خودی خور و بیگانه پرست نباشید ملا صاحبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۳    ۱۳۹۶/۷/۳۰ کد خبر: 140373 منبع: پرینت

قابل توجه ملا ها وآخندصاحبان هرات:
شما وظیفه مهمتر از توقف برنامه ستاره افغان دارید.

وقتی صد ها نفر در این کشور توسط طالب و داعش کشته می شوند صدای شما خفه است؟
وقتی مسلمانان افغانستان را تحت نام شیعه و سنی می کشند شما چرا اعتراض نمی کنید؟
وقتی هزاران سرباز بخاطر شما جان فدا می کنند و به حمایت شما نیاز دارند شما کجا هستید که پشتیبان شان باشید؟
چرا وقتی در میرزاولنگ داعش مردم قتل عام کرد خفه بودید و اعتراضی نکردید؟

خجالت بکشید به موسیقی اعتراض نکنید به نسل کشی مسلمان ها اعتراض کنید.
خودی خور و بیگانه پرست نباشید ملا صاحبان.

سهیلا صمیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ملا
ستاره افغان
نظرات بینندگان:

>>>   از نگاه بعضی ملا ها آنهایی که خود را انفجار میدهند، به جنت رفته و با حور های جنتی یکجا میشوند، ازنگاه بعضی ملا های دیگر کسانی که درین حملات انتحاری شهید میشوند ، به جنت رفته و با حور های جنتی یکجا میشوند.
اگر زنان و دختران با روی لچ و لباس های کوتاه و نمادار در ستیژ ها مشغول رقص و آواز خوانی شوند، دل این افراد را قبل از شهادت شان برده و در نتیجه در آن دنیا از خداوند تقاضا میکنند که طور مثال : من این فرشته تو را نمیخواهم ، بلکه من آریانا سعید را میخواهم.
در نتیجه خداوند مجبور است حضرت عزراییل را به جان آریانا سعید روان کند و این که حضرت عزراییل آریانا سعید را بدون سؤ استفاده جنسی به جنت میرساند، این هم یک موضوع علیده. اما چه فکر میکنید که آیا آریانا سعید راضی خواهد شد در آن دنیا با یک ملا نصواری که دندان هایش زرد و ریش اس سفید و در هنگام حمله انتحاری در مسجد امام زمان شهید شده است، در آن دنیا هم بستر شود؟
پس چیزی که ملا ها میگویند، به نفع خود آریانا سعید و دیگر خوانندگان و هنر مندان طبقه اناث است و آنها باید از پیام این ملا ها استقبال کنند.

>>>   به نظر این ها همه مشکل افغانستان ستاره افغان وآریانا سعید است !!!

>>>   کار حکمتیار
جانان موسی زی

>>>   تلويزون ها و برخى مطبوعاب همه هم كار و جمجه هاى اشغال كران هستند!!! اشخاصى همجو اريانا همه إز دسترخوان اشغال نآن مى خورند و جامعه را به سوى بد بختى و فحشا مى برند!! أين سؤال ملا صاحبان نيست أين متوجه همه إنسانان با عزت و مسلمان مى شود كه إز عزت و دين خود دفاع كنند!!

>>>   ملتهای تن پرو خداوند از سفره روزگار براندازد شکاخایینین را

>>>   مشکل اصلی کشور زنان فاحشه اند چه در قالب ستاره اوغان و یا در قالب سهیلا غیر صمیم از ملا چه دیدی که یک بار ندادی

>>>   چندي پيش حاجي اشرف غني به تهران رفته بود و سفير آن كشور در فرودگاه اورا بدرقه كرده بود. تعداد از هموطنان مان برآشفته شده بودند كه به «رئيس جمهور» افغانستان توهين صورت گرفته و بايد رئيس جمهور ايران ازو پذيرايي مي كرد. من اما همان وقت گفته بودم ايران مطابق ظرفيت اشرف غني برخورد كرده و تعجب هم نداشت.
امروز شام وزير خارجه امريكا به فرودگاه بگرام حضور يافت و مسوولين درجه يك حكومت وحدت ملي به سر كرده گي غني و عبدالله فورا به ديدن او به پايگاه هوايي بگرام شتافتند. تملق و چاپلوسي آمدمك هاي حكومت وحدت ملي را وقتي در پاي وزير خارجه امريكا در بگرام ديدم، به جاي آنها عرق شرم بر جبين من موج زد. اين ها چقدر رهبران كوچك و بي غرور اند. مسوولين حكومت كابل به جاي اينكه وزير خارجه امريكا را در مقر وزارت خارجه اي كشور مطابق پروتوكول ديپلوماسي با صلابت و سر بلند ملاقات كنند، متاسفانه غني با تنبان و پيراهن، قديقفه بر جنوب شرق شانه اش با دار و دسته اش به ديدار وزير خارجه امريكا به بگرام مي رود، انگار «پادشاه جهان» را زيارت مي كنند.
هارون معترف

>>>   ګل ګفتی معترف

>>>   داکتر عبداللطیف پدرام:
"شوونیزم، فاشیزم، انحصارطلبی قومی، تکقومی ساختن، هویت اقوام دیگر را نابود کردن، حذف اینها از ساختار قدرت، حذف اینها در ساختارهای تصمیم‌گیری به مراتب خطرناکتر از جریان طالبان است."
موصوف این تنسیق‌الصفات، در سخنان آقای پدرام، حکومت کنونی است.

>>>   آمریکا چنان سران افغانستان را به بازی گرفته که حتما طراحان شان در واشنگتن برای کودنهای کشور ما قهقه میخندند. همینکه باوجود اینهمه امکانات نظامی ونیروی نظامی، ما قادر به نابودی چندتا طالب چتل نیستیم دیگر چه بی عزتی ازاین بالاتر؟ دولت بجای آبادی کشور، قبرستان ما را توسعه میدهد، بازار تابوت سازی را رونق میدهد.
باکول

>>>   Badry
اوغان ، اوغان است ! اگر شاخش به آسمان هم بخورد اوغان است .
قوم و خویش های کوچی بابا داکتر احمدزی سفیر کبیر تازه وارد و دیپلومات های اوغانستان در کشور شاهی هالند .
شرم هم خوب چیز است اگر کسی داشته باشد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است