افشای نیویورک تایمز از وسایط دولتی بدست طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۶    ۱۳۹۶/۷/۳۰ کد خبر: 140398 منبع: پرینت

بیش از 200 واسطه هاموی و رنجر پولیس ملی بدست طالبان مسلح افتاده است.

نیویورک تایمز در گزارشی آورده است که بیشتر از 200 واسطه هاموی و رنجر پولیس ملی از ولایت های قندهار، ارزگان و هلمند بدست مخالفین مسلح افتاده است.

این گزارش درحالی نشر شده است که در حمله به قوماندانی امنیه گردیز ولایت پکتیا (سه شنبه 25 میزان 96) مهاجمان انتحاری دو موتر نوع هاموی دولتی را مملو از مواد انفجاری کرده و در دروازه این قوماندانی انفجار دادند و سپس 5 مهاجم دیگر وارد مقر شده و با نیروها درگیر شدند.

وزارت دفاع هرچند که آمار درشت نیویورک تایمز را تایید نکرد اما می پذیرد که شماری از هاموی ها و رنجرهای دولتی بدست طالبان افتاده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نیویورک تایمز
وسایط دولتی
نظرات بینندگان:

>>>   این خیانت ها از داخل خود ما افغانها صورت میگیرد.همین ما افغانها بودیم که وطن خود را بالای روس ها،انگلیس ها،پنجابی ها وامریکائی ها فروختیم.ودر طول همین چهل سال است که در همین آتش وجنگ میسوزیم وکسی به داد مانرسید.چرا خودکرده را نه درد است ونه درمان.

>>>   اگر اراده دولت واقعا به نابودی طالبان است پس چرا وسایط هاموی و رنجر های دولتی که بدست طالبان سپرده شده سپرده بخاطری میگویم که پلان در کار بوده تا رنجر و هاموی بدسترس طالبان ترورستان هم برسد هاموی و رنجر مثل خود طالبان چیزی خورد نیست که در غار کوه و در بین بته پنهان شده بتواند تا از دید طیارات پنهان بماند برلاوه از ناتو و نظامیان امریکا مستقر در کشور ما دولت خود هم طیاره دارد چرا هاموی و رنجری که بدست رس طالبان است انرا از هوا از بین نمیبرد تا با کار گیری از ان چنین جنایات نابخشودنی را انجام داده نمیتوانستند این خود میرساند کهدولت گذشته و فعلی ضعیفی و نابودی ترورستان طالبان را نمی خواهند وعده های انتقام گیری از طالبان در برابر جنایات انجام داده شان من در غم تان شریک هستم وغیره و غیره همه اش دروغ و اغوا چیزی دیگری نبوده و نیست.

>>>   کدام دولت دولت دو سره در هچ کشور موفق نبوده و خداوند اگر دعا ما غریب ها را قبو ل می کند به برکت خود این دو غلام حلقه به گوش را از قدرت دور ویک شخص صا دق وبی طرف و دیگر انیکه غلا م نباشد به قدرت برسا ند

>>>   چرا به افغانی ها نسبت می دهی در حالی که معلوم هست چه کسانی خاین هستند و در توان چه کسانی هست که وسایط نظامی و تسلیحات و اعاشه نظامیان و اردو را به برادران و اقوام خودشان تحویل دهند.

>>>   بله درست است . حبیب الله یوسف زی

>>>   این وسایط به آنها تحویل داده شده.
شرمت باد غنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است