار است با هزاران بی تفاوتی های دیگر که مهمتر از همه تادبیر جهت احراز کرسی ریاست جمهوری برای پنج سال دیگر میباشد
کتکه از کابل

>>>   وظیفه اشرف غنی تطبیق استراتیژی جدید امریکا است.
این که در استراتیژی جدید چه است،مه نمی فهمم،شما خودتان میفهمید.
در زمان اوباما در آوان ریاست جمهوری اش،حملات هوایی برضد رهبران طالبان،روابط خوب با عربستان و کشور های خلیج و دشمنی با ایران بود.
در آخر دوران ریاست جمهوری اش پلان صلح با طالبان و توافقنامه هستوی با ایران.
ابن که تا آخر دوران ریاست جمهوری اش دونالد ترامپ چه سیاست های دیگری را پیش رو خواهد گرفت و یا چه تغیراتی در سیاست هایش رونما خواهد شد،همان وقت و همان مصلحت.
هرچند بعضی از آنها را میدانم،اما گفتن اش پیش از وقت کدام فایده بی ندارد.

>>>   بیدار است اما خودرا به خواب زده است ا
ر کسی خواب باشد میتوان اورا بیدار کرد اما کسی که خودرا به خواب زده باشد چگونه بیدار مینماید از کدام گناه او بگذریم ! اگر حضرت حسین {ع}را نواسه خدا گفت واگر در نماز جنازه سجده کرد یا خنده های بیموردنمودویا کلمه بچه ای سگ را عقب تربیون استعمال نمودو... ولی رفتنش در بگرام وباز سفرش با یک وزیر خارجه را هرگز کسی نمیتواند ببخشد
ریدی گل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است