چرا والی غزنی از ولسوال اند تقدیر کرد؟ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۲    ۱۳۹۶/۸/۱ کد خبر: 140437 منبع: پرینت

تقدیر نابجای والی غزنی دل مردم و خانواده ای شهدای ولسوالی اندررا بدرد آورد.

روز گذشته ساعت چهار بعد از ظهر والی غزنی با عجله بجای قومندان امنیت ولسوالی اندر از ولسوال اندر قدردانی نموده است و چنین کار سبب اجحاف و ظلم بر نیروهای امنیتی که جان بازی کرده و با تقدیم شهدای زیاد ولسوالی اندر را از سقوط حتمی نجات داده اند می باشد. خوب است که در این زمینه از والی بی انصاف غزنی چند پرسشی داشته و جواب بخواهیم:

1 - جناب والی! با چه انگیزه ای چنین اقدام ظالمانه و بدور از خرد و انصاف را انجام داده اید؟ نافهمی؟ یا تعصب تباری؟
2 - جناب والی! ایا ولسوالی اندر با جانفشانی و قهرمانی نیروهای پولیس و در راس ان امریت امنیت از سقوط نجات یافته یا جناب ولسوال چنین افتخار بخشیده است؟
3 - جناب والی! ایا می دانید که امریت امنیتی هنوز هم در بین خوف و خطر و با لب تشنه و شکم گرسنه از ولسوالی اندر که اطراف ان را طالبان گرفته اند، مشغول پاسداری بوده و خواب را برخود حرام کرده است؟
4 - ایا تا کنون چنین مقاوت سخت را که کماندوهای پاکستانی علاوه بر طالبان جهنمی در ان شرکت داشته اند در جاهای دیگر شاهد بوده اید؟
5 - ایا اگر مقاومت نیروهای امنیتی با فرماندهی اقای تورن رمضان نمی بود، حال از منطقه و ولسوال شما اثری باقی مانده بود؟
ایا شما در موقعیت پیروزی و حفظ ابروی خود بودید؟
6 - اقای والی! شما با این کار خود به خانواده های شهدای مظلوم و مردم ولایت غزنی اهانت نکرده اید؟
ایا مردم از دید شما موجودات احمق بوده و چنین جنایت شما را نمی فهمند؟
وقتی به شما ضرر چنین اقدام یک جانبه و غرض الود را گوشزد می نمایند، به انها وعده سر خرمن می دهید؟
7 - ایا با چنین کار ظالمانه برای نیروهای پولیس و سربازان جنگی انگیزه ای انها را نابود نکرده اید؟

یقین دارم که هیچگونه جواب انسانی و منطقی ندارید پس بنا بر این چند نکته را در جهت جلوگری از چنین برخورد جاهلانه و تعصب امیز طرح می نمایم:

الف: کلیه دوستان که مطلب را می خوانند جهت حمایت از سربازان فداکار و در راس همه امریت ان اقای تورن رمضان که مستحق اصلی مکافات و قدردانی هست، در این زمینه بصورت گستنرده عکس العمل نشان داده و مطالب بنویسند.
ب: از کسانیکه به ریاست جمهوری و جناب دکتر عبدالله که این والی بی لیاقت از تیم انها می باشد دسترسی دارند می خواهم که از حق مسلم امریت امنیتی ولسوالی اندر که خود قهرمان پیروزی هست حمایت نموده ضمن اینکه شخص رییس جمهور مدال تشویقی را به امر امنیت ولسوالی اندر داده والی غزنی را به خواطر چنین عمل ناشایسته و ظالمانه اش توبیخ و مجازات نماید.
ج: از خانواده محترم شهدای اندر که هنوز در غم عزیزان خود خون گریه می نمایند جهت حقوق پامال شده ای خود از دولت حق خواهی نموده و از دست والی که بر زخم تازه ای انها داغ گذاشته اند به محکمه عدالت شکایت نمایند.
د: از مردم عزیز ولایت غزنی می خواهم که در حمایت از نیروهای جان برکف پولیس و سربازان افتخار افرین خود قدردانی نموده و ضمن غمشریکی با وابستگان شهدای اندر علیه والی ظالم غزنی اعتراض نمایند تا باشد که روح شهدای عالی مقام را خوشنود نموده و جلوی فساد و ظلم و تباهی ادم های فاسد را بگیرند.

اقبال صادقی


والی غزنی از ولسوال اند تقدیر کرد

والی غزنی از ولسوال اند تقدیر کرد

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اندر غزنی
والی غزنی
نظرات بینندگان:

>>>   جناب اقبال تو کور خواندی و همیشه از قوم گرای گف میزنی اگر این قوماندان امینه از قوم هزاره نمی بود باز این سوالات مطرح نمی کردی در اصل تو قوم پرست و جاهل هستی ولسوال ریس منطقه ومسوول نظامی وملکی است باید تقدیر شود ما هم افرین میگویم به وسوال صاحب محترم اما ناگفته نماند که از جانبازی سربازان عزیز هم تشکر مینمایم خداوند حفظ شان کند

>>>   ولسوال اندر در جهت اهداف والی عمل کرده و تورن رمضان دلیر مرد قهرمان با همه همرزمان دلیرش در جهت اهداف انسانی و اسلامی اش که دفاع از مردم و وطن عزیزش است در مقابل پاکستان و نوکرانش سینه سپر کرده و این جانبازی را خداوند تقدیر کرده و مردم قدر میدارند.
غزنی قلب ملت افغانستان است و اندر قلب غزنی.
پاس داری از اندر پاسداری از افغانستان است و مردم اندر قدر نیرو های شجاع خود را میدانند.
اگر والی از ولسوال تقدیر کرد مردم از نیرو های امنیتی و افسر رمضان دلیر قدردانی میکنند.

>>>   شف لنگی والی صاحب سرمیز را صافی میکند ضرورت به کار گر ندارد
خماری از غزنی

>>>   خداوند هدایت شان کند

>>>   ... بر والی غزنی که خوب و بد را تفکیک کرده نمیتواند شاید از ولسوال بخاطر به کشته دادن این سربازان تقدیر کرده باشد و در تعهدش کشتن سربازان و برباد دادن قومندانی امنیه بوده که ولسوال در وظایف خود کامیاب گردیده بنا به او تقدیر نامه داده شده است مردم غزنی باید با غیرت خود این والی خائن را از غزنی بکشند

>>>   اين كوماندو هاى باكستانى را در كحل ديدى؟؟؟ جطور با ينفورم امده بودند؟؟ همجنان إز نفوس هزاره هاى تان را در غزنى و وكلا غزنى در كابل را هم بنويسيد!!

>>>   وقتی که یکی از اهدا کنندگان احمقی مانند اکبر یولداش آنجا حضور داشته بعید نیست

>>>   والی و ولسوال اندر هردو تا طالب و از مزدوران پاکستان است، روز در اداره دولتی و شب با طالبان کثیف علیه مردم ما می جنگند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است