مرتدهای با وجدان و مرتدهای بی وجدان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۷    ۱۳۹۶/۷/۳۰ کد خبر: 140377 منبع: پرینت

دو نوع مرتد وجود دارد
۱- مرتدان بی وجدان
۲- مرتدان با وجدان
(مرتدان بی وجدان) بعد از درک حقیقت پیشه ملایی را کسب کرده با استفاده از کتاب های نامقدس جهل و خرافات را در ذهن امت گوسفندی تلقین و تزریق کرده آنها را عمیق تر در عمق خرافات و جهالت فرو می برند و با استفاده از جهالت شان آنها را سوار شده نان شان را مفت می خورند.

مرتدان بی وجدان خاین ترین قشر جامعه اسلامی هستند که همیشه مقتدی های گوسفندی شان را در تنگنای تاریکی نگه میدارند و آنها را وسیله دست استعمار قرار می دهند و از طرف استعمار جنایتکار حمایت همه جانبه می شوند.

(مرتدان با وجدان) بعد از درک حقیقت با استفاده از منابع معتبر دینی تلاش می کنند ملت مظلوم و فریب خورده خود را آگاه و بیدار بسازند تا باشد مورد سوی استفاده مرتدان بی وجدان قرار نگیرند.

مرتدان با وجدان به کمال انسانیت رسیده و با حس علای بشر دوستی همیشه همدرد و غم شریک ملت خود هستند.

کسانیکه از مرتدان بی وجدان پیروی و طرفداری می کنید در این مورد کدام دیدگاه و گفتنی دارید؟

امان نو اندیش


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مرتد
وجدان
نظرات بینندگان:

>>>   نو اندیش شما از کدام دسته هستید؟ تمام نوشته هایت تاریکی است و ظلمت کدام نو اندیشی؟ کدام اندیشه؟ به نظر می رسد عقده تمام وجودت را فرا گرفته است کمی تأمل کن در نوشته ها و گفته هایت

>>>   حتما" إز همان مرتدان دين نه إز مرتدان انسانيت هست!! خداوند وفتى را بياورد كه أين نوع خائنين و به هويت ها به دين جون شعله ها، برجمى ها، خلقى ها و ديكر دزدان و وطنفرشان به جزاى عمل خود برسند!!!

>>>   مرتدان یعنی کی؟
مرتد! یعنی منکر خدا اما تابع وجدان؟
اګر چنین باشد ! پس خاک بر این اسلامیکه منبع فساد است! همین مسلمانانیکه بدتر از حیوانات اند؟ خصوصا انانیکه بنام مهاجر ومجاهد دنیا را ګو درګو کردند، لعنت بر این چنین عقیده وعقیدتمندان!!!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است