چرا نیروهای امنیتی دشمن را نابود نمی سازند؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۱    ۱۳۹۶/۸/۱ کد خبر: 140425 منبع: پرینت

ما با این نیرو و این امکاناتی که داریم و این حمایتی که داریم چرا نمی توانیم که آنها را کشف کنیم و همان وسایطی که مربوط به قوای مسلح افغانستان و مربوط به اردوی ملی یا پولیس ملی است به درد ما نمی خورد و به موقع به داد ما نمی رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان((afghanpaper، حکیم تورسن آگاه مسایل سیاسی در برنامه «نگرش» با انتقاد از امنیت کشور می گوید: اگر یک نفر انتحاری می آید در مسجد انتحار می کند، کشف آن مشکل تر است. چرا که این یک نفر معلوم نیست از طرف کجا است و شاید هم شخصی باشد اما وقتی یک موتر حامی مواد منفجره به دست نیروهای مخالف حکومت می افتد، چرا نیروهای امنیتی آنها را نمی توانند کشف کنند، چرا آنها را نمی توانند نابود بسازند. چرا آنها را در همان محلاتی که نگه داری می شود مورد بمباران قرار نمی دهند و یا عملیات را سازمان دهی نمی کنند.

به اعتقاد تورسن طالبان در واقع بسیار ضعیف هستند و افزود: در افغانستان جنگ جنگ جبهه ای نیست، بلکه جنگ های گوریلایی و چریکی است. نیروهای دشمن مانند طالبان، نمی توانند بیش از بیست یا سی نفر در یک محل باشند. پس ما با این نیرو و این امکاناتی که داریم و این حمایتی که داریم چرا نمی توانیم که آنها را کشف کنیم و همان وسایطی که مربوط به قوای مسلح افغانستان و مربوط به اردوی ملی یا پولیس ملی است به درد ما نمی خورد و به موقع به داد ما نمی رسد.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دشمن
نیروهای امنیتی
نظرات بینندگان:

>>>   آنها پکر میکنند برادر شان است !اگر نیست کرزی وگلبدین چرا میگویند؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است