رییس امنیت ملی، رییس سابق را تهدید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۱۰    ۱۳۹۶/۸/۱ کد خبر: 140414 منبع: پرینت

در هفته اول ماه میزان سال جاری، رییس عمومى امنیت‌ملی افغانستان از طریق یکی از روسای ادارات امنیت‌ملی، برایم پیام فرستاد که" فعالیت‌های محور مردم افغانستان را کاهش دهید در غیر به خاطر افشاسازی اسناد پیرامون سازمان استخباراتی پاکستان ( آی، اس،ای) که سال پار از طریق رسانه‌ها توسط شما، صورت گرفت. برای‌تان دوسیه‌سازی می‌کنیم" این حرف را آقای استانکزی در حالی مطرح می‌کند که محور مردم افغانستان به عنوان یک اپوزسیون برای بازگشت به مشروعیت و قانونیت مبارزه می‌کند و در چارچوب قانون، مبارزه خود را انجام می‌دهد.

اینک پاسخ من برای آقایون ریيس عمومى امنيت ملى و رییس‌جمهور این است که ما ضد این نظام نیم بند نیستیم؛ مردم برای برپایی این نظام نسبت به شما، قربانی‌های زیاد داده اند. فعالیت محور مردم افغانستان به منظور تحقق بخشیدن بازگشت مشروعیت است. بنابراین به جای اینکه شما علیه دشمنان سازمان استخباراتی ( آی، اس،آی) دوسیه‌سازی و توطیه کنید علیه کسانی که همدست و همکار فعال ( آی، اس، آی) در داخل دولت اند و روزانه از مردم افغانستان قربانی می گیرند به وظایف خود عمل کنید تا مردم ازاین بیش قربانی سهل انگاری تان نگردند.بنأ باید از سیاست توطیه سازی پرهیز کنید و اداره امنيت ملى افغانستان را كه مربوط همه مردم افغانستان است، سياسى نسازيد. و پیش ازاینکه ناوقت شود در تلاش نجات دادن مردم باشید. پیش از گذشت وقت به خود آیید!

من عاشق خاک و میهن خود هستم و متعهدانه به این سرزمین، شرایط حساس کشور را درک می‌کنم در غیر حرف‌های زیادی برای گفتن و مطرح کردن دارم.
تا پرچم عشق و حق برافراخته‌ایم
از مخمل خون به خود کفن ساخته‌ایم
ما مفت نه سهم می‌بریم از آفتاب
دامن دامن ستاره پرداخته‌ایم

رحمت الله نبيل


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس امنیت
نبیل
نظرات بینندگان:

>>>   بیار خوب میکی ام ما کسیکه دروغ میکه ا لله برایش هر چه زودتر جزا بدهد.
رحیم از وردک.

>>>   امنیت ناملی ناکام صرف در دسیسه سازی وخیانت مهارت دارد روزانه سی چهل هموطن ما با دسایس استخبارات پاکستان تلف میشوند این اداره ناکام وافراد بی کفایت در صفوف آن هیچ ننگ ندارند ، حالا حتی رئیس سابق خودرا جناب نبیل را اخطار میدهند که برایت دسیسه میسازیم اگر بیشتر فعالیت مردمی نمائی !
شما شرکت انحصاری پنشیر وردک اگر ذره غیرت وننگ دارید خجالت بکشید ! آی اس آی مردم مارا به قتل میرساند وشما خودرا بخواب انداخته اید ، مسئولیت همه این کم کاری بدوش شماست شما درقتل هموطنان به نسبت غفلت شریک هستید
V

>>>   شما قهرمانان این سرزمین را این بی وجدان های طالب یعنی رئیس امنیت فعلی کی میگذارد که به این سرزمین خدمت کنید و به پدر معنوی اینها یعنی آی اس آی بد ورد بگویید مسئول این همه قتل ها نه خارجی بلکه رئیس جمهور رئیس شورای امنیت و رئیس امنیت ملی است .

>>>   آقاى نبيل اگر تو واقعا عاشق أين وطن هستى برايت خوب معلوم است بالاى وطن از جانب خارجي ها تجاوز صورت گرفته و وطن عملاء اشغال است چرا تو در يكى از پشت هاى أساس كار ميكردى معلو وهويدا است كه حالا از وظيفه سبكدوش شد ايى و منافع خودت در خطر است چنين حرف هاى بى معنا و بى مفهوم را مىزنى لطفاء يكى دو بار مضمو ن تحرير شده خود را اگر واقعا تو نوشته كرده باشى
بخوان

>>>   چرا یکه راست نمیگویی که یا به من یک چوکی بدهید ،در غیر آنصورت اسناد آی، اس،آی را افشا خواهم ساخت،که نام فعالیت های مردم محور و غیره را نام میبری؟
رییس استخبارات یک مملکت را به فعالیت های مردم محور چی؟
رییس استخبارات یک مملکت وظیفه اش این است که در کشور جلو فعالیت های سیاسی و نظامی و تروریستی برضد دولت را بگیرد و در خارج، طور مثال پاکستان، فعالیت های تروریستی را به راه اندازد.
البته در افغانستان یگان وقت عملیات های تروریستی را برضد هزاره ها و مساجد آنها براه انداختن، تحت نام عملیات داعش، نیز از وظیفه رییس استخبارات است.
پس چوکی ریاست استخبارات هیچ ار تباطی به فعالیت های مدنی مردم و مردم محور بودن ندارد.

>>>   تو جناب نبیل یک آدم ولگرد و .... هستی و بوده ای. من ترا از نزدیک حتی دوران کودکی ات که در کمپنی ناحیه پنجم خانه داشتید میشناسم. نه از اهل عقیده هستی و نه هم از آدمهای میهن پرست. توطئه های خودت و آقای کرزی مانند آفتاب هویدا بوده و خودت طی سالهای ... ... برای آی اس آی کار کرده و غلام حلقه بگوش آنها بودی>
یکتن از کمپنی-پغمان

>>>   همه هنر این افراد ناکام ساختن دسایس خائنانه است دیگر هیچ هنری ندارند
اگر مرد هستید با آی اس آی مقابله کنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است