ملا امام از خواندن نماز جنازه فرمانده پکتیا فرار کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۶/۷/۳۰ کد خبر: 140395 منبع: پرینت

این چه حکومتی است که ملا امام از خواندن نماز جنازه بر جسد فرمانده پکتیا در حضور رییس جمهور فرار می کند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، محمد نعیم لالی حمیدزی، نماینده قندهار در نشست روز شنبه 29 میزان 96 این مجلس گفت: این چه حکومتی است که ملا امام در حضور رییس جمهور از خواندن نماز جنازه فرمانده پکتیا فرار کرد و یک افسر امنیت ملی ناگزیر شد نماز را بخواند؟

حمید زی بیان کرد: این چه رییس جمهور و چه حکومتی است؟

وی همچنین حکومت را در توطیه در برابر مردم شریک گفته و افزوده است که چهار حمله در برابر نیروهای ارتش در قندهار صورت گرفته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمیدزی
ناامنی
نظرات بینندگان:

>>>   خوب شد که ملای .....بالای جسد پاک فرمانده شهید نماز نخواند. کارمند امنیت ملی احتمالن قربش با خدا بیشتراست تا ملای دو روی خاین طالب پرست ویا هم ترسو!

>>>   جناب لالی! فردا جسد تو هم شاید بدون جنازه و بدون ملاامام بیافتد و ممکن برای خودت حتی یک کارمند امنیت ملی هم پیدا نشود تا نمازت را بخواند. هدف از گفتنی ام اینست که شما خاینین هستید و آنهم خاینین ملت نجیب ما.

>>>   اخ ! حفیظ الله امین ! کجا هستی که به داد این ملای مفسد میرسیدی ؟

>>>   اول ریـش این ملای ناملا راببینند که مصنوعی است یا اصلی تذکره این پاکستانی راببینند که از کدام ایالت است از پاکستانی های آنطرف مرز است یا از پاکستانی های اینطرف مـرز؟
اگـر صلاحیت میداشتم ریش این ملا را خشک می تراشیدم
ر

>>>   ملا خوب يا بد!؟!؟ أين دولت و عقليت نا جيز مردم كه أين دولت را تعيد مى كنند جنازه هاى شما هم قابل خواندن نيست!! منافقين، و بعضى مردين و ظالمين، به هويت، وطنفروش، خاين و شورى نظار، سياف، ربانى و مسعود هلاك شده، دوستم مليشه، محقق سيغيى، و همه به غيرتان

>>>   او برادر أين ملا امام از ترس كدام انفجار حتما فرار كرده است

>>>   این ملای ناملا باید به دار اویخته شود که دیگر مایان عبرت گیرد .اما دفسوز که کشور بیک اتاترک نیاز دارد نه به برادران طالب ادم کش .
ترابی

>>>   ملا اگر تذکره افغانی دارد ویا خارجی جناب عالی اگرنداشته باشد فرق نمیکند هزاران عالم دین در پاگستان وایران چه شیعه وچه سنی مردم منطقه را نماز میدهد ملا بیچاره چه کار کند از یک طالبان واز دیگر دولت انها را تحت فشار قرار میدهد بیچاره نمتواند حقیقت را بگوید اگر بگوید از یک طرف معامله یازندان یا ترور میشود

>>>   به أين ملاي خاين وطنفورش جاسوس ومزدور ا آس اي اتاترك بكار أست

>>>   گناه ملا بیچاره چیست؟
جان نگاه کردن از نگاه دین فرض است.
حالا اشرف غنی در مراسم نماز جنازه قرار دارد و امنیت تینگ است.
فردا که او دوباره به کابل آمد ، ملا میماند و داعش و طالبان در پکتیا.
اشرف غنی باز در کابینه دست های خود را بلند کرده، همراه اعضای کابینه در حق ملا دعا کرده و جنت را برایش آرزو میکنند و به بازماندگانش صبر جمیل آرزو میکند و در آخر میگوید:
ملا خوبی بود. آخرین مرتبه که من او را دیدم، در جریان نماز جنازه مرحوم قوماندان امنیه پکتیا بود. چه یک صدایی داشت!و چه خوب نماز جنازه میخواند! حیف بیچاره.

>>>   آفرین به این ملای با غیرت!!!

>>>   مولوی غنی و ملاعبدالله هردو دست به یکی کرده داغهای بزرگی بردل ملت بگذارد، تازنده هستیم یادمان نمیروند، بیاداریم که این دوخائن مقصراصلی درناامنی وخونریزیهای حاضر کشورماست، هرروز طالبان مردم واردوی کشوررا دسته جمعی نابودمیکنند، اما اینها مشغول تقسیم قدرت وعزل ونصبهای افراد یکدیگرند.
باکول

>>>   بلی آن فاسق مانند ملا انگلیس که در لباس ملا ومسلمان 40 سال فریب داده ونماز داد.حلا هم همان ملا امام ها ظهور کرده وفتوی جهاد وفساد را در کشور پاک ما جایز دانسته وفرزندان ومدافعین این میهن را به شهدات میرسانند نمونه اش شهادت این افسر جوان این کشور به وسیله عمالان بیگانه شهید گردیده وهمان افراطی ملا نما نماز جنازه این شهید پاک را نخوانده کار خولی شده نماز این شهید مدافع شرف عزت ومدافع این خاک را باید یک ملا پاک ادا نماید .نه نوکران یهودی ملا نما

>>>   آفرین بر همت وغیرت این سرباز قهرمان امنیت ملی که نماز جنازه گلگون کفن شهید صلح پکتیا را ادا نمود ونفرین باد بر این ملا انتح ار گر وجلاد که آدمها را درمسجد وتکیایابه دام مرگ میکشاند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است